۰ نفر
۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۷

اکران افتتاحیه فیلم جدید جیمز باند به نام اسکای فال در لندن با حضور تعدادی از خانواده سلطنتی انگلستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین ،در کنار این اتفاق مهم سینمایی ، هواداران منچستر یونایتد هم شاهد اکران افتتاحیه تیزری از این فیلم با حضور بازیکن محبوبشان در اینترنت بودند.
این هواداران دانیل کریگ را در این تیزر با وین باند عوض کرده اند و با استفاده از تصاویر تیزرهای تبلیغاتی شرکت های نایکی و کوکاکولا در سالهای گذشته و تدوین آن با تصاویر تیزر اصلی فیلم اسکای فال ، بخوبی رونی را جا زده اند!
در بخشی از این تیزر وقتی که جیمز باند پس از مدتها به سراغ رییس خود می رود و او سوال می کند تمام این مدت کجا بوده ، رونی با لهجه خاص خودش پاسخ می دهد :«اسپانیا ، برزیل و ......ایتالیا !»
 جالب ترین بخش این تیزر زمانی است که دستگاه کنترل نامحسوس که روی لباس جیمز باند کار گذاشته شده و همیشه مکان او را به روسایش نشان می دهد ، این بار تاکید می کند وین رونی تازه کلینیک کاشت مو را پیدا کرده که اشاره به کاشت موی این بازیکن پیش از بازیهای یورو 2012 است.
در این کلیپ پاتریس اورا و رایان گیگز هم برای لحظاتی حضور دارند تا وین رونی تنها بازیکن من یونایتد نباشد. البته تهیه کنندگان این تیزر در انتهای آن با جایگزین کردن نام رونی بجای جیمز باند ، دست به انتقاد شدیدی از او زده اند .در اخرین لحظات تیزر از زبان رونی می شنویم:«می گویند او اسطوره است» ولی بلافاصله جمله وین رونی افتضاح است روی تصویر نقش می بندد.

41281

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    5 0
    این که نصفه و نیمه بود توضیحتم مبهم بود
    • کوروش آشتیانی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
      0 0
      سلام.خدا را شکر که یک نفر نظر من را هم خوند.آقا مدت مدیدی بود من برای دانلود کلیپها مشکلات عدیده ای داشتم و اصلا نمیتوانستم این کار را بکنم.تمام سعیم را کردم ولی نشد.که بعد از آن این مشکل را برای سایت وزین خبرآنلاین بازگو کردم و آنها هم این مشکل را حل نمودند.اوکی؟دوست بی نام من؟
  • کوروش آشتیانی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    0 3
    آقا وقتی یک چیزی ایراد داشت شکایت کردی بعد درست شد جوابش تشکر است.درود بر خبرآنلاین گل که دانلود کردن کلیپها را که با مشکل همراه بود البته برای محلات!قابل توجه جناب آقای سلیمی!مرتفع کرد.من نمیدونم چند نفر اونجا کار میکنند ولی دست همشون را میبوسم و آرزوی سلامتی براشون دارم.
  • پرسپولیسی دو آتیشه EU ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    2 1
    کاش محمد نوری به جاش بود!!!!!!!!!!!