معاون استاندار و رئیس تعزیرات آرد و نان استان تهران گفت: شهروندان تهرانی و سایر مناطق این استان هر گونه تخلف واحدهای پخت و عرضه نان را اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، وحید کیارشی گفت: شهروندان تهرانی و سایر مناطق این استان هر گونه تخلف واحدهای پخت و عرضه نان (نانوایی) را با شماره تلفن های 124 بازرگانی و 18130 تعزیرات آرد و نان اطلاع دهند.

وی با تکذیب هر گونه افزایش قیمت نان در این استان افزود: افزایش قیمت نان در مرداد با هدف ارتقای کیفیت و وزن نان صورت گرفت.

معاون استاندار و رئیس تعزیرات آرد و نان استان تهران گفت: این افزایش قیمت نیز در مقایسه به کیفیت و وزن آن چندان زیاد نیست ولی شهروندان در صورت برخورد و مشاهده هر گونه کم و گران فروشی نانوایی ها تعزیرات آرد و نان را آگاه کنند تا با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد شود.

کیارشی اظهار داشت: هم اکنون 300 بازرس در تهران بزرگ و 600 بازرس در استان تهران بر عرضه نان در نانوایی ها نظارت می کنند و در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد قانونی می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 25328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۷
    0 0
    تخلفات ريشه اي بايد برطرف شود تخلف نانوايي ها از كجا نشات مي گيرد
  • محسنی IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۷
    0 0
    آقای معاون استاندار اگرواقعا"می خواهیدکاری برای مردم انجام دهید اول سردرنانوایی ها وزن و قیمت نان رانصب نمایید وسپس وظیفه مامورین مشخس می شود. البته اگربخواهید کاری برای مردم انجام دهید.؟