سیروس مقدم کارگردان تلویزیون، به همراه الهام غفوری تهیه کننده مهمان کافه خبر می‌شوند.

به گزارش خبر آنلاین، سیروس مقدم در حال حاضر سریال «دیوار» را به مناسبت هفته ناجا روی آنتن شبکه یک دارد.

 

در خلاصه داستان«دیوار»آمده است، متهمی پس از چند سال از زندان آزاد شده و درصدد انتقام از افسر پلیسی است که باعث دستگیری او شده است.

 

 آتیلا پسیانی، فریبا کوثری، مهدی سلطانی، کامران تفتی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزریونی هستند. 

 

کاربران محترم می توانند سوال های خود را در قالب کامنت مطرح کنند.

57247

 

کد خبر 248263

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین توکلی US ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    28 21
    لطفا ازشون بپرسید هدفشون از این نوع فیلمبرداری چیه واقعا ؟!!!!! مسخره اس
    • pooya IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
      10 12
      سلام . به نظر شما احترام میگذاریم به عنوان یک منتقد که علاقه ای به این نوع سبک ندارد اما آیا در باور شما احترام به عقاید دیگران نیز وجود دارد اگر دارد پس این گونه سخن گفتن در خور یک انسان به کمال رسیده نیست آن هم یک ایرانی ... سپاس
    • حسین توکلی US ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
      15 4
      عزیزم اگه یه نگاه به باقی کامنت ها بکنی تمامشون از طرز فیلم برداری ایشون ایراد گرفتن من فقط نیستم که با طرز فیلم برداری ایشوم مشکل دارم
    • HRK A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
      2 1
      اتفاقا من این نوع فیلم برداری رو متناسب با کارای اقای مقدم میبینم
  • HRK IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    25 4
    در مورد سبک خاص تصویربرداری کاراشون از ایشون سوال کنید . به طوری که بیننده با دیدن تصویربرداری فیلماشون اگه اسم کارگردان فیلم رو ندونه اولین گزینه اقای مقدم به ذهنش میرسه
  • بدون نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    31 7
    میشه بگی چی بدیم که بی خیال دوربین سردست بشی و این فیلترهای رنگی رو از رو تصویر برداری!! هر چیزی حدی داره!
  • مسعود فراستی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    23 26
    بهترین کارگردان تلوزیونی سیماست
  • بدون نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    10 2
    سیروس کارگردان خیلی خوبی یه سوال داشتم ازش میخواستم بپرسم چرا دیگه با امیر معقولی ( مدیر فیلم برداری ) کار نمیکنه و الان داره بیشتر با فرشاد گل سفیدی کار میکنه میخواستم تفاوت این دو فیلم بردار چیه چون هردو اینا دوربین رو دست کار میککند ؟ علت علاقه اقای مقدم به دوربین رو دست چیست ایا میشه همیشه دوربین رو دست کارکرد با این که مسعود فراستی میگه نباید دوربین رو دست کار کرد وباید جای درست استفاده کرد ؟ فرشاد گل سفیدی فیلم برداریش در فیلم ثریا خیلی بد و فاجعه بود ولی توی فیلم دیوار بهتر کارکرده
  • محمد رضا جدی IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    15 5
    با سلام و خسته نباشید به آقای مقدم. نقدی و سوالی که به دو سریال آخر شما (ثریا و دیوار) داشتم این است که حرکت دوربین هرز و زیاد است البته در سریال دیوار خیلی بهتر شده منتها بازهم روی اعصاب حرکت می کند. آیا خودتان متوجه این موضوع هستید؟ آیا به دنبال سبک جدیدی در فیلم برداری هستید؟
  • یوسف IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    12 3
    با سلام و خسته نباشید خدمت استاد سوال من اینه که قسمت ماقبل آخر سریال تاثریا از اول ساخته شده بود یا نه بعد از اعتراضات ساخته شد. چون نسبت به بقیه قسمت های سریال از لحاظ کیفیت و طول سکانس ها تفاوت فاحشی داشت
  • محمد IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    12 8
    آقای مقدم با دیدن این سریال واقعا متاسف شدم.فیلمنامه ی متوسطی که کارگردانی بسیار ضعیفی دارد.در زمانی که هنوز معروف نبودید به طور مثال در اغما،دوربین ثابت و بسیار خوبی داشتید.اما از زمانی که معروف شدید در تمام سریال ها مثل ثریا،چک برگشتی و ...از دوربین روی دست استفاده کردید.چرا؟؟ دوربین روی دست در 99% مواقع در فیلم ها و سریال ها نشانه ی نبود فرم و نداشتن میزانسن است.در بسیاری از همین فیلم های خارجی که شما از دوربین انها الگو میگیرید فقط در صحنه های خاصی از دوربین روی دست استفاده میشود.اما در سریال های شما تماما دوربین روی دست است و سردرد آور است.و مخاطب را از موضوع اصلی و سوژه منحرف میکند که البته این به نفع شماست.چون روی سریالتان کار نمیکنید.1 آقای فرجی مدیون تمام مردم ایران است که بیت الم
  • حجت IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    5 3
    به نظر من این فیلم با تمام ساخته های آقای مقدم فرق می کند و آن هم این است که داستان فیلم از بطن جامعه است و مثل بقیه فیلم ها تخیلی نیست . با این حال من از آقای سیروس مقدم یک سوال دارم چرا فیلم هایش را با داستان های خوب و دراماتیک تر و هیجانی تر درست نمی کند .
  • رضا IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    16 5
    پایتخت 2 رو می سازن یا نه؟
  • بدون نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    4 3
    این خیلی خوبه که سریال هاشون درباره ی زندگی اجتماعی مردمه ولی گاهی اوقات می شه خیلی اون کار بزرگ و تلخ می کنند...
  • نرگس IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    10 4
    فیلمبرداری و نورپردازی کاملا رو اعصابه.تا کی به این روش میخواید ادامه بدین؟ با توجه به اینکه نویسنده دیوار و زیر هشت یکیه,فیلمنامه دیوار به نسبت متن موفق منسجم زیرهشت ضعیف و پایینتره.همینطور فیلمنامه چک برگشتی سروش صحت.اونم ضعیف بود.امسال سرالاتون از لحاظ نوشتاری بدجوری ضربه خورده.چرا؟ موسیقی متن خیلی مناسب این سریال نیست.سطحش بالاتر از این سریاله.چرا؟ چرا انقدر با شبکه یک کار میکنید؟
  • اشکان IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    9 0
    با سلام در خصوص سبک فیلمبرداری آیا قرار هست با این کار امضاءی بر روی کار خود بگذارند؛ این موضوع در خصوص نورپردازی و کنتراست تصویر هم به چشم می خورد؛ کاری که ایشان الان در حال انجامش هستند، مرحوم ساموئل خاچیکیان سالها پیش در فیلمهای قبل از انقلاب در فیلمبرداری به کار گرفته اند؛ در برخی موارد این حرکت در کارهای آقای مقدم بی دلیل است؛ هدف ایشان چیست؟
  • HRK IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    8 1
    از ایشون در مورد کار در سینما سوال کنید و آیا علاقه ای به کارگردانی سینما دارن متشکر
  • بچه نترس میدون خراسون IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    6 8
    با سلام خواهش میکنم این مطلب را به عرض ایشان برسایند در قسمتی از سریال دیوار که در چهارشنبه شب پخش شد (91/7/12) مامورین آگاهی با نشان دادن تصاویر ضبط شده از دوربینهای شهری اعلام کردند که جمیل همان خلافکار قهرمان در نقش منفی در "میدان خراسان" دست به دزدی و قتل زده سوال؟ بچه های میدان خراسان چه هیزم تری به مسئولین صدا و سیما فروخته اند که گاه و بیگاه مورد تاخت و تاز قرار میگیرند بطور مثال در سریال " سه دانگ سه دانگ" نیز آقای با بازی آقای صیادی در هنگام دستگیری اعلام شد که در میدان خراسان در حال ارتکاب جرم دستگیر شده و یا در یک فیلم سینمایی که اسم آن در ذهنم نیست با بازی آقای صالح علاء (مجری بازیگر) آقای صالح علا در فیلم به دنبال تریاک میگردد که بازهم در حین مکالمه بدنبال مواد در میدان خراسان
  • بچه نترس میدون خراسون IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    6 5
    ادامه ... اگر در کوچه پس کوچه های میدان خراسان قدم بزنید در هر کوچه خانواده شهید پیدا میکنید که یک یا دوشهید تقدیم انقلاب کرده اند آیا اینگونه جار زدن و بی حرمتی کردن آنهم در روزگاری که همه دنیا مانند یک دهکده شده و همه با هم براحتی ارتباط پیداکنند صحیح است ؟ خواهشمندم نسبت به این مسئله بی تفاوت نباشید
  • بدون نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    7 13
    بهشون بگید همه کاراشون عالی بودن مخصوصا این نوع فیلمبرداری که با بقیه سریالا فرق داره . تا ثریا محشر بود تشکر و آرزوی موفقیت براشون
  • احسان رنجبر IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    9 4
    لطفا از ايشان سوال كنيد كه آيا اين همه افراط در تصوير برداري متفاوت ، لازم است ؟ و اينكه ايشان نصف سريال را قط صرف رفت وآمد شخصيت ها مي كنند وبه نوعي سريال را كش مي دهند در حالي كه اين ها اصلا ديالوگ خاصي ندارند وفقط تصوير هستند.؟
  • مهدی IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    8 4
    بهش بگید دستش درد نکنه تو این 3 4 سال اخیر که صدا و سیما هیچی نداشت چند تا سریال خوب داشت فقط یه خواهش بعد از ساخت پایتخت 2 یه یکی دوسال سریال نسازه برا خودش بهتره در ضمن ازش بپرسد با کدوم فیلمنامه نویس راحت تره؟
  • بدون نام IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    11 2
    ازشون بپرسین چرا نحوه حرف زدن بازیگرا رو که همشون تو فیلمامه های سعید نعمت الله یه جور حرف می زنند رو خودش تغییر نمیده .... آدمی که بالای شهر تهرون باشه و آدمی که تو خرمشهر بزرگ شده همشون یه جور حرف می زنند . فعل های جمله شون تکرار می کنند و یک مفهوم رو با سه جمله متفاوت بیان می کنند و خیلی فیلمنامه ای حرف می زنند در حالت عادی هیشکی اینجور حرف نمیزنه.
  • آرین IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
    2 0
    سلام لطفا از ایشون بپرسید که بر سر تاثریا چه آمد؟تاثریا بهترین سریال ایشون بود ولی پایان بندی سانسور مشهودی داشت متاسفانه.لطفا توشیح دهند در ضمن این سریال برخلاف سه کار آخرشون یعنی پایتخت و تاثریا و چک برگشتی خیلی صحنه های اضافی و کشدار داره.مجبور بودن که 10قسمت 50دقیقه طولش بدن درحالیکه تواین چند قسمت هر قسمت توبهترین حالت 10-15 صحنه مفید داشت. به هرجهت بعد از پایتخت و تاثریا انتظار بیشتری ازایشون میرفت که در دوکار آخر یعنی پک برگشتی و دیوار ابدا برآورده نشد....
  • مرسده مقیمی DE ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
    0 1
    واقعا بعد از "ریحانه" فکر می‌کردم دیگه نتونه سریال به این بدی بسازه! ولی واقعا خوبه که ایشون توانایی‌شونو اثبان کردن!!!! ضمنا اگر میشه یکی به گوش آقای نعمت‌الله برسونه که مسعود کیمیایی اگه این مدلی دیالوگ می‌نویسه چون فیلماش اکثر توی دهه 40 و 50 می‌گذره توی دهه‌ی 90 کی این مدلی حرف می‌زنه؟! بابات این همه سال از خوبی بریده از هرچی که خوبه بریده تو از بابات نبر تو پیش بابات بمون تو با بابات باش یعنی یه پنج دقیقه این دیالوگ رو با لفاظی تکرار می‌کنه، مردای فیلم که حرف می‌زنن آدم یاد ناصر ملک‌مطیعی میفته! این چه وضعیته آخه؟!
  • منتقد US ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
    0 1
    جناب آقای مقدم بیشترین سریال ها را درتاریخ صدا و سیما ساختند اما به نظرم این کمیت اصلا اهمیت نداره چون که کیفیتی هم به هیچ وجه وجود نداره.در تمام مدت پخش سریال به این فکر می کنیم خوب که چی؟دوربین روی دست در کارگردانی تعریف داره و باید بر اساس ضرورت درامکاتیک شکل بگیره،اما انگار فقط دقایق شکل می گیرند و کاراکتر ها تنها تیپ باقی میمونن و بیشتر فانتزی میشن و در بستر رئال جایی پیدا نمی کنن و ملموس نمیشن.در نهایت میتوان موفقیت مقدم در سزیال ها را منوط به خودش ندونست بلکه محسن طنابنده،احمد مهرانفر...و خیلی های دیگه این بار را به دوش میکشن.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین