۰ نفر
۱ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۹:۰۱

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دستور علی لاریجانی جلسه ای را برای حل مشکل تعاونی ها برگزار می کند.

 

گروه اقتصاد: سرانجام مشکلات واحد های تعاونی کشور به جایی رسید که به درخواست نمایندگان تعاونی های کشور،مجلس نشینان وارد ماجرا شوند تا شاید گره ای از کار واحد های تعاونی کشور باز کنند.

رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با "خبرآنلاین" گفت:به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی و به منظور رفع مشکلات قانونی واحد های تعاونی فعال در کشور،جلساتی با نمایندگان این واحد ها ترتیب داده شده است که نخستین جلسه آن هفته گذشته برگزار شد اما هنوز تصمیمی برای رفع موانع قانونی از این جلسه بیرون نیامده است.

این نماینده مجلس با ذکر اینکه بخش زیادی از اهداف سند چشم انداز و قانون اصل 44 بر عهده تعاونی های کشور گذاشته شده است و بر اساس قانون تا پایان سند چشم انداز باید 25درصد از اقتصاد ملی به بخش تعاون محول شود،گفت:اتحادیه های تعاونی کشور به عنوان موتور محرک بخش تعاون کشور،باید بیش از این فعال شوند و این اتفاق رخ نمی دهد،جز با رفع موانع قانونی.

رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:این جلسات به طور منظم برگزار خواهد شد و اتحادیه تعاونی های فرش و تاکسیرانی که جزو پر معضل ترین اتحادیه ها هستند در هفته های آینده موضوع این جلسات خواهند بود.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 2477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =