۰ نفر
۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۳

مهر نوشت:

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جشن ازدواج 110 زوج قمی خبر داد.
روح الله رمضانی اظهار داشت: در سالروز ازدواج پر خیر و برکت و نورانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) جشن ازدواج 110 زوج جوان قمی با برنامه ریزی این معاونت در قم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان اینکه نخستین جلسه کمیته فرهنگی تربیتی ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم تشکیل شد، ادامه داد: جلسه کمیته تخصصی فرهنگی تربیتی ستاد ساماندهی امور جوانان قم با موضوع ازدواج جوانان در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان با حضور معاونین و کارشناسان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

رمضانی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی امر ازدواج در جامعه، تصریح کرد: هماهنگی دستگاه های اجرایی در ساماندهی ازدواج جوانان شرط لازم برای افزایش انگیزه جوانان در امر ازدواج و آموزش افراد در بدو ازدواج به شمار می رود.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به در پیش بودن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) از دستگاه های اجرایی خواست تا برنامه ریزی لازم را به منظور نکوداشت این روز و اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع ازدواج جوانان داشته باشند.

رمضانی که همزمان مسئولیست دبیری کمیته فرهنگی تربیتی جوانان استان قم را نیز بر عهده دارد، در ادامه عنوان داشت: کمیته تخصصی ازدواج با حضور 11 دستگاه فعال و مرتبط با موضوع ازدواج در حوزه جوانان تشکیل می شود.

وی هدف از تشکیل این کمیته را اجرای برنامه های مشترک در زمینه آسان سازی ازدواج و آموزش جوانان بدو ازدواج عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه از توان و پتانسیل تشکل های جوان فعال استان قم در حوزه ازدواج استفاده خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: این معاونت برنامه ریزی لازم را به منظور گرامیداشت ایام هفته ازدواج انجام داده است و انشالله مراسم جشن ازدواج 110 زوج جوان در این ایام برگزار خواهدشد.

وی با بیان اینکه برنامه های جشن و شادی و کارگاه‌های آموزشی مختلفی برای این ایام پیش بینی شده است، یاد آور شد: در نخستین جلسه کمیته فرهنگی تربیتی ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم دستگاه های اجرایی گزارشی از برنامه های اجراشده دستگاه در زمینه اوقات فراغت ارائه کردند و مقرر شد نخستین جلسه کمیته ازدواج جوانان با حضور 11 دستگاه اجرایی برگزار شود.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =