مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مطالبی که از سوی آقایان محمد خاتمی و محمدرضا خاتمی مبنی بر انتخابات آزاد مطرح می‌شود، سیاست فرار به جلو است.

یدالله جوانی با اشاره به تاکید برخی از چهره های اصلاح طلب مبنی بر برگزاری انتخابات آزاد، اظهار داشت: این افراد با بیان این مطلب می خواهند رفتارهای گذشته خود را توجیه کنند و به این نکته دامن بزنند که اگر در سال 88 آن اتفاقات رخ داد، بخاطر آن بود که انتخابات سالم برگزار نشد! بنابراین می گویند انتخابات پیش رو (انتخابات ریاست جمهوری) باید آزاد برگزار شود.
اهم سخنان سردار جوانی در گفت وگو با مهر در ادامه می‌آید:
  • امروز آحاد مردم متوجه شدند که ادعای تقلب، بزرگترین دوروغی بود که در سال 88 از سوی جریانی خاص مطرح شد و با این ادعا خسارت های فراوانی را به کشور وارد کردند.
  • مطرح کردن لزوم برگزاری انتخابات آزاد به آن دلیل است که اگر جریان موسوم به اصلاحات در انتخابات پیش رو پیروز نشد، باز این شکست را به عدم سلامت انتخابات ربط دهد و بار دیگر سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد. در حالی که چهره های شاخص این جریان به جای بیان این مطالب باید به نقد خود و جریان متبوعشان بپردازند و به این سوال پاسخ دهند که چرا مردم در انتخابات گذشته به آنها روی نیاوردند؟
  • به اعتقاد بنده این مطالبی که از سوی آقایان محمد خاتمی، محمد رضا خاتمی و چهره ها و عناصر دیگر دوم خردادی مدام مطرح می شود فرار به جلو و در موضع طلب کارانه قرار گرفتن است. در حالی که این جریان و این افراد مدیون ملت و بدهکار به نظام اسلامی هستند، در سال 88 خسارت های زیادی را به بار آوردند، آقایان به جای مطرح کردن «انتخابات آزاد» باید از ملت عذر خواهی کنند.
  • شاید این افراد تصور می کنند که مردم، گذشته را فراموش کرده اند و آنها می توانند با طرح این مسائل خود را حق به جانب جلوه دهند. مردم ایران بصیر، آگاه و هوشیار هستند و گذشته را هرگز فراموش نمی کنند.
  • انتخابات همیشه در جمهوری اسلامی ایران سالم، آزاد و قانونی برگزار می شود. شخص سید محمد خاتمی در سال 76 با همین سازوکار انتخاباتی به قدرت رسید، جریان دوم خرداد در انتخابات مجلس ششم و شورای اول پیروز عرصه انتخابات شدند. متاسفانه کسانی که روزی در قدرت بودند و بعد به دلیل مواضع نادرست، مورد بی اعتنایی ملت قرار گرفتند، در صدد آن برآمدند تا سازوکار انتخابات را زیر سوال ببرنند.
  • دشمنی معاندین و منافقین با اصل نظام اسلامی، امری طبیعی و عادی است. اما این سوال مطرح می شود که چرا عده ای در داخل، مواضع دشمن را تکرار می کنند؟ علت آن است که ما در طول سال های پس از انقلاب، دچار ریزش های فراوانی شدیم. افراد و اشخاصی بودند که سر سفره انقلاب بزرگ شدند، نان و نمک انقلاب را خوردند و در کنار امام قرار گرفتن آنها، باعث شد تا نام، شهرت و مسئولیتی پیدا کنند. ولی مرور زمان و اعلام مواضع آنان منجر به ریزششان از صف انقلاب شد.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =