200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از حضور رهبر معظم انقلاب در استان خراسان شمالی تشکر کردند.

به گزارش خبرآنلاین، نمایندگان در این بیانیه آورده اند که این سفر آثار معنوی و مادی و تاثیرات داخلی و خارجی فراوانی به همراه داشت.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سفر پر خیر و برکت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای به استان نو پای خراسان شمالی آثار معنوی و مادی و تاثیرات داخلی و خارجی فراوانی به همراه داشت و پیام‌های رسا و بلیغی از سوی معظم‌له صادر شد که به برخی از آنها اشاره می‌شود:
تبیین درست و کامل مفهوم اسلامی پیشرفت؛
ایجاد یک تمدن نوین اسلامی با عنایت به بخش ابزاری تمدن شامل علم، اختراع، صنعت؛
بخش نرم افزاری تمدن شامل سبک زندگی و امر معاش که فرمودند این بخش اصل تمدن است، حضور حماسه ساز و وحدت آفرین مردم در صحنه که حکایت از پافشاری بر استمرار راه امام و شهیدان و آرمان‌های بلند نظام و انقلاب اسلامی در سایه ولایت مداری است.
سرزندگی در مسیر به رغم تمام فتنه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی؛
افتخار عملی مسئولان، متولیان امور به خدمت گذاری مردم و پیگیری خدمت با اراده و همت بلند توجه جدی به وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان و پرهیز از ایجاد تشنج در سلب امنیت و آرامش از جامعه به هر طریق و بهانه‌ای که باشد اولویت امور بر اساس اهمیت، پرهیز از حاشیه‌ سازی؛
ما نمایندگان ملت به محضر آن رهبر فرزانه با جدیت اعلام می‌داریم که پیام بلیغ، رسا، حکیمانه و مشفقانه حضرتعالی را دریافتیم و در جهت تحقق این آرمان‌های بلند از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد.

در این بیانیه‌ آمده است: مجمع نمایندگان استان یاد و خاطره مرتضی آسوده و حامد بزی شهدای این حادثه را گرامی می‌دارد و این اقدام تروریستی را محکوم می‌کند و اعلام می‌نماید مردم این استان با ثبات قدم و پایداری در کنار ارزش‌های انقلاب و امام راحل و رهبری معظم ایستاده‌اند.

همچنین در پایان جلسه امروز علیپور در تذکری خطاب به رییس جمهور، گفت: گرانی در کشور بیداد می کند. اکثر کالاها چندین برابر شده است، خیلی از عرضه کنندگان و فروشندگان از عرضه کالا خودداری می کنند. سیستم های نظارتی دولت تعطیل شده است، احتکار و گرانفروشی بیداد می کند.
وی افزود: مگر افزایش حقوق کارمندان چقدر بوده است که این همه تورم به کشور تحمیل می شود؟ اقشار کم درآمد در گذران زندگی دچار مشکل شده اند. فقرا هر روز فقیرتر می شوند، دولت کارآمد و پاسخگو کجاست؟ چرا بی تفاوت و با سکوت از کنار این اوضاع می گذرد؟
وی خواستار آن شد که دولت به جای تمرکز بر انتخابات آتی وقت خود را صرف بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد مردم کند.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =