مهر نوشت:

پس از انتشار گزارش فرود اضطراری پرواز تهران - تبریز و حواشی آن شرکت آتا پاسخ داد.
در این نامه آمده است:

در بخشی از خبر مذبور مطالبی کاملا کذب و خلاف واقع مطرح شده و ضمن تشویش اذهان عمومی زحمات و تلاشهای همکاران هواپیمایی آتا را نادیده گرفته است. شایان ذکر است بلافاصله پس از نشستن پرواز مورد نظر بر روی باند به خاطر جلوگیری از معطلی مسافرین تا رفع نقص فنی هماهنگی های لازم برای انجام پرواز جانشین با هواپیمایی ایرباس 320 انجام شد.

حسب گزارش رسمی مورخ 28 مهر ماه رئیس ایستگاه هواپیمایی آتا در فرودگاه مهرآباد، هواپیمای شماره 5250 در ساعت 6 و 32 دقیقه به زمین نشسته و مسافران آن پیاده شدند و تا حدود ساعت 7 صبح با سالن مورد نظر هدایت شوند. تنها پس از گذشت حدود 30 دقیقه یعنی ساعت 7 و سی دقیقه صبح اعلام سوار شدن به هواپیمای جدید شده و هواپیمای جانشین پس از طی مراحل لازم و اجازه پرواز در ساعت 8 و 17 دقیقه تهران را به مقصد تبریز ترک کرد.

این دوره زمانی حداقل زمان ممکن برای تخلیه مسافران و جایگزینی پرواز بوده و این شرکت طبق تعهدات قانونی خود و با حفظ اصل ایمنی پرواز و جان مسافران حداکثر تلاش خود را برای جلب رضایت آنها انجام داده است.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مچ گیر IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    53 3
    حسب گزارش رسمی مورخ 28 مهر ماه ...................... پیش بینی آنی ها 3 روز دیگه سقوط میکنه!!؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
      21 0
      :))))))))))))
  • بدون نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    39 1
    حسب گزارش رسمی مورخ 28 مهر ماه رئیس ایستگاه هواپیمایی آتا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خوبه گزارش رسمیه غیر رسمی بود تاریخه سال 92 را میزدنند!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    29 0
    جالبه که اصلا نمیگه با این پروازهای غیر ایمن و هواپیماهای درپیتشون چه لحظات وحشتناکی رو اون بالا برای مسافرین بدبخت رقم زدند فقط ادعا داره که هواپیمای جایگزین فرستاده!!بد نبود لااقل انقدر برای مسافرینتون حرمت قاثل میشدید که برای بردنشون تا لب گور و برگردوندنشون حداقل یک معذرت خواهی میکردید..همه ما میدونیم که حتی تکانهای ساده هواپیما در اسمان تا چه حد دلهره اور و استرس زا هست حالا خودتون رو بزارید جای این مسافرین بدبخت که طبق اخباری که روی سایتها اومد صدای بوقهای ممتد داخل هواپیما همراه با کاهش شدید ارتفاع رو تو اون لحظات تجربه میکردند و ببینید چه بهشون گذشته اونوقت اقایون به جای معذرت خواهی طلبکار هم هستند که هواپیمای جایگزین فرستادیم!چرا تو این مملکت همه برای انجام وظایفشون توقع تشویق دارند
  • بدون نام US ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    30 1
    خجالت بكشيد ////////////////
  • سعید AE ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    21 2
    اقا میگن توبولوووووف بوده
  • سعید IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    8 0
    ****میگن کوکتل مولوتوووووووووف بوده!!!! *** کار شون درسته .خیل باهالن !!!
  • الا.. IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    6 1
    البته تو نظراتتون اینو فراموش کردین که شرکت آتا ایمن ترین هواپیما ها رو داره و بر خلاف هواپیماهای معمول در ایران توپولوف اینا توش نیست.. ایرباس 320 و بوئینگ ام دی داره فقط