واحد مرکزی خبر نوشت:

ستاره بزرگ فوتبال ژاپن در دهه 90 میلادی برای حضور در جام جهانی فوتسال به اردو دعوت شد.
به گزارش پایگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا از توکیو ، از کازویوشی میورا اسطوره فوتبال ژاپن که هنوز از دنیای فوتبال در رده باشگاهی وداع نکرده دعوت شد تا تیم ملی فوتسال این کشور را در جام جهانی 2012 تایلند همراهی کند.
میورای 45 ساله در حال حاضر عضو تیم فوتبال باشگاهی دسته دو جی لیگ به نام اف سی یوکوهاما است و میگل رودیگو سرمربی تیم فوتسال ژاپن از وی خواسته تا در تمرینات این تیم حاضر شود.جام جهانی فوتسال اول ماه نوامبر در تایلند آغاز می شود.
میورا در ماه ژانویه گذشته در یک دیدار از لیگ فوتسال ژاپن برای تیم اسپولادا هوکایدو حاضر شد و با این حضور عنوان مسن ترین بازیکن تاریخ لیگ فوتسال کشورش را به ثبت رساند. نمایش او در دیدار مذکور توجه رودریگو را جلب کرد.
علی تارقلی زاده دبیر کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتسال آسیا در این مورد گفت: « دعوت از میورا برایم تعجب آور نیست. زیرا او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ژاپن محسوب می شود. هیچ بعید نیست که میورا در فهرست 14 نفره نهایی برای جام جهانی انتخاب شود. برای من کازو در کنار علی دایی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال آسیا به شمار می رود. او هنوز هم مثل یک جوان 25 ساله بازی می کند و این برای من شگفت آور است.»
تیم ژاپن به عنوان قهرمان آسیا در جام جهانی 2012 تایلند شرکت می کند.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =