«تکنوپل‌ها مراکز نوآوری در فن‌آوری، طراحی و توسعه محصول، اقتصاد مدیریت، فرصت‌های کارآفرینی، روش شناسی کاربردی تحقیق در علوم انسانی و...» از جمله کتاب‌ةای پیشنهادی این ناشر دانشگاهی برای روزهای ابتدایی مهر است.

انتشارات سازمان مدیریت صنعتی ناشر کتب برگزیده مدیریت و برخی رشته های علوم انسانی بویژه در کاربردی کردن کسب و کار با استفاده از روش های نوین و روز دنیا، لیستی از بهترین های خود را برای آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها منتشر کرد. این ناشر عرصه مدیریت معتقد است: «از آنجایی که یافته‌های نوین علمی و مفاهیم جدید مدیریت روز به روز در حال توسعه و تکامل است، کمبود منابع ارزشمند در این حوزه یکی از تنگنا‌های جدی پیش روی علاقمندان در کشور است. کتاب‌های منتشر شده توسط سازمان مدیریت صنعتی (با بیش از 120 عنوان و رویکردی کاربردی در عرصه‌های مختلف صنعت و خدمات) سعی دارد جهت برطرف نمودن این کمبود با در اختیار قراردادن جدیدترین و برجسته‌ترین آثار، دانش روز مدیریت دنیا به مخاطبان منتقل نماید.»

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 (شبانه روزی با پیغامگیر) سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و (در صورت موجود بودن در بازار) آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

 

نام کتاب

معرفی خلاصه کتاب

تحقق قابلیت پنهان سازمان‌ها (از طریق مدیریت اجتماعی- اقتصادی)

این کتاب، با بیانی روان و شیوا، دلایل ناکارآمدی نظریه‌های سنتی مدیریت را بیان می‌کند و سپس، رویکرد اقتصادی-اجتماعی به مدیریت(SEAM) را به عنوان رویکردی نوین مطرح می‌کند.  

تکنوپل‌ها مراکز  نوآوری در فن‌آوری

کتابِ تکنوپل‌ها یا مراکز نوآوری در فن‌آوری، مخاطب را با مفهوم نوآوری در فن‌آوری، به عنوان مرحله‌‌ای از تکامل صنعتی، آشنا سازد.  در این کتاب به بن‌بست‌های جامعة صنعتی و راه‌های خروج از آن‌ها، جایگاه نوآوری و اطلاع‌رسانی در قلبِ اقتصاد‌های جدید، مراکز فن‌آوری در غرب و شرق و چگونگی پیدایش و تحول آن‌ها، استراتژی‌های همکاری‌ها، تناقضاتِ الگوی مراکز نو‌آوری در فن‌آوری و ضرورتِ بسطِ گسترة تولید و چگونگی آن پرداخته ‌می‌شود.

چگونه کارکنانی با انگیزه، عاشق کار و... داشته باشیم

در این کتاب سعی شده است از موضوع «دلبستگی تام و تمام کارکنان نسبت به سازمان» تعاریف دقیقی ارائه شود تا مدیران را با ابعاد و اجزاء آن و تفاوت‌ها یا تشابهاتی که با مفاهیم و پدیده‌های دیگری مثل رضایت، وفاداری و تعهد سازمانی دارد آشنا کند، نشانه‌ها و آثار مثبت این پدیده سازمانی را روشن‌تر کند، تجارب موفق بعضی سازمان‌های خوب، از جمله تعدادی از سازمان‌های پیشرو ایرانی که می‌توانند مورد الگوبرداری دیگران قرار گیرند ارائه کند.

طراحی و توسعه محصول

این کتاب به منظور ارتقاء سطح دانش و شناخت دانشجویان و کارشناسان و مدیران طراحی و توسعه محصول و با هدف گام برداشتن در مسیر ارائه محصولاتی با طراحی زیباتر و کیفیتی بهتر در جهت تأمین نیازها و خواسته های مشتریان به رشته تحریر در آمده است.

جمع سپاری پیشران کسب و کار نوین

جمع‌سپاری یکی از گامهای جریان مردمی کردن تجارت است؛ شرایطی که در آن غیر حرفه‌ای‌ها نیز با دسترسی به دانش و ابزارهای لازم، به تولید در تراز حرفه‌ای دست می‌یابند. این شکل از دسترسی به ابزار و دانش، نوع جدیدی از «نیروی کار در سایه» را بوجود می‌آورد که به دلیل برخورداری از فراوانی آماری بیشتر نسبت به نیروی کار حرفه‌ای و به تبع آن، صرف زمان کمتر و نیز هزینه پایین‌تر در اجرای مطلوب وظایف‌، سازمان‌ها را مجاب به پذیرش پارادایم جدید می‌کند.

تجاری سازی فناوری‌های نوآورانه

از این کتاب می توان به عنوان راهنمایی برای مخترعان/ مبدعان، یک کتاب درسی دانشگاهی، یک مرجع علمی کسب و کار یا یک هندبوک سرمایه‌گذاری در زمینه فناوری استفاده نمود. این کتاب همچنین برای مدیران کسب و کار جامعه و دانشجویان مدیریت که سعی دارند چرخه زندگی مدیریت محصولات و نیز پویایی دخیل در وارد کردن محصولات جدید به بازار را درک کنند، مفید است.

اقتصاد مدیریت

این کتاب برای کسانی که تجربه کاری دارند، برای آموزش مدیران اجرایی و برنامه‌های MBA، اثربخش‌تر است. هر فصل از کتاب با یک مسئله یا مورد مشخص آغاز می‌شود، سپس نگرش اقتصادی مربوط به آن را توضیح می‌دهد تا دانشجویان را به منطقی‌ترین تصمیمات راهنمایی کند.

هفت گام برای شروع موفق یک کسب و کار

کتاب «هفت گام برای شروع موفق یک کسب‌وکار» از آن دسته کتاب‌هایی است که ابتدا می‌کوشد شناختی مناسب از فرد به او بدهد تا بداند که آیا ذاتا یک کارآفرین هست یا نه و سپس گام به گام، او را در شکستن دیوار محدودیت‌های ذهنی و آنگاه محدودیت‌های دنیای بیرونی یاری ‌دهند.

فرصت‌های کارآفرینی

در این کتاب، نویسنده، علاوه بر حفظ اعتبار علمی اثر و پرداختن به مباحث نظری، مخاطبان حقیقی یعنی کارآفرینان را از نظر دور نداشته و تلاش کرده با ارائه مثال‌ها و نمونه‌های مناسب، کاربرد این مباحث نظری را در دنیای واقع نشان دهد.

روش شناسی کاربردی تحقیق در علوم انسانی

یکی از ویژگی‌های مهم کتاب، نگاه کاربردی آن به روشهای تحقیق از طریق ارائه نمونه‌های کاربردی گوناگون است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 (شبانه روزی با پیغامگیر) سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و (در صورت موجود بودن در بازار) آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

 

6060

کد خبر 247027

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین