تکلیف چند ناظر دیگر مجلس در مجامع و شوراهای عالی کشور مشخص شد.

به گزارش خبرآنلاین، انتخاب یک نفر از کمیسیون اجتماعی و یک نفر از کمیسیون اقتصادی به عنوان ناظر در شورای عمومی موسس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در دستور کار امروز چهارشنبه مجلس قرار داشت که از کمیسیون اقتصادی،‌ مهناز بهمنی با 179 رای و حجت‌الاسلام پورفاطمی از کمیسیون اجتماعی با 100 رای از مجموع 233 رای ماخود شده ناظر مجلس در این شورا شدند.
نمایندگان مجلس همچنین دو نفر از اعضای کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه بودجه مجلس را به عنوان ناظر در شورای حقوق و دستمزد تعیین کردند.
براین اساس عبدالکریم هاشمی با 156 رای از کمیسیون برنامه و ناصر کاشانی با 135 رای از کمیسیون اجتماعی به عنوان ناظر در شورای حقوق و دستمزد معرفی شدند.
طبق ماده 74 قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور هماهنگی در تعیین حقوق و مزایای کارمندان دستگاههای اجرایی شورای حقوق و دستمزد با عضویت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزیر امور اقتصادی و دارایی و دو نفر از وزرا و انتخاب هیات وزیران و رئیس دستگاه ذیربط و مجموعا دو نفر نماینده از کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه مجلس به عنوان ناظر تشکیل می‌شود.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز همچنین مجید منصوری را از کمیسیون صنایع با 155 رای و عطاء الله حکیمی را از کمیسیون اقتصادی با 102 رای به عنوان ناظر در مجمع عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران انتخاب کرد.

همچنین انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و بهداشت و درمان به عنوان ناظر شورای عالی بیمه خدمات درمانی در دستور کار امروز چهارشنبه مجلس قرار داشت.
بر این اساس نمایندگان علی‌محمد احمدی را از کمیسیون برنامه و بودجه با 95 رای و نعمت‌الله منوچهری را از کمیسیون بهداشت و درمان با 120 به عنوان ناظر در شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور انتخاب کردند.
 نمایندگان مجلس در جلسه‌ علنی امروز همچنین دو نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی را به عنوان ناظر بر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغال خانگی انتخاب کردند.
بر این اساس رحماندوست با 129 رای و با 54 رای از مجموع 152 رای ماخوذه به عنوان ناظر در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی برگزیده شدند.

/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =