درپی اعتراض یکی از خوانندگان به ترافیک سنگین در بزرگراه رسالت به دلیل افتتاح خطوط تند رو، مشاورمدیرعامل درامور اطلاع رسانی و تبلیغات این شرکت گفت:«کلیه اتوبوس های خط تندرو چپ دربوده و تنها درایستگاه های مربوطه توقف می کنند.»

یکی از خوانندگان با نامه مینا نوشته بود:با سلام الان در بزرگراه رسالت خط بی آرتی افتتاح شده. این خط با توجه به ترافیک سنگین صبح و عصررسالت بسیارخوب است. ولی الان این خط بیشتر مشکل زا شده و نیاز مسافرین رو به طور کامل رفع نمی کند. زیرا
از محدوده ی میدان رسالت تا قبل ازپل سیدخندان این اتوبوس ها از اتوبان به صورت مشترک عبور می کنند: خط تهرانپارس مطهری - خط رسالت قدس- خط رسالت شهید بهشتی- خط رسالت میدان صنعت- خط رسالت آفریقا - و قبلا هم خط اشراق آرژانتین.
الان بی آرتی فقط می تواند جوابگوی مسافران خط اشراق آرژانتین باشد. ما باید در اتوبوس های دیگر بنشینیم و در ترافیک بمانیم و شاهد عبور فقط خط علم و صنعت به آرژانتین باشیم. ترتیبی دهید تا تمام اتوبوس ها حداقل در مسیرهای منحصر به ورود اتوبوس از این خط استفاده کنند. و ما هم اینقدر معطل نشویم» 
متن جوابیه شرکت واحد و اتوبوسرانی تهران وحومه به این شرح است:
مدیریت محترم رسانه خبرآنلاین
موضوع پاسخ مطلب «افتتاح خط تند رو در بزرگ راه رسالت»
احتراماٌ به عنایت به مطالب مندرج در آن رسانه با عنوان « افتتاح خط تند رو دربزرگ راه رسالت» به آگاهی می رساند: کلیه اتوبوس های خط تندرو چپ دربوده و درایستگاه های مربوطه نیز صرفاً توقف آنها امکان پذیر می باشد.
با عنایت به اینکه سایراتوبوس های خطوط عبوری راست درو درصورت تردد درمسیرویژه وپیاده وسوارنمودن مسافران بروز تصادفات و حوادث ناگوار را اجتناب ناپذیر خواهد نمود، لذا اقدامی در خصوص موافقت با در خواست شهروند محترم میسر نمی باشد.
فریگر رزم آزما
مشاور مدیر عامل در امور اطلاع رسانی و تبلیغات
 
45235
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    1 0
    به شركت واحد پيشنهاد مي كنم كه براي كاستن از تداخل مسير خط رسالت - تقاطع آفريقا با خط 5 اتوبوسهاي تندرو ، اين خط به مسير سيدخندان - تقاطع آفريقا تغيير نمايد تا مسافرين بتوانند در ايستگاه بوستان مادران از خط 5 اتوبوس تندرو استفاده نمايند. با اينكار ديگر نيازي به حركت اتوبوسها از بزرگراه شلوغ همت نيز نمي باشد
  • حامد US ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    2 0
    آره بخدا چند روز پیش سوار اتوبوس مطهری-سوم تهرانپارس شدم کلی ترافیک بود از بعد از تونل رسالت تا اونور پل سید خندان...به نظر من این خطوط باید برای سایر حمل ونقل عمومی هم استفاده بشه.
    • پري IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
      2 0
      من هم موافقم. من بايد 250 تومان پول بدهم به بي آرتي. در ميدان ارژانتين از بي آرتي پياده شم. دوباره 700 تومان پول كرايه ماشين بدم تا برسم به مطهري. اين فراهم كردن امكانات راحت و در دسترس حمل و نقل عمومي است؟
  • شهروند IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
    3 0
    پس در حقیقت هیچ تاثیری برای ترافیک و حمل و نقل مسافری نشده ، فقط صرفا اینکه کاری انجام دادید واقعا خشته نباشید