رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف حدود 53 کیلوگرم ماده مخدر تریاک پس ازشناسایی یک باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ فلاح کریمی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان در خصوص این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در غرب گیلان، با تحقیقات نامحسوس شبانه روز خود سرانجام توانستند اعضای سه نفره این باند را شناسایی نمایند. 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه موادمخدر استان با تلاش و کار بی وقفه پلیسی موفق شدند از انتقال مواد مخدر توسط این باند با دو دستگاه خودروی سواری اطمینان حاصل نمایند.
سرهنگ فلاح کریمی با اشاره به اینکه خودروی این متهمان در محور ورودی شهر رشت توسط پلیس متوقف شد، اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از این خودرو 52 کیلو و860 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف نموده و هرسه متهم این پرونده را نیز دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده و موادمخدر مکشوفه تحویل محاکم قضایی شدند، از مردم استان گیلان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع داده و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری نمایند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =