مهر نوشت:

سید ابوالقاسم رئوفیان عضو شورای عالی جبهه ایستادگی با اشاره به پیشنهاد هاشمی رفسنجانی برای تشکیل دولت وحدت ملی و اینکه آیا جبهه ایستادگی از این نظریه حمایت می کند یا نه؟ گفت: ایده دولت وحدت ملی از سوی هاشمی و دولت ائتلافی از سوی محسن رضایی مطرح شده است و این دو ایده مترادف هم هستند ضمن آنکه ما راه نجات کشور از وضعیت فعلی را تشکیل چنین دولتی می دانیم و معتقدیم باید از همه ظرفیت ها و نیروها در دولت آینده استفاده شود.
وی درباره اینکه آیا شعار جبهه ایستادگی در انتخابات ریاست جمهوری تشکیل دولت وحدت ملی یا دولت ائتلافی خواهد بود؟ گفت: ما این ایده را قبول داریم اما از الان نمی‌توان گفت که شعار جبهه در انتخاب چه خواهد بود،آنچه مسلم است این است که باید تشکیل چنین دولتی بعنوان راهبرد و استراتژی انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شود.
دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین درمورد اینکه گفته می شود حمایت جبهه ایستادگی و حزب ایران زمین از محسن رضایی قطعی شده است و وی نامزد این تشکل سیاسی خواهد بود، از این رو جبهه ایستادگی نیازی به دیدار با نامزدهای دیگر ندارد، افزود: این تحلیل به هیچ وجه قابل قبول نیست چرا که هنوز حمایت ایستادگی از محسن رضایی قطعی نشده است، البته در اینکه وی توانایی اداره کشور را دارد هیچ شکی نیست اما این دلیل نمی شود که این جبهه با نامزدهای دیگر گفتگوی نداشته باشد، ما حتما دیدارها و مذاکرات خود را ادامه می دهیم و هر وقت به جمع بندی نهایی رسیدیم ان را اعلام می کنیم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
    28 1
    راه نجات کشور از وضعیت فعلی؟؟؟؟ مگه گرفتار شدیم؟؟؟؟ همه چی‌ آرومه که ، الکی‌ شلوغش می‌کنین
    • بدون نام DE ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
      25 0
      اینم شاهد حرفم : http://www.khabaronline.ir/detail/248422/politics/parties احمد خاتمی:به حمدالله در کشور وضع عادی است
  • بدون نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
    4 16
    رضایی یکی از آدمهای هاشمیه