۰ نفر
۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 28 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 7 اقدام پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ پاسدار "قاسم غیاثوند" اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با انجام اقدامات اطلاعاتی از تشکیل باند تهیه و توزیع مواد توسط 4 نفر در قزوین مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی ادامه داد: با تکمیل اطلاعات ،مأموران در اقدامی عملیاتی 4 نفر از اعضای این باند را در قزوین دستگیر و مقدار 15 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و 3 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین عنوان کرد: همچنین این مأموران با دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار در آزادراه قزوین – زنجان مقدار 5/2 کیلوگرم هروئین از وی کشف و ضبط کردند. سرهنگ "غیاثوند" دستگیری اعضای یک باند 3 نفره مواد مخدر و کشف 4 کیلو و 20 گرم تریاک را از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روز گذشته برشمرد. وی افزود: در اقدام دیگری این مأموران با دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر در حین خرید و فروش مواد در شهر قزوین موفق به کشف یک کیلو و 450 گرم تریاک از این افراد شدند.
این مقام مسئول بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین همچنین با دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار مواد در آزادراه قزوین – زنجان در بازرسی از خودرو وی مقدار 2 کیلو و 450 گرم تریاک در 3 بسته آماده فروش کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ابراز کرد: دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار در روستای میانچال و کشف یک کیلو و 508 گرم تریاک نیز از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته بوده است.
سرهنگ "غیاثوند" همچنین از کشف مقدار یک کیلو و 300 گرم تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی در قزوین توسط مأموران کلانتری 12 این شهرستان خبر داد و گفت: در این اقدام یک فروشنده مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه ترازو ویژه فروش مواد نیز از وی کشف شد.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =