پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:

رییس‌جمهور پیش از ظهر روز جمعه همزمان با عید سعید قربان به صورت سرزده در منزل شهیدان محمود و داود عبداللهی حضور یافت و عید قربان را به والدین این شهیدان تبریک گفت.
محمود احمدی‌نژاد در فضایی عاطفی و صمیمی با والدین شهیدان عبداللهی به گفت‌وگو نشست و از رشادت و ایثار شهید محمود و داود عبداللهی و صبر و فداکاری والدین این شهیدان تجلیل و قدردانی کرد.
وی همچنین ضمن دلجویی و آگاهی از وضعیت زندگی و دغدغه‌های پدر و مادر این شهیدان برای آن‌ها و تمامی والدین شهدا، سلامتی و تندرستی آرزو کرد.
وی با بیان این‌که «از حضور در منزل شهدا و دیدار با خانواده آنان،انرژی و توان کسب می‌کنم» گفت: هر آن‌چه داریم مدیون شهدا و خون پاک آنان هستیم و راه شهدا راه خداست و عزت و سرافرازی کشور در پیگیری و حرکت در این راه است.
رییس‌جمهور همچنین با اشاره به استقامت و صبر والدین شهیدان گفت: بی‌تردید والدین شهیدان در اجر و ثواب فرزندان شهید خود سهیم هستند و چه بسا اجر بالاتری دارند؛ چراکه شهدا تربیت یافته در دامان پاک پدران و مادرانی مومن و الهی بوده‌اند که توانستند به این مرتبه دست پیدا کنند.
در این دیدار پدر و مادر شهید محمود و داود عبداللهی با ابراز خوشحالی فراوان از حضور رییس‌جمهور در منزل خود، در فضایی بسیار عاطفی و با محبت، خاطراتی از فرزندان شهید خود بیان کردند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ولی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    42 4
    سرزده بود که اینقدر شیرنی و میوه داشتند؟
    • محمد IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
      3 4
      فکر کنم امروز روز عید باشه نه رئیس جمهور ، من و شما هم اگه خونه یک حاجی یا حاجیه خانم بریی اینطور پذیرایی میشی
    • شبنم DE ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
      4 5
      خوب طبیعیه داشته باشند !!!!!!!!!!!!!!!!مگه عید نیست ؟
  • بدون نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    0 4
    شهدا نگهدار رییس جمهور مظلوممون