رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری 11 سوداگر مرگ و کشف 175 کیلو انواع مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" حسین رضایی" با بیان این خبر اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته اکیپ های عملیات کویر این پلیس در عملیات های جداگانه در شهرستان های سمیرم و مبارکه با شناسایی و متوقف کردن سه دستگاه خودروی سواری تیزرو که با استفاده از راه های فرعی ورودی استان، قصد قاچاق مواد مخدر را داشتند مقادیر 59کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف وضبط کردند.
وی افزود:در ادامه دو عملیات دیگرکه توسط اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان صورت گرفت یک دستگاه کامیونت خاور حاوی نخاله های چوب که به صورت بسیار ماهرانه مقدار 63 کیلو گرم حشیش در داخل چوب ها جاسازی شده بود کشف وضبط و عملیاتی دیگر نیز در بازرسی از یک دستگاه تریلی آهن کش مقدار 20 کیلو گرم تریاک را کشف و ضبط کردند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همچنین از کشف و ضبط مقدار 33 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان های مبارکه، نایین و شهرضا طی 48 ساعت گذشته کشف و ضبط شدند.
سرهنگ"رضایی" درپایان خاطر نشان کرد: در مجموع این عملیات ها مقدار 175 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف، شش دستگاه خودرو توقیف و 11نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =