سرهنگ نائبی، از شناسایی و دستگیری چهار توزیع کننده مواد مخدر در جنت آباد خبر داد و گفت: این متهمان پاتوق خود را محل توزیع مواد مخدر کرده بودند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ فرهاد نائبی، رییس کلانتری 138 جنت آباد، ضمن اشاره به اجرای طرح محله محور در خصوص پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، از دستگیری چهار توزیع کننده موادمخدر خبر داد.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: با شکایت دبیران شورایاری و شهروندان ساکن محدوده جنت آباد در خصوص فعالیت چهار توزیع کننده مواد مخدر در این محدوده، اقدامات ماموران این کلانتری آغاز و با اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر موفق شدند این متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ نائبی ادامه داد: در همین راستا تیم گشت انتظامی کلانتری در خیابان "جهاد"، اقدام به شناسایی و پرس جو در خصوص اقدامات این متهمان کرده و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این چهار نفر که در خانه مجردی یکی از آنها اقدام به توزیع مواد مخدر به مشتریانشان می کنند.
وی افزود: با توجه به این موضوع مراتب به مرجع قضایی ارجاع و مجوز ورود به مغازه و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت که بلافاصله ماموران بامداد امروز این متهمان را بازداشت و در بازرسی از منزل آنها مقادیری مواد مخدر بسته بندی شده از جمله حشیش و تریاک کشف و ضبط شد.
کلانتر 138 جنت آباد اضافه کرد: متهمان که "پدرام"، "حسین"، "میلاد" و "مهدی" نام داشتند به کلانتری منتقل شده و در اعترافات خود نزد ماموران به توزیع "حشیش" و "تریاک" اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =