اگر در سال‌های پیش دانش‌آموزان نگران غول کنکور بودند، حالا دیگر این غول انقدر ضعیف شده که دیگر کمتر نشانی از آن استرس‌های بسیار زیاد به جا مانده چرا که دیگر تعداد زیادی از داوطلبان می‌دانند پشت کنکور نمی‌مانند.

45234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    21 61
    استرس کنکور برای دانشگاههای دولتی ورشته های خوب است،از گذشته هم همینطور بوده و در آینده هم همین است، کسی برای ورود به دانشگاه آزادو پیام نور استرس نداشته!
  • بدون نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    5 6
    کار را که نباید دولت ایجاد کنه. دولت قانون را اصلاح کنه و جلوی این همه سوء استفاده را بگیره کار ایجاد می شه مثلا الان یه عده امدند بدون داشتن واقعی شرایط مربوط به شرکتهای پیمانکاری شهرداری ، شرکت پیمانکاری زده اند و هیچ هم معلوم نیست شهرداری چه سیستم نظارتی داره که اینها را نمی گیره ؟! انگار باهاشون کنار می یاد! نه مهندسی دارند و نه کاردان و ... فقط یک شرکت صوری با اسم چند تا مهندس و ... ثبت کرده اند و بعد هم دارند سوء استفادشون را می کنند.
    • سعیدمومنه A1 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
      1 1
      ببینید مشکل مملکت ما یکی دوتا نیست که و از ریز شروع میشه تا مهم هاش و یک مشکل بزرگه دیگه که سیستم آموزش کشورما داره اینه که عین گلوله مسلسل کلاشینکف دانشجو در همه رشته ها وارد دانشگاه میشه ولی از آن طرف بخاطر نبود دلسوزی ونبودن مدیر ومدبردرست موقعی که از دانشگاه فارغ میشیم ول میچرخیم وسرخورده ایم وزخم زبون بعضامردم عامی رامیچشیمولی میدونید چرا؟چون وقتی در مثلا یک رشته ای مانند رشته ی xیاy:بازارکارش درحال اشباع شدنه دولت وآموزش پرورش یاهرکسی که مسوول ایناس نمیآد دیگه دره دانشگاه رو ببنده عزیزان دقت کنیدجان امامحسینعآره در کشورهای دلسوزموقعی ک میبینندداره بازارمثلارشته کامپیوتر ویا جراحی قلب ویا جراحی فلان یادندانپزشکی دیگه داره بازارش میگنده دره اون دانشگاه رو میبندند تا بازاراجازه بده
  • علی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    85 2
    کنکور برای ما دهه 60ی ها بود که غول بود 2 میلیون شرکت کننده و به زور 500 هزار قبولی
  • بدون نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    59 2
    هرچی غول بود واسه ما دهه 60 ایهاست... همه جورش از مدرسه گرفته تا کنکور و دانشگاه و کار و ازدواج و خونه و... واقعا جواب نسل مارو بیاد یکی بده خواهشا
  • بدون نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    22 1
    جواب نسل ما رو پدر مادرهاي خودمون بايد بدن. نسل هاي سوخته توي تاريخ اين مملكت كم نبوده.فقط بايد تلاش كنيم كه بچه هامون وضعيتشون از ما بهتر بشه.
  • بدون نام IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
    33 1
    چرا ما بعد این همه سال هنوز در رشته های مثل پزشکی و داروسازی و... مشکل داریم و برای این همه متقاضی دانشگاه نداریم؟ همین دانشگاه های دولتی یا دانشگاه آزاد نمی توانستند چند تا شعبه جدید تاسیس کنند و این دانشجویان به جای آنکه گرفتار خارج رفتن و تهیه دلار و ... باشند در همین ایران این رشته پزشکی را بخوانند؟!