نویسنده، کارگردان و تعدادی از بازیگران سریال «دزد و پلیس» دوشنبه 8 آبان مهمان کافه خبر می‌شوند.

به گزارش خبر آنلاین، سعید آقاخانی کارگردان، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، عزت‌اله مهرآوران بازیگران، محراب قاسم‌خانی نویسنده و رضا کریمی بازیگر و مدیر تولید این مجموعه تلویزیونی به کافه خبر می‌آیند.


سریال «دزد و پلیس» روایتگر زندگی ناصر فرد شرور و خلافکاری است که تصمیم می‌گیرد گذشته خود را اصلاح کند.


کاربران می‌توانند سوال‌های خود را از عوامل این مجموعه در قالب کامنت مطرح کنند.
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    4 17
    میخوام بدونم چرا از بازیگران یک دست استفاده شده؟ اکثر بازیگران سریال (3نقش اول بخصوص) در ساختمان پزشکان باهم بودن و هرجور هم که بازی کنند بازهم یادآور همون سریال هستند! دو اینکه روند فیلم کمی کند و کشدار هست در بعضی مواقع ، پیدا کردن یک اسپیکر در چند قسمت باید سوژه یک سریال باشه؟ سه چقدر از کار حاصل نویسندگی آقای پیمان قاسم خانی هست؟ و اینکه آیا ایشان مشاور بودن یا نویسنده اثر
  • m IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    1 22
    از خانم دهقان بپرسید چرا بازیشون خیلی شبیه بازی خام باران کوثری شده؟ چرا از خودشون خلاقیت نداشتند؟( خانم کوثری تو یه فیلم که اسمش یادم نیست دقیقا مثل خانم دهقان نقش خلافکار خرده پا رو بازی می کرد)
  • سارا IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    2 14
    از آقای آقاخانی بپرسید چرا امیر معقولی رو برای تصویر برداری سریال انتخاب کرده؟
  • بدون نام IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    5 14
    سلام.خسته نباشند.آقای آقاخانی،میخواستید سریالی طنز بسازید؟مانند ساختمان پزشکان،مسافران و...بسازید؟ یا سریالی اجتماعی؟
  • agha mostafa IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    3 6
    سریال خوبیه.فیلمبرداریش به برق نورد میاد. -اما چرا تا اینجای فیلم اینقدر حول این سه نفر میچرخد؟ -چرا بازیگران اصلی اینفدر کمه؟ -اون قسمتی که بابای شقایق دهقان و همسایه هاش دور هم جمع شده بودند خوب بود شاید سریال به اون سمت بره.
  • بدون نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    12 1
    از همه دست اندرکاران این برنامه طنز مخصوصا از آقای برق نورد که خنده را به لبها می نشانند تشکر و قدردانی می کنیم و برای همگیشان سلامتی آرزومندیم.
  • سوگل طارمی IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    20 0
    من یک سوال دارم اما نه از دست اندرکاران ساخت سریال بلکه از رئیس صدا و سیما؟چرا با وجود این که چندین ساله اقایان قاسم خانی نویسندگی می کنند و بهترین طنز ها رو می سازند با بازی خوب بازیگران و کارگردانهای خوب بهترین اثر ها را بیننده نظاره است در یک برنامه ویژه و منحصر بفرد جایزه ویژه یا یک تندیس افتخار و هرچیز دیگری که لایق اقایان قاسم خانی باشد به ایشان تقدیم نمی کنند.باوربفرمایید بنده سریال خانه اجاره ای را به اجبار و باوجود یک دوتا بازیگرخوبش نگاه می کردم ولی ازموقعی که دزد و پلیس رو پخش می کنند فقط صبح رو شب می کنم این سریال قشنگ رو ببینم .
  • سوگل طارمی IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    9 1
    چه قدر خوب می شه اگه: این اقای تشکر قبلا پلیس بوده و امده باشه تو باند این قاچاق چی ها و یا قاچاق چی باشه که با پلیس همکاری می کرده و به مرور این قضیه برای خودش و برای ما نمود پیدا کنه. عالی می شه
  • بیتا NL ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    25 0
    از بازی آقای برق نورد تشکر می کنم
  • مرتضی از تهران IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    17 0
    با تشکر از عوامل این سریال. از آقای برق نورد بپرسید این "خواهر گلم" یا "دوست خوب من" ایده ی خودشون بوده ؟‌ تو کار در اومده یا از قبل نوشته شده بود ؟‌ از آقای برق نورد به نمایندگی از آقای تشکر بپرسید وقتی که فهمید به دروغ بش گفتن استقلالیه چرا اونقدر عصبانی شد ؟‌مگه طرفدار کدوم تیمه ؟ از خانوم دهقان بپرسید نقشی که خیلی دوست داره بازی کنه و تاحالا نکرده چیه ؟‌ از آقای قاسم خانی تشکر میکنم بابت ایده ی ناب بازکردن زورکی بانک برای پاس کردن چک.فوق العاده بود. این ایده ی خودشون بود ؟‌
  • مهسا IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    5 15
    از آقاي محراب قاسم خاني بپرسين كه چرا ايشون و برادرشون كپي رايت رو رعايت نمي كنن و از روي سريالا و فيلماي خارجي كپي مي كنن بدون اين كه به اسم اثر اصلي حتي اشاره بكنن .خط اصلي سريال دزد و پليس از يه سريال آمريكايي به نام "اسم من ارل است" كپي شده و بسياري از ايده هاي اون هم عينا كپي برداري شده
  • میترا IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    1 8
    سلام کارگردانی و بازی و متن که عالیست، اما اما واما چرا با این ابزار عالی سراغ معرفی بد چیزهایی رفتید که هیچ وسیله ای برای معرفی عادی خودشان و یا حتی دفاع از خودشان ندارند مثلا رپرها و بخصوصNGO ها . آقایان عزیز قاسم خانی و آقاخانی خودتان که IQوEQ خوبی دارید معرفی نهاد های مردمی در قالب سرپوش اغراض پنهان و شخصی وقتی میتواند در کاری بیاید که کارکرد اصلی این نهادها مثل کبابی شناخته شده باشد وهمانطور که تخصص "مهندس" در کباب زنی سوظنی را متوجه این صنف نمی کند.
  • مرضیه IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    14 0
    با تشکر از بازی زیبا و بدون نقص آقای برق نورد خواستم بدونم چرا ایشون با این استعداد زیاد ، دیر شروع کردند و کم کار میکنند؟؟؟
  • اهوازی IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    12 1
    از نویسندگان خلاق و به روز و بازی دوست داشتنی بازیگران و کارگردانی خوب اقای اقاخانی که این سریال را به وجود اوردند تشکر می کنم.کارتان حرف ندارد.دوستتان داریم.
  • سپیده IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
    9 0
    سلام. واقعا بازی آقای برق نورد محشره و هر شب موجبات شادی و خنده ببینده ها رو فراهم می کنه. و همچنین خانم دهقان تواناییشون رو در بازی در این سریال به نمایش گذاشتند. شخصیت سازی ایشون فوق العاده ست. از کلیه عوامل تشکر و قدردانی می کنم برای ساخت این سریال.
  • A IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
    7 0
    سلام. واقعا بازی آقای تشکر و آقای برق نورد محشره و هر شب موجبات شادی و خنده ببینده ها رو فراهم می کنه. و همچنین خانم دهقان عال هستند . شخصیت سازی ایشون فوق العاده ست. از تمامی عوامل این سریال بابت ساختن این چنین سریالی کمال تشکر را دارم
  • پدرام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    6 0
    فکر کنم از این سریال هایی که در حال پخش بهتره.واقعا بازی آقای تشکر و آقای برق نورد عالیه.
  • hony US ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    4 0
    من عاشق این فیلمم.آقای تشکر وآقای برق نورد توی این فیلم عالی بازی کردند.♥♥♥
  • بهار IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    2 0
    باسلام وخسته نباشیدبه همه ی عوامل دزدوپلیس به خصوص آقای آقاخانی و آقای قاسم خانی و آقای تشکر و برق نورد خواستم یه پیشنهادی بدم اونم اینکه کسانی که انتخاب بازیگری میکنند ازوجود آقای تشکر وبرق نورد باهم در یک فیلم بیشتر استفاده کنن فکر میکنم یه زوج هنری خیلی عالی داخل فیلمهای تلویزونی مون مشاهده کنیم
  • رادمان بچه آبادان US ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    2 0
    سلام از اقای برق نورد بپرسید اهل کجاست؟ابادان را خیلی دوست دارند؟