بیماری و رفتن به بیمارستان همیشه مشکلاتی را نیز با خود دارد

بخصوص این که گاهی برخی از مراکز درمانی آن گونه باید به قانون عمل نمی کنند و خود سرانه رفتار می کنند برای مثال ساناز یکی از کاربران خبر آنلاین در این مورد نوشته:چرا برخی از پزشکان در بیمارستان بدون ارائه فاکتور پول می گیرند؟
واما دفتر نظارت واعتبار بخشی امور درمان در پاسخ به این سوال گفت:هر گونه پرداخت وجه خارج از صورت حساب صادره از طریق حسابداری بیمارستان غیر قانونی وقابل پیگیری است و بیماران در صورت مواجه هر گونه پرداخت وجه خارج از صورتحساب ،موضوع را به مسئول فنی بیمارستان اطلاع رسانی ودرخواست رسیدگی نمایند ودر صورت عدم رسیدگی شکوائیه خود را بصورت کتبی به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مربوطه ارسال و سپس پیگیری نمایند.

و البته این در حالی است که پدیده زیرمیزی در بیمارستان های دولتی به پدیده رایجی تبدیل شده است تا جایی که وزیر بهداشت در آخرین اظهار نظر در این مورد این پزشکان را تهدید به اخراج کرد .

وزیر بهداشت می گوید: راه حل اساسی حذف کامل زیرمیزی پزشکان، اجرای کامل برنامه پزشک خانواده و اختصاص 6 هزار میلیارد تومان سهم وزارت بهداشت از هدفمندی یارانه‌ها است اما دانشگاههای علوم پزشکی کماکان اگر با موردی از شکایت از زیرمیزی پزشکان برخورد کنند، آنها را اخراج می‌کنند.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام MY ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    0 0
    ما 15 میلیون در بیمارستان کسری واقع در آرژانتین تهران به یک دکتر متخصص برای عمل جراحی پول بدون دریافت رسید پرداخت کردیم. متاسفانه انقدر وضعیت بیمارستان های دولتی خراب بود که جرات نکردیم ریسک کنیم و بیمارمان را در بیمارستان دولتی زیر تیغ ببریم و تحت فشار مجبور شدیم 15 میلیون تومان زیر میزی پرداخت کنیم. خدا رو شکر که پدر خانمم سالم هست.
  • بدون نام US ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    2 0
    چرا پرداخت های بیمارستان ها را الکترونیک و اینترنتی نمی کنید؟!
  • بدون نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    0 0
    اگر پزشک خوب وکار خوب وگرفتن نتیجه خوب میخواید راهی جز پرداخت زیر میزی نیست وگرنه مجبور به رجوع به بیمارستان دولتی و ماندن در نوبت عمل و در نهایت مواجه شدن با انترن و پزشک و جراحی که نجربه و تبحر کافی را نداره. من به همین دلیل و رجوع به بیمارستان فیروز گر بعد از انتظار و انجام عمل مشکلاتم که حل نشد هیچ دو چندان شده چون میخواستم با دفتربیمه مشکلم را حل کنم و ظاهرا دربیمارستان ها اساتید در اتاق عمل کار را به دانشجویان و دستیاران می سپارن و مورد دیگر در ارتباط با چشم در بیمارستان فارابی برایم پیش آمده لطفا یک سری به این بیمارستان بزنید تا ببینید دانشجویانی که دوره تخصص را میگذرانند چطور برای بردن بیمار به اطاق عمل با هم درگیرند و وقتی بر روی بیمار بی بضاعت کار یاد گرفتن تازه کشو را باز میکنن
  • بدون نام IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    0 0
    خب وقتی حسابداری بیمارستان پول را با دستگاه کارت خوان بانکی نمی گیرد و می گوید نقد بدهید! می خواد فساد کنه دیگه این دیگه خیلی مشخصه