در پی اعتراض یکی از خوانندگان خبر آنلاین به وضعیت تخفیف های 20 درصد دانشگاه آزاد، روابط عمومی این دانشگاه جوابیه ای صادرواعلام کرد: «معدل تحصیلی 15 و کمتر از آن شامل تخفیف شهریه دانشگاه آزاد نخواهد شد»

یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:«سلام من دانشجوی دانشگاه آزاد هستم طبق گفته آقای فرهاد دانشجو هر کس که در یک نیمسال (اول یا دوم) معدل بالای 17 قبول شود شامل 20 درصد تخفیف شهریه خواهد شد اما در دانشگاه واحدی که من تدریس میکنم چنین قانونی فقط برای تعدادی خاص که دارای شرایط خاصی با عنوان درس های علوم پایه و فنی به ترتیب نمره ایی بالای 17 و 16 داشته باشند اجرا میشود که بر خلاف گفته آقای دانشجو می باشد ازخبرآنلاین تقاضا داریم موضوع را پیگیری کنند»
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ این خواننده جوابیه ای به این شرح صادر کرد:
طبق دستور ریاست دانشگاه از ابتدای مهرماه سال جاری شهریه دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد با 20درصد تخفیف مواجه شد و هرچقدر معدل دانشجو در ترم گذشته از 17 به سمت 20 بیشتر باشد از تخفیف بیشتری برخوردار می شود و معدل تحصیلی 15 و کمتر از آن شامل تخفیف شهریه دانشگاه آزاد نخواهد شد، هدف از اجرای این طرح تشویق دانشجویان برای تحصیل بهتر و در نهایت ارتقای کیفیت آموزشی است.
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرامی DE ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    0 4
    دروغه.من دانشجوی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد هستم.ورودی بهمن 92 .الان هم ترم اخر هستم که 4 ترمه درسم تموم شدهیچ تخفیفی ندادن.حتی یک 1000 تومنی
    • حاکم IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
      2 0
      سال 92 !!!!؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    3 0
    بنده 4 ترم متوالی معدل بالای 17 داشته ام. ترم گذشته معدل 19/5 . اما هیچ تخفیفی به بنده داده نشده. دانشگاه آزاد شهر قدس. دانشکده علوم پایه.
  • بدون نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
    3 0
    آقا این هزینه های تحصیل در دانشگاه آزاد نصف می شه؟؟ آقایون به همین بهانه مگه نیومدن؟
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    4 1
    خیلی ممنون از خبرآنلاین که در عرض 2 روز پاسخ جوابم رو گرفتم