آنچه می‌خوانید بازی با اخبار روز است با بیانی دیگر و البته نمایی از فضای رسانه‌ای کشور در تنظیم آنچه که گاه اصلا ارزش خبری ندارد ولی...ضمنا این سطرها بالغ بر 100درصدا طنز است و اسناد طنز بودن آن نیز موجود است.

 

ما جهانی هستیم نیازی به اسکار نیست
معاون مشاور دفتر مدیریت کل اداره سازمان امور سینمایی کشور با رد سخنان برخی افراد در خصوص برخی فیلم های آماده اکران در برخی سینماهای کشور گفت: سینمای ما امروز مخاطبان میلیونی و جهانی دارد اما نباید اسکار را دریچه ورود به دنیا بدانیم، آنها عددی نیستند و این جایزه اصلا ارزشی ندارد خودمان سیمرغ داریم که خیلی هم ارزش دارد.
وی در ادامه از دستگیری اخلال‌گران رکود سینمای ایران گفت و گفت: 27 نفر از عوامل اخلال‌گر در امر سینما دستگیر شدند. وی توضیح داد: این افراد دو گروه بودند؛ یک عده دم در سینماها می‌ایستادند و داستان فیلم را برای مردم تعریف می‌کردند و با سم‌پاشی علیه فیلم های در حال اکران، مردم را از ورود به سالن و تماشای فیلم منصرف می‌کردند. یکدسته دیگر هم می رفتند حوزه هنری و داستان فیلم ها را برای مسئولان آنجا خیلی بد تعریف می کردند. این مقام مسئول درباره خانه سینما نیز گفت: در حال رایزنی هستیم تا یک پاسخ نهایی و متحدالشکل(!) را اعلام کنیم تا دائم مجبور نباشیم حرف های افراد مرتبط و غیر مرتبط را یکی کنیم.
*
دوئل شهریار با حاجی مایلی

در جریان مراسم یادبود مادر امیر قلعه‌نویی، وقتی علی دایی در حال خروج از سالن بود با محمد مایلی کهن مواجه شد. گفته می‌شود مایلی با بالاانداختن ابروهایش به علی دایی گفته، بکش کنار که علی دایی نیز با سرفه‌ای پاسخ داده برو جلو بوق بزن! یکی از شاهدان عینی به خبرنگار ما گفت: شهریار وقتی از کنار حاجی مایلی رد شد گفت: فاتحه! و حاجی مایلی هم در پاسخ جواب داد: خدا اموات شما رو هم بیامرزه... مشروح این دوئل تاریخی را در خارج از گود بیست و سی مشاهده فرمایید!
*
افت قیمت دلار همچنان ادامه دارد

معاون اتاق مبادلات ارزی با اشاره به افتتاح سرویس بهداشتی و اتاق خواب سکه و طلا در هفته آینده در این اتاق، از افزایش مراجعات به این اتاق خبر داد. وی گفت: در روزهای اخیر البته برخی افراد با زدن زنگ اتاق و فرار کردن، قصد اخلال در روند خدمت رسانی و افزایش حبابی مشتری را داشتند که دادیم دستگیرشان کنند. وی افزود: از صبح امروز 25 نفر به اتاق آمدند و برای 23 نفر پرونده تشکیل شده. وی همچنین خاطرنشان کرد: افت قیمت دلار همچنان ادامه دارد و اگر ما این دیوار وسط را برداریم و این اتاق را بیندازیم سر اون اتاق این افزایش کاهش قیمت روند رو به رشدتری هم خواهد گرفت. وی تاکید کرد: صبح دلار بود 2570 تومان و الان شده 2545 تومان.
*
علل افزایش طلاق و کاهش ازدواج

مشاور مدیر کل امور جوانان دم بخت وزارت ورزش و جوانان گفت: افزایش سن ازدواج، باعث کاهش ازدواج در میان جوانان شده است. وی با اشاره به دو پژوهش میدانی صورت گرفته در ماه گذشته خاطر نشان کرد: آمارها نشان می دهد که رابطه میان افزایش سن ازدواج با کاهش ازدواج یک رابطه مستقیم و تاثیرگذار است. وی همچنین مواجهه با جنس مخالف در فضاهای آزاد را از جمله دلایل کاهش ازدواج عنوان کرد و گفت: دانشگاه، اتوبوس، مترو، و از همه بدتر تاکسی و سینما، از اصلی‌ترین عاملان بی رغبتی جوانان به ازدواج و در نتیجه کاهش افزایش ازدواج در کشور است. وی تاکید کرد: در پژوهش انجام شده همچنین اصلی ترین دلایل طلاق نیز ، طلاق عاطفی عنوان شده که منجر به طلاق فیزیکی شده است. وی تاکید کرد: افزایش آمار طلاق در کاهش میزان ازدواج و افزایش سن ازدواج نیز خیلی ربط دارد. وی تاکید کرد: افزایش طلاق بر کاهش ازدواج هم تاثیر گذاشته است. این مقام مسئول از برنامه‌های شاد و مفرح وزارتخانه ورزش و جوانان برای افزایش میزان رغبت جوانان به امر ازدواج خبر داد و گفت: به زودی این برنامه‌ها اعلام خواهد شد اما مهمترین این برنامه‌ها ساخت تیزرهای امیدبخش و پخش از همه شبکه‌های تلویزیونی است.
*
کاهش شدید آمار دزدی و بزه در تهران
معاون امور «رسانه و کاهش بزهکاری» ناجا در کنفرانس خبری با اشاره به رضایت 97 درصدی مردم از سریال «دیوار» اذعان داشت: طبق آمارهای ما و رسانه ملی باهم، از روز سوم پخش این مجموعه، کاهش 17 درصدی سرقت را در تهران شاهد بودیم. آنچه این سریال نشان داده باعث شده خلافکاران تهرانی از ترس ساعات کار خود را در تهران کاهش دهند.  این مقام مسئول هرگونه کپی برداری ضایع این سریال از سینمای هالیوود را کذب محض دانست و گفت: عمرا اگر این کار و شخصیت‌های سریال کپی باشد. وی در خصوص چلمدن نشان دادن نیروهای پلیس آگاهی و فرار آسان جمیل از کمین پلیس نیز گفت: اصلا اینطور نبوده و باید قسمت‌های بعد را ببینید تا بفهمید داستان از چه قرار است. وی هرگونه انتقاد از این سریال را هم مصداق جرم دانست و گفت: «سریال به این خوبی، چشه؟» وی در پایان تاکید کرد: با خاطیان ومنتقدان برخورد شدید می‌کنیم. وی افزود: این مجموعه بهترین مجموعه تلویزیون در سال 91 شناخته شده و با توجه به پیش بینی های صورت گرفته بهترنی مجموعه دهه 90 رسانه ملی هم خواهد شد.
 

 

 

 

محسن حدادی

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    50 0
    هر چقدر میزان سربازی و مشکلات کار و اقتصاد کمتر بشه سن ازدواج هم کمتر میشه، شما فکر کردین ما گلابی هستیم؟
    • بدون نام IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
      28 1
      جواب : بلی
  • HRK A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    41 0
    از همه بدتر تاکسی و سینما !!!!!
    • مسئول پر تلاش IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
      11 0
      دانشگاه رو كه داريم دخترونه پسرونه ميكنيم. اتوبوس و مترو و تاكسي هم زنونه مردونه ميكنيم، در سينما هم كه كلا تخته بشه بهتره...خوب ديگه مشكلات مردم رو حل كرديم رفت پي كارش. آخيش خسته شديم ها... شما ها چرا بيكار نشستيد؟ بياين تقدير كنيد از من. پدرم دراومد........
  • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    17 0
    دومي و چهارمي عالي بود
  • بدون نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    23 1
    بامزه بود..مخصوصا افزايش كاهش ...
  • محمدرضا IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    8 0
    تازه میدونستید دلیل اصلی طلاق ازدواج تشخیص داده شده تازه دلیل اصلی تحریم اسکار هم استکبار جهانیه خواهش میکنم اینقدر جیمیلهای ابلهانه به هم نزنید تا جواب ابلهان خاموشی نباشه
  • مریم IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    12 1
    سلام .خوشم میاد تو این کشور همه چیز و همه کس مسئول بالا رفتن سنه ازدواجه الی مسئولان .بابا حالتون خوش نیست گمونم تب دارین
    • .... IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
      0 0
      کدوم مسؤول...چی کار کرده....