رییس هیئت امنای ساخت ضریح جدید سیدالشهدا(ع) گفت: بازدید عمومی از ضریح مطهر، از 11مهر ماه به مدت 15 روز آغاز می‌شود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد با اعلام این خبر، اظهار داشت:‌ بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته آخرین دیدار مردم با ضریح جدید امام حسین(ع) صورت می‌پذیرد تا مقدمات انتقال آن به عتبات عالیات و قرار گرفتن بر مضجع نورانی حضرت اباعبدالله (ع) فراهم شود.

وی با اشاره به آغاز بازدید عمومی مردم از تاریخ 3شنبه یازدهم مهر ماه سال جاری به مدت 15 روز، گفت:‌ با توجه به فرصت کمی که برای بازدید درنظر گرفته شده است و مراجع عظام نیز در حقیقت در ساخت این ضریح با راهنمایی ها و حمایت هایی که داشته اند سهیم بوده اند،‌بنابراین تصمیم گرفته شد سه روز قبل از بازدید عمومی فرصتی در اختیار مراجع و بزرگان حوزه قرار گیرد تا ضریح را از نزدیک مشاهده کنند.

رییس هیئت امنای ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: تا کنون آیات عظام جوادی املی و شبیری زنجانی و حضرات آیات ملکوتی، علوی گرگانی ،‌ مصباح یزدی، آیت الله بوشهری، مدیر حوزه های علمیه،‌ آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین قم و جمعی از اساتید برجسته و سطح خارج حوزه از این ضریح بازدید کرده اند.

/30362

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    4 4
    اقا ادرس رو هم بزارید مردم بدونن کجا باید برن بازدید مرسی
    • م.ا IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
      1 0
      از تاریخ 11 مهر تا 25 مهر، هر روز صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ قم ، بلوار امین، مدرسه علمیه معصومیه