ایسنا نوشت:

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان گفت: 3 هزار و 400 دانشجو در خوابگاه‌های این دانشگاه به سر می‌برند.
 

صمد حنیفی تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد زنجان دارای 2 خوابگاه دخترانه و یک خوابگاه پسرانه است که 1600 دانشجوی دختر و 800 دانشجوی پسر در این خوابگاه‎ها به سر می‎برند.
وی اظهار کرد: این 3خوابگاه مجهز به فروشگاه، مهمان‌سرا، قرائت‌خانه، سالن ورزشی و نمازخانه هستند که هم‌اکنون نیز در مجتمع‌های خوابگاهی در حال وصل وایرلس جهت استفاده از اینترنت هستیم.
این مقام مسئول افزود: در سال تحصیلی جدید 180 دانشجوی پسر و 300 دانشجوی دختر به جمعیت دانشجویان خوابگاهی اضافه شدند.
حنیفی با اشاره به افزایش شهریه خوابگاه‌ها، خاطرنشان کرد: شهریه خوابگاه نسبت به سال گذشته 50 هزار تومان افزایش داشته است و هر دانشجو باید 300 هزار تومان در هر ترم برای خوابگاه شهریه پرداخت کند.
 

وی با اشاره به خوابگاه‎های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، تاکید کرد: دانشجویان پسر این مقطع دارای اتاق ویژه‌ای هستند و دانشجویان دختر در مقطع کارشناسی ارشد نیز 2 دانشجو در یک اتاق زندگی می‌کنند.
 


معاون دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان ادامه داد: با توجه به اینکه امکانات خوابگاه‌ها از نظر فیزیکی به اندازه کافی کامل است و برای چندین سال آینده پیش‌بینی شده، نیازی به توسعه وجود ندارد.
 


حنیفی با اشاره به پروژه‎هایی که اجرا خواهد شد، ابراز کرد: خوابگاه دانشجویان متاهل و دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد از سال آینده کلنگ‎زنی خواهد شد.

وی متذکر شد: باید نیازها و امکانات موردنیاز دانشجویان در خوابگاه‎ها را درک کنیم و درحد توان به این نیازها در جهت رفاه حال دانشجویان در خوابگاه‎ها پاسخ مثبت بدهیم.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 250296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =