جشنواره «کودک، شهر و هنر» با حضور 18 هنرمند تصویرگری کودک همچون فرشید مثقالی، پرویز کلانتری و بهروز غریب‌پور در برج میلاد تهران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، سومین جشنواره «کودک، شهر و هنر» امسال به میزبانی برج میلاد تهران و با هدف مدرسه‌سازی برای کودکان مناطق محروم کشور با حضور اساتید برجسته تصویرگری کودک و  با شعار «آموزش حق همه کودکان است» 13 و 14 مهرماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

 

این جشنواره همزمان با روز جهانی کودک با هدف توجه کودکان به هنر محیطی و شهر با حضور 19 هنرمند برجسته تصویرگری کودک زیرگذر برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

 

در این جشنواره پرویز کلانتری، فرشید مثقالی، لیلی میری، محمدعلی بنی اسدی، بهروز غریب‌پور، نورالدین زرین‌کلک، مریم عنایتی، محمدرضا دادگر، علی اکبر صادقی، مریم عنایتی، کمال طباطبایی، غلامعلی مکتبی، نیره تقوی، مهرنوش معصومیان، کریم نصر، نفیسه شهدادی، فیروزه گل محمدی، مهنوش شیری و ابوالفضل همتی حضور دارند.

 

قرار است درآمدهای حاصل از فروش بلیت‌های این جشنواره برای مدرسه‌سازی در منطقه محروم «قلعه گنج» که  در جنوب استان کرمان واقع شده هزینه خواهد شد تا این مدرسه نیمه‌ساز برای تحصیل کودکان این منطقه آماده شود.
 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =