مهر نوشت:

 سخنرانی های رئیس جمهوری کشورمان در سازمان ملل واکنش مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخت.
 به گزارش مهر به نقل از کریستین ساینس مانیتور، شیمون پرز رئیس جمهور رژیم صهیونیستی سخنان احمدی نژاد در نیویورک را "شرم آور" خواند.
پرز که از شنیدن واقعیت های تاریخی از زبان رئیس جمهوربه خشم آمده بود پیشنهاد کرد که احمدی نژاد به مطالعه تاریخ بپردازد، زیرا که شناخت وی از مذهب شرم آور است!
رئیس جمهور کشورمان در جمع خبرنگاران در نیویورک گفته بود که: "در حالیکه ایران قدمتی هزاران ساله دارد، اسرائیل تنها 60-70 سال است که به وجود آمده و ریشه ای در تاریخ خاورمیانه ندارد."
شیمون پرز بدون اشاره به آوارگی میلیون ها فلسطینی از سرزمین مادریشان همچنین مدعی شد که " این سخنرانی نشان دهنده نادیده گرفتن عمیق تاریخ و ارتباط تاریخی قوم یهود و سرزمین اسرائیل است ".
 رئیس جمهور 89 ساله رژیم صهیونیستی ادامه داد : حدود 2500 سال پیش کوروش شاه ایران با آزاد سازی یهودیان آنها را به سرزمینشان بازگرداند و آنها نیز خانه های خود را در این سرزمین دوباره بنا نهادند. قوم یهود هزاران سال در سرزمین اسرائیل زندگی کردند و این بخشی از تاریخ است که نه می توان آن را تحریف و نه آن را حذف کرد.
/2727
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران دوست IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    37 4
    اولا :نقاشی خودشون شرم آوره . دوما :بله در قدمت وفرهنگ ایران شکی نیست. سوما :از قدمت یهود هم مطلع هستیم اما صهیونیسم هایی که با زوروکلاهبرداری وقتل تونستند جایی برا خودشون در خاورمیانه پیدا کنن قدمتشون همون 60تا70ساله.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    33 6
    مگه ما به تاريخ هزاران سالمون افتخار هم مي كنيم؟ پس چرا از كتب هاي درسي مي خوان حذفش كنن؟
  • بدون نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    23 1
    آخرش نفهمیدم یهود نژاده یا مذهب؟
  • بدون نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    25 2
    از دوستان عزیزم فقط خواهش میکنم تحقیق کنید درباره این دو ملعون : مردخای و استر(هدسه) خلاصه بگم قضیه ایندو همان قضیه رخنه کردن در دربار در زمان خشایارشاه است که در کتاب به اصطلاح مقدس تلمود خودشان ذکر کرده اند حدود 66000 ایرانی (حدود 15 قوم ) ایران را نابود کردند که خود ماجراها دارد و... میبینید که چرا این شیمون پرز باید عصبانی شود... عید پوریم چیست؟ جشن گرفتن نسل کشی ایرانیان!! بخوانید درباره حضرت سلیمان (ع) و عیسی(ع) آنوقت میفهمید(کما اینکه میدانم میدانید) چرا اینها عقده جاه طلبی دارند و برای همین دشمن حقیقت هستند... جان من منتشر کن...... دارم میمیرم که یک شیطان صفت داره میگه ما باید بریم تاریخ بخوانیم.... یادش رفته نماد کشورشان یک نماد گرایش به میل جنسی و انکار نعوذ بالله خداوند...
  • امیر IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    23 4
    کاشکی کوروش کبیر آزادشون نمی کرد
  • بدون نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    24 1
    البته آقای شیمون پرز باید می گفت کدوم تاریخ. چون تو تاریخ های ما ننوشته که سرزمینی به نام اسرائیل وجود داشته است.
  • بدون نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    15 19
    رئیس جمهور ما باید درباره چیزی که به ایران مربوط هست سخنرانی کنند.
    • عمار IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
      1 0
      دوست عزيز مگر تاريخ ايران جزئي از ايران نيست ، پرز ملعون داره به تاريخمون بي احترامي ميكنه ، انتظار داري رئيس جمهور بگه راست ميگي ، آخه من نميدونم كه ما كي ميخوايم بين مسائل سياسي و مسائل ملي فرق بذاريم ، مگر نه اينست كه نسل كشي واقعي در مورد ايرانان انجام شده اونم توسط قومي كه در پناه ايرانيان رشد كردند و بلافاصله مثل عقرب نيش زدند انتظار داريد الان بيان مارو تأئيد كنند زهي خيال باطل . دوست عزيز در طور تاريخ اين همه زجر نكشيديم كه يك بي هويت بخواد ما رو از نظر تاريخي زير سئوال ببره . اگر رئيس جمهور بي تفاوت از اين مسئله رد بشه بايد تعجب كرد ، ما كي ميخوايم مسائل سياسي رو از ميهن پرستي جدا كنيم . بايد كمي هوشيار باشيم .
  • علی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    35 3
    دین ما با یهود مشکلی ندارد. ما با اشغالگری و کشتار ناجوانمردانه مخالف هستیم . مرگ براسرائیل جنایتکار .
  • بدون نام IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    23 1
    یهودیان آن زمان بعدا به دین مسیح و اسلام گرویده شدند و همین آوارگان امروز هستند ولی ساکنان شهرک های رژیم اشغالگر ساکنان کشورهای دیگر و از نژادهای متفاوتند که این سرزمین را غصب کرده اند
  • بدون نام IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    25 5
    اسراییل یعنی زرشک.
  • بدون نام IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    27 1
    اقاي پرز اگه شما راست هم ميگيد افغانستان تاجيكستان اذربايجان و .بحرين.. براي ايران بوده هنوز اقوام فارسي زبان در انجا زندگي ميكنند يعني الان ما حمله كنيم به زور اونجا رو بگيريم
  • مرتضی عزیزخانی IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    5 0
    آقای شیمون پرز بهتراست خودتان یک بار هم که شده تاریخ را مطالعه کنید که تاریخ سراسر است از ظلم وجنایت شما در حق مردم مظلوم فلسطین وجامعه بشریت و فراموش نکن که همگان خوب بر این ظلم وجنایت شما واقفند اما روزی فرا خواهد رسید که کسانی هم که جرئت اعتراض در برابر شما را ندارند در برابر شما خواهند ایستاد .