روزنامه خبر جنوب نوشت:

استاد قلابی که3سال با مدرک جعلی اقدام به تدریس در دانشگاه های فارس ، دستگیر شد.این استاد قلابی که خود را فوق لیسانس برق معرفی کرده بود با ترفندی ماهرانه اقدام به تحصیل در تعدادی از دانشگاه های مختلف استان فارس می کرد.
به گزارش خبرنگار ما چندی قبل گزارشی مبنی بر فعالیت استادی در دانشگاه فسا به دادسرای این شهرستان ارجاع و فاش شد که مدرک این استاد جعلی است.
با توجه به اعلام این گزارش پرونده ای تشکیل و تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز شد. در گام اول تحقیقات ماموران دریافتند که این مرد مدعی شده دارای مدرک فوق لیسانس در رشته برق است و از دو الی سه سال قبل اقدام به تدریس در برخی از دانشگاه های استان فارس می کند.
تحقیقات بعدی سرنخ هایی را در اختیار ماموران قرار داد و فاش شد که این استاد قلابی برای تدریس در دانشگاه مدرکی جعلی ارائه داده و پس از اخذ استعلام مشخص شده که این استاد قلابی مدرکش جعلی است.
با افشای این موضوع ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند در حالی که تحقیقات برای دستگیری این استاد قلابی کلاهبردار ادامه داشت پرونده های دیگری مبنی بر فعالیت وی در دیگر دانشگاه ها گشوده شد. در بررسی دیگر پرونده ها سرنخ هایی به دست آمد و مشخص شد که این فرد با مدرک قلابی ضمن تدریس در دانشگاه ها از این طریق مبالغ هنگفتی به عنوان حق الزحمه اخذ و به جیب زده است.
در ادامه تحقیقات با توجه به سرنخ هایی که به دست آمد ماموران هویت این استاد قلابی را شناسایی و برای دستگیری وی وارد عمل شدند. با توجه به تحقیقات گسترده مشخص شد که این مرد در شهرستان فسا است.
تحقیقات بعدی سرنخ های دیگری را در اختیار ماموران قرار داد و مشخص شد که این استاد قلابی فقط از یک دانشگاه 14 میلیون تومان به عنوان حق الزحمه اخذ کرده است.
بر اساس اظهارات مسئولان دانشگاه، زمانی که از دانشگاهی که استاد قلابی مدعی شده که در آن تحصیل کرده استعلام گرفته اند پی برده اند که دانشجویی به این نام و مشخصات در دانشگاه مذکور هیچگاه تحصیل نکرده است.
در نهایت ماموران با اخذ مجوز قضایی برای دستگیری این کلاهبردار وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. وی در بازجویی های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد. پس از آن متهم برای بازجویی در اختیار بازپرس پرونده قرار گرفت. وی در بازجویی ها به بزه ارتکابی اعتراف کرد و مدعی شد که با ارائه مدرک جعلی طی سه سال در دانشگاه های مختلف در فارس مشغول به تدریس بوده است.
این استاد قلابی گفت: من دارای مدرک لیسانس برق هستم از سه سال قبل تصمیم گرفتم که به عنوان استاد در دانشگاه های فارس تدریس کنم از این رو مدرک فوق لیسانس را جعل کرده و پس از طی شدن مراحل قانونی مشغول به تدریس شدم.
وی ادامه داد: در این مدت که در دانشگاه های مختلف تدریس می کردم فقط تعدادی کتاب مطالعه کرده و سپس به دانشجویان تدریس می کردم.با توجه به اظهارات متهم برای وی به اتهام جعل، استفاده از سند مجعول و کلاهبرداری قرار بازداشت موقت صادر شد و متهم راهی زندان شد.
گفتنی است این پرونده هم اکنون در دادسرای شهرستان فسا در جریان رسیدگی است.

194545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گنجعليخاني EU ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    390 3
    واقعاً كه !!! مبالغ كلاني !؟ ١٤ ميليون تومان !!! واي !! ميگم چرا كسي پيگير مدرك جعلي و جعل عنوان دكتري بعضي از ما بهتران نميشه ؟؟؟ اونوقت اين بيچاره كه بيكار بوده ، به اين جرم مدتها وقت صرف دستگيريش ميكنن ؟؟ يكي تو رو خدا بگه اينجا چه خبره ؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      346 2
      خوب خيليه 3 هزار ميليارد كه نيست ادم بتونه ازش گذشت كنه!!!!
    • بدون نام IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      168 0
      این دانشگاه چقدر به واسطه تدریس این استاد تو این 3 سال به جیب زده؟؟؟ والله ما هم حق التدریس هستیم، کمترین پول این وسط به استاد میرسه، شانس بیاری ساعتی 7000 تومان بهت میدن که 17% هم بیمه و مالیات کسر میکنن. تازه این مبلغ رو خیلی زود 3 ماه بعد از پایان ترم پرداخت میشه.
    • بدون نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      139 2
      یادش به خیر اون خدابیارزو که با فوق دیپلم به دانشجویان فوق لیسانس و دکتری درس میداد و استاد راهنمای تزهای فوق و دکتری میشد و خلاصه رییس دانشکده حقوق شده بود و...........
    • هم وطن EU ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
      2 11
      کار خلاف خلاف است چه 3 میلیارد چه هزار تومان ....چرا عادت کردیم وقتی نامی از یک خلاف کاری می آید زود می خواهیم گوینده خبر را نافهم جلوه دهیم و آن را وسیله کوبیدن برای غیر قرار دهیم ...
  • بدون نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    202 5
    با مدرک قلابی کلی کار دیگه هم میتونست بکنه چرا تدریس رو انتخاب کرده؟ ادم خودشه میزاره جای این آدما مخش هنگ میکنه
    • بدون نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      116 5
      دزد که نبود بنده ی خدا دنبال یه لقمه ی حلال بود اگه سواد فوق لیسانسها و دکترها بیشتر بود باید یه تفاوتی میک خوب اصن همین خود دلیل اینه که بیخود داریم وقت ملتو با تحصیلات تکمیلی میگیریم همون لیسانس تمومش کنیم یه صلوات بفرستیم بریم سر خونه زندگیمون
  • داود DE ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    181 9
    خداروشکر دانشگاه های دولتی همه فیلترهای قوی و جدیی دارن و هر استادی نمی تونه تدریس کنه اونجا راهنما تو زندگی خیلی مهمه این آقا اگه راهنمای درستی داشت و مشوق خوبی داشت شک نکنید یکی از بهترین استاد های ایران می شد ( بدون شوخی می گم)
  • بدون نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    106 2
    وضعیت کار اگر به همین شکل پیش برود خلافهای سنگین تری انجام ی دهند
  • فرهاد GB ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    138 1
    حالا این مستعد داشت جعل میکرد چرا دکتری جعل نکرد؟ آخه آدم اینقدر متواضع ! تشکر میکنیم از فیلترهای قوی دانشگاه ها و مصاحبه کننده هایی که صلاحیت این آقا رو تایید کرده بودن ! خسته نباشید !
  • لاله IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    حالا درس داده ، تدريس كرده ، دزدي كه نكرده ! از ديوار مردم كه بالا نرفته ، روز روشن اختلاس نكرده كه راست راست آزاد هم بگرده .......
  • بدون نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    235 1
    با سلام به نظرم دانشگاه باید یه مدزک دکترا بهش بدن سه سال درس داده کسی نفهمیده حتما یه چیزی بارش بوده این جوان بااستعداد
  • بدون نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    90 1
    اگر هر کسی با مدرک فوق لیسانس میتواند درس بدهد پس یک آدم لیسانس علاقه مند و اهل مطالعه هم میتواند.
  • بدون نام IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    64 3
    دمش گرم
  • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    81 7
    من خودم مهندس برق هستم آخه چه درسی را بدون سواد میتونسته تدریس کنه اونم تو رشته برق؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      12 0
      اره والا.استاداش گاهي اوقات هنگ ميكنن.خداييش اگه 1 تمرين درس مدار 1 كه پيش نياز درسهاي تخصصي رشته برق هست رو به 1 استاد دكتراي برق بدي احتمال اينكه سر كلاس در ججا حل كنه 50% هست
    • بدون نام IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      11 1
      منم به عنوان دانشجوی انصرافی از رشته برق میگم هر درسی رو میتونسته تدریس کنه، چون دیدم استادا چه جوری درس میدن و بعد هم چه جوری نمره میدن!!!
    • بدون نام EU ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
      13 3
      من هم دانشجوی سال آخر مهندسی برق- الکترونیک هستم، درس دادن استاد ها کار پیچیده ای نیست. شروع می کنی از یک کتاب مرجع یا حتی جزوه کارشناسی خودت روی تخته نوشتن. بعد هم زرت زرت کوییز میگیری ، هیچ کس هم جرات نمی کنه ازت سوال بپرسه چون هر چی بپرسه می تونی بپیچونیش وبه بهانه های مختلف مثل درس عقبه ، شما جلسات پیش رو نخوندی و .... به سوالش جواب ندی. بعد هم هر جور دوست داری امتحان می گیری و هر نمره ای بخوای می دی . هر کسی هم اعتراض کنه اگه پارتی گنده داشت نمره بهش می دی اگه نداشت هم نه. هیچ نهادی هم نمی تونه بهت ایراد بگیره. به همین راحتی.
  • بدون نام EU ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    78 4
    به نظر من این جور ادما اهل کار هستن من که بودم یه دکترایه افتخاری بهش می دادم آفریین دوستایه من با ارشد بیکارن این بدون ارشد استاده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    86 3
    نتیجه اخلاقی: استاد جعلی و غیر جعلی فرقی نداره
  • رامین IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    58 3
    واقعا بزرگتر از این خلاف پیدا نمیشه! 14 میلیون ای بابا زبان از نقد خبر عاجز است.
  • ماهان IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    46 1
    شاید مثل طنز مهران مدیری (مرد هزار چهره) این استاد اشتباهی بوده است.!!
  • بدون نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    45 0
    " با توجه به تحقیقات گسترده مشخص شد که این مرد در شهرستان فسا " آخه این دیگه تحقیق گسترده داره که جاشو پیدا کردید؟ میرفتید جلوی یکی از دانشگاه ها تعقیب میکردید پیدا میشد ... :)) طرف که فرار میکنه رو نمیگن اون چیزایی که بز حاضر ، دزد حاضر رو پیاز داغشو روشن میکنن. شما اگر تحقیق بکن بودید موقع استخدام میرفتید ببینید باباش کیه، مادرش کیه که 1 عده جوون مردم ( خصوصا خانم ها ) زیر دست کی دارن علم یاد میگیرن. ( البته اگر علمی هم داشته باشه ) توی دانشگاه ما هم یک آقای توهمی همه بود که از این ادعاها میکرد. ..
  • بدون نام CA ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    64 1
    حالا خدا وکیلی فرض کنین فوق لیسانشم جعلی نبود ، معلوماتش چقد فرق می‌کرد؟؟؟ هیچی . تو این دانشگاههای ایران تنها چیزی آخرش گیرت میاد که به دردت میخوره مدرکه، این بنده خدا هم این وضع رو دیده گفته چه کاریه میرم جعل می‌کنم. (البته به هر حال کارش درست نبوده ولی خواستم بگم سیستم آموزش دانشگاهی ایران بخش قابل توجهیش فقط اتلاف وقت و انرژی و سرمایه‌ی مردم هست)
    • مهران IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      6 0
      با اجازه تون منم میخام اضافه کنم که بخش عظیمی از این اتلاف نیرو رو خود مردم(دانشجو) زحمتتش رو میکشه . درس نمی خونن که الخصوص از زمانی که ابهت کنکور شکسته شده
  • بدون نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    40 1
    تواین مملکت کار نشد نداره اونم از نوع خلافش
  • مهندس برق IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    98 0
    همش گفته شده با تحقیقات گسترده با تحقیقات فلان معلوم شد ...... چرا قضیه رو پیچیده میکنید یه بنده خدایی مهندس برق بوده با مدرک جعلی فوق لیسانس برق تدریس کرده ما که آدمایی که با مدرک دکتری وزیر و ... شدن به چشم دیدیم این که چیزی نیست بنده ی خدا تدریس کرده زحمت کشیده و بابتش پول بهش دادن هرچند کارش درست نبوده ولی 14 میلیون تومن که این روزا پولی نیست مسئله اینه که زور فقط به آدمای ضعیف میرسه از دستگیری این استاد اصلا خوشحال نشدم من خودم هم فوق لیسانس فنی مهندسی ام ولی واسه تدریس اصلا اقدام نکردم چون خیلی زحمت میخواد و دراامدش کمه
    • بدون نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      14 0
      جالبش اینه که همون دانشگاهی که مدعیه 14 میلیون تومن به ایشون در طی این سه سال پرداخت کرده بابت همین واحدی که این اقا تدریس میکرده در طی این 3 سال دهها برابرش رو از دانشجوی بیچاره گرفته!!پس اون دانشگاه نمک نشناس به جایی که فقط بگه 14 میلیون به این اقا پرداخت کردیم یهتره بگه چقدر در این 3 سال از این ادم درامد نصیبشون شده!!
  • سایه IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    17 0
    همین خبر هم اشکال داره من خودم حق التدریس دانشگاه آزاد فارس هستم ساعتی 6800 میدن ولی استاد حق التدریس تعداد ساعات تدریسش محدوده یه ترم بیشتر از 1700 یا 1800 نمیشه سه سالش هم که حساب کنی 14 میلیون نمیشه...... واقعا که عجب مبلغی تو سه سال به جیب زده .... نگرفته بودنش الان کانادا بود.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    10 1
    بدبخت کار می کرده همیشه هم می دونسته باید دستگیر بشه و آماده هم بوده ولی باز کار می کرده مثل یکسری ها نبود که معلوم نیست به کجا وصلن یک شبه راه هزار ساله رو بره
  • ع.ق A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    10 0
    منم استاد حق التدریس هستم...با حقوق ناچیز ساعتی 8000 تومان پس مطمئن باشید بحث مالی نبوده..مطمئن باشید اگه بحث علاقش نبود این کارو نمی کرد...یک لیسانس علاقه مند خیلی بهتر می تونه درس بده تا هر دکتری که از روی ناچاری مجبوره....
  • بدون نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    34 0
    مبلغ هنگفتی؟ یعنی 14 هزار میلیارد
  • بدون نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    10 1
    تحقیقات؟ تو رو خدا شمردین چند تا تحقیقات گفته؟ بابا چرا گندش میکنی یه استعلام ساده همه چی رو معلوم میکرد در ضمن از این مهندس ارزنده کشورمون تشکر می کنم بنده خدا از روی ناچاری این کارو کرده
  • مهران IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    8 0
    """ در بررسی دیگر پرونده ها سرنخ هایی به دست آمد و مشخص شد که این فرد با مدرک قلابی ضمن تدریس در دانشگاه ها از این طریق مبالغ هنگفتی به عنوان حق الزحمه اخذ و به جیب زده است.""" خبر انلاین چه هنگفتی؟؟ اساتیدی که به عنوان حقالتدریس کار می کنن کمتر از یه کاگر رستوان پول می گیرن نمونه اش خودم خنده ام گرف ولی اخرش به گریه کشید خواندن این جمله ی بالایی
  • بدون نام JO ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    10 0
    تنها کار خلافش جعل مدرک بوده وگرنه از نظر علمی مطمئنا در اون حد بوده، چون در رشته ای مثل برق هر اندازه هم که فرد حقه باز باشه بدون داشتن اطلاعات اون مطلب نمی شه تدریس کرد.
  • بدون نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    8 0
    از اون تحقیقات چیا تا حالا کسی سر زده ببینه اون آقایی که با پول ملت فرستادنش انگلیس دکترا بگیره آیا تزش رو خودش نوشته یا نه؟ آیا اومدن یه سری به کلاساش بزنن تا ببینن برای دانشجوهای فوق و دکترا از روی کتاب روخونی می کنه به عنوان آموزش علم؟ ...
  • بدون نام EU ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    8 0
    در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    5 0
    آقا همه اينا يه طرف تحقيقات گسترده ، سرنخ ها و كلي تلاش و زحمات را چه كنيم
  • بدون نام EU ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    6 0
    ما ایرانیا اگه تو خیابون یه دزد ببینیم که یه چند تا میو دزدیده می افتیم دنبالش ولی طرف میلیاردی اختلاس می کنه میگیم خوب کاری کرده اینم جریانش همینه درس داده پول گرفته وقتی دانشجوی خنگ از استاد بیسواد خوشش میاد نتیجش همینه این بدبخت هم که میگیرن پول هم ازش میگیرن آبروش هم میبرن اونایی که میبرن و معلوم نمیشه ....
  • بدون نام IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    45 4
    جالب اینجاست که میگه یه دو تا کتاب میخوندم میرفتم سر کلاس، چقد دانشجوهای ما سر به زیر هستن، نه سوالی نه جوابی. به این میگن آموزش عالی!!!!!
  • بدون نام DE ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    6 1
    قابل توجه این که نابغه های ما با مدرک واقعی نمی توانند در دانشگاه ها تحصیل کنند و هزار جو مانع و گزینش و پارتی بازی وجود دارد. حالا باید بررسی کرد یک استاد تقلبی با نفوذ کدام مدیر توانسته سه سال در دانشگاه درس بدهد و دانشگاه هم نفهمد. به نظر بنده آن دانشگاه کلاً باید تعطیل شود و مسؤولانش هم اخراج شوند و اتفاقاً از این استاد تقلبی تقدیر کرد که سر به سر جامعه ای گذاشته است که اسمش جامعه دانشگاهی است مثلاً! الان علم ما که پیشرفت کرده است، دقیقاً برامده از همین دانشجویان است؟!
  • بدون نام GB ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    9 0
    خیلی جالبه انگار که قاتل زنجیره ای دستگیر کردن طی تحقیقات پیچیده ای که شرلوک هلمز همر پووارو انجام دادن 14 میلیون خیلی پوله اقا حبس ابد بهش بدین بنده خدا رفته تدریس کرده حتما کار نداشته بیکاربوده شما برو اون 3200 میلیارد رو و 440 میلیارد پتروشیمی و ....رو اگه زرنگی جمع کن حضرات اومدن طوری داد و بیداد کردن انگار قاتل بالفطره گرفتن والا به نظر من جرمی هم نکرده اگه جامعه توش کار بود اونوقت می گفیتم این کارش جرمه منتها کار وجود نداره
  • حقوقدان IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    5 0
    در اینکه کار ناصحیح وجرمه شکی نیست ولی بد نیست ریششم بررسی کنید مطمینا بیکاری ونیازهای مالی جوونای این مرزوبومه شاید پول نداشته فوق بخونه بازم درود برشرفش که دزدی نکرده
  • هوتن IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    69 1
    مگر عیب دارد من در بابل کسی می شناسم که لیسانس الکترونیک دارد و فوق لیسانس مدیریت اطلاعات و ارتباطات(مدیریت) و با همین مدرک مدیریت خود مدیر گروه کامپیوتر یکی از دانشگاههای در پیت هم هست! آنقدر کامپیوترش قوی است که سر کلاس مبانی کامپیوتر هم C درس می دهد. البته با شیوه ی خاصی که بدون هیچ مقدمه ای همون جلسه اول و دقیقه اول میگوید: برنامه ای بنویسید که آره سر کلاس مبانی کامپیوتر C درس می دهد و سر کلاس C اصلا درس نمی دهد!!! چون هیچی بلد نیست همیشه غایب است. ده دانشگاه هم درس می ده از پیام نور بابل گرفته تا غیر انتفاعی علوم و فنون و....
  • ناشناس IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    9 1
    به راستی این استاد جزو فرهیختگان بوده است که توانسته در مدت 3 سال دردانشگاه های شیراز تدریس کند ودانشجویان او اصلا اعتراض نکنند . مهارت در تدریس وحیطه های آن بسیار مشکل است. شاید عالی تدریس می کرده وکار دیگر اساتید را برده زیر سوال والله اعلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    1 0
    اي بابا ...
  • حسینی IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    5 0
    من برای اینکه مدرک لیسانسم رو از دانشگاه بگیرم باید مدرک کودکستان و پنجم ابتدایی و سوم راهنمایی، اصل دیپلم و پیش دانشگاهی (تازه به اضافه تاییدیه دیپلم و پیش دانشگاهی) رو به دانشگاه تحویل بدهم. که چی؟ یک مدرک لیسانس به من بدهند. اون وقت این آقا چجوری کسی ازش تاییدیه نخواسته خدا میدونه!
  • hamid A1 ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    9 0
    بعد از لو رفتن ماجرای کردان احمدی نژاد به وزیر علومش گفت مدارک اساتید دانشگاهو استعلام کنن ولی دیگه خبری نشد لابد دیدن آبروی خیلیا میره
  • دانشجوی تنبل LU ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    12 2
    من عاشق این جور استادام اصلا سخت نمیگیرن
  • بدون نام IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    20 1
    مدرک که تدریس نمی کنه آقا، بلد بوده درس داده
  • s IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    1 0
    دیگه چه خبر؟!!!!!!!!
  • . A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    4 2
    حالا اونایی مدرکشون مورد تاییده و از دانـــشــــــــگاه گرفتن چقدر بلدن درس بدن باور کنید فقط واحد پاس می کنن وبه خاطر اینکه بهش بگن دکتر یا مهندس میاد تدریس می کنه واقعا معلمان دوره هنرستان خیلی با تجربه و با سواد بودن .