۰ نفر
۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۰

شرکت سونی تاریخ اکران دو فیلم «ایلیزیم» و «روبوکاپ» را تغییر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سونی/تری‌استار تاریخ اکران تریلر آینده‌گرایانه «ایلیزیم» را از اول مارس 2013 به 9 اوت به تعویق انداخت.
 

این فیلم علمی تخیلی را نیل بلومکمپ کارگردانی کرده که با فیلم «منطقه 9» شهرت دارد.

مت دیمن، جودی فاستر، شارلتو کاپلی، واگنر مورا، آلیس براگا و دیگو لونا در «ایلیزیم» نقش‌آفرینی می‌کنند.
 

داستان «ایلیزیم» سال 2159 روی می‌دهد، زمانی که دو طبقه از انسان‌ها وجود دارند: طبقه بسیار ثروتمند که در یک ایستگاه فضایی تمیز و بی‌عیب به نام ایلیزیم زندگی می‌کنند و باقی که در زمین ویران‌شده و مملو از جمعیت ساکن هستند. در این بین یک وزیر تندرو (با بازی فاستر) تمام تلاش خود را می‌کند تا با تصویب قوانین ضدمهاجرت شرایط را برای ساکنان ایلیزیم مساعد نگه دارد، اما مردم روی زمین می‌کوشند هر طور که شده خود را به ایلیزیم برسانند. در این بین، مکس (با بازی دیمن) ماموریت دشواری را می‌پذیرد، ماموریتی که اگر موفق باشد، نه تنها جانش را نجات می‌دهد، بلکه باعث برقراری عدالت در این دو دنیای متفاوت می‌شود.
 

«ایلیزیم» در همان تاریخی اکران می‌شود که پیش از این قرار بود فیلم علمی تخیلی «روبوکاپ» به کارگردانی ژوزه پاجیلیا روی پرده برود.
 

شرکت‌های سونی و مترو گلدوین مه‌یر اکنون 7 فوریه 2014 را برای اکران بازسازی فیلم معروف «روبوکاپ» انتخاب کرده‌اند.
 

یوئل کینه‌مان در «روبوکاپ» جدید نقش اصلی را بازی می‌کند. گری اولدمن، مایکل کیتن و ساموئل ال. جکسن، ابی کورنیش، جکی ارل هیلی، مایکل کی. ویلیامز و ماریان ژان-باپتیست دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«روبوکاپ» تولید مشترک مترو گلدوین مه‌یر پیکچرز و کلمبیا پیکچرز است. فیلمنامه را جاش زتامر و نیک شنک بر اساس فیلمی به همین نام تولید سال 1987 نوشته‌اند.
 

داستان فیلم سال 2028 اتفاق می‌افتد. شرکت چندملیتی «آمنیکورپ» در مرکز تکنولوژی تولید روبات است. تولیدات آن‌ها سلاح برنده آمریکا در جنگ‌های خارج از این کشور هستند. اکنون این شرکت قصد دارد تکنولوژی خود را در داخل استفاده کند. الکس مورفی (کینه‌مان) یک همسر و پدر مهربان و یک پلیس خوب است که در دیترویت خدمت می‌کند.

پس از آنکه مورفی در یک ماموریت به شدت مجروح می‌شود، «آمنیکورپ» برای نجات او علوم روبات‌شناسی فوق‌العاده خود را به کار می‌برد. مورفی در قالب یک روبوکاپ با توانایی‌های خیره‌کننده به خیابان‌های شهر محبوب خود بازمی‌گردد، اما دچار مشکلاتی می‌شود که یک آدم عادی هیچگاه با آن روبرو نیست.
 

اولین فیلم «روبوکاپ» به کارگردانی پل ورهوفن و با بازی پیتر ولر، نانسی آلن و رانی کاکس ساخته شد و در آمریکا حدود 54 میلیون فروخت.

ژوزه پاجیلیا فیلمساز برزیلی که این روزها «روبوکاپ» جدید را کارگردانی می‌کند، بیش از همه برای فیلم‌ «یگان ویژه» شهرت دارد.
 

سونی همچنین اعلام کرد فیلم انیمیشن «ابری با احتمال ریزش کوفته قلقلی 2» را 27 سپتامبر 2013 روانه سینماها خواهد کرد.
 

هالیوود ریپورتر / 15 اوت / ترجمه: علی افتخاری
 

5858


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    4 1
    عاشق فیلم روبوکاپ هستم. هر سه فیلم قبلی را روی نوار VHS دارم. تا حالا 1000 بار نگاه کردم. از 16 سالگی می دیدم تا الان که 31 سالمه و یک بچه هم دارم.