مهر نوشت:

معاون تعزیرات حکومتی تهران اعلام کرد بر اساس شکایت و گزارشات مردمی گشتهای تعزیرات به صورت ضربتی در بازار قلهک حاضر شده و با محتکران برخورد قانونی کردند.

در پی افزایش قیمت ارز در بازار برخی فروشندگان سودجو لوازم خانگی و صوتی تصویری دست به کار شده و به بهانه انبار گردانی یا تعمیرات از عرضه محصولات خارجی شانه خالی می کنند.

بر اساس این گزارش، بزرگمهر صادقی نیچ کوهی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: بر اساس گزارش احتکار از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران و گزارشات مردمی در بازار قلهک گشتهای ضربتی تعزیرات صبح امروز با ورود به بازار لوازم خانگی و صوت و تصویر قلهک با محتکران برخورد کردند.

وی افزود: متاسفانه فروشندگان با بهانه هایی مانند انبار گردانی و دستور از شرکت از فروش لوازم خانگی خودداری می کردند و حتی پاسخ مشتریان برای خرید تلویزیونهای LED را نمی دادند که دروغگویی و تخلف آنها محرز و هر کدام از 5 تا 10 میلیون تومان جریمه شدند.

همچنین سه فروشگاه هم پلمب شدند.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    12 0
    این چاره کار نیست. دولت باید ثبات و اطمینان در بازار ارز و تجارت خارجی و داخلی ایجاد کند تا همه دست اندرکاران تکلیف خود را حداقل برای چند ماه بدانند و بر آن مبنا و با آرامش کار کنند. وقتی ریال در عرض 10 روز اینقدر در مقابل ارزهای خارجی که واردات 100% وابسته به آن است، سقوط کند تکلیف تاجر و فروشنده و خریدار در این آشفته بازار چیست؟
    • Meek EU ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
      4 0
      شما آرزوی ثبات چندماهه را دارید، درحالیکه بعض کشورهائی که ما هیچ چیزآنها را فبول نداریم برنامه های چندین دهه ای دارند. تاجروفروشنده در این بازار ضرر نمیکند و ای بسا با دم خود گردو می شکند. مصرف کننده است که همه دودها به چشمش میرود. تکلیفش این است که هرچه را بطورحیاتی لازم ندارد نخرد. اگر همین فورمول را مردم صادقانه بکار میگرفتند، نگرانی که آنها دارند به فروشنده منتقل میشد و شاید بفکر می افتاد که چندصباحی هم با صداقت و اکتفاء بسود مشروع بامردم معامله نماید.
  • خسته US ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    13 0
    فکرمیکنین 10 میلیون جریمه زیادیه برای کسانی که ظرف یک روز چندصدمیلیون سود می کنند تازه با پلمپ سه فروشگاه !! میخواین ارز رو پایین بیارین
  • بدون نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    39 3
    عجب ، خوب ، تلویزیون هم ارزون شد ، خدا رو شکر .
  • esi IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    9 0
    یعنی تو این وضعیت دلار هم مگه میشه معامله کرد ؟!؟!؟!؟!