اداره مرزبانی جمهوری آذربایجانی در اطلاعیه ای از خنثی سازی تلاش یک گروه مسلح خبر داده است که به گفته آن قصد ورود به منطقه مرزی «جلیل آباد» را داشتند.

آنگونه که وب سایت رادیو فردا گزارش کرده است وقتی که نیروهای مرزبانی جمهوری آذربایجان ظهر روز جمعه متوجه ورود این گروه به داخل مرزهای کشور شدند، افراد این گروه شروع به تیراندازی به سمت نیروهای آذربایجانی کردند که طی درگیری مسلحانه میان طرفین، یکی از افراد این گروه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به دست نیروهای مرزبانی جمهوری آذربایجان افتاد. این گزارش حاکی است که دیگر افراد گروه توانسته اند به داخل مرز ایران فرار کنند. در بازرسی از محل درگیری یک قبضه اسلحه و مقداری فشنگ کشف و ضبط شده است. نماینده مرزبانی ایران نیز به محل حادثه دعوت شده و در جریان درگیری قرار گرفته است.
در همین حال  معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا از دستگیری 63 متجاوز مرزی و 15 عابر غیرمجاز در مرزهای کشور خبر داد.
سرهنگ احمد نیکوفرد در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: مرزبانان هنگ‌های مرزی تایباد، خوی، ارومیه و مریوان 63 متجاوز مرزی که قصد ورود به کشور را داشتند، دستگیر کردند.
وی با بیان این که ماموران در هنگ مرزی مریوان نیز 15 عابر غیرمجاز را دستگیر کردند، گفت: این افراد پس از دستگیری برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شدند.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    24 8
    اقتدار و غیرت ایرانی دل هر متجاوزی را به لرزه در می آورد آفرین بر مرزبانان غیور نیروی انتظامی خدا قوت
  • مسعود IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
    23 7
    اين را همه مي دانند كه اذربايجان جديدا پايگاهي را در اختيار اسراييل قرار داده و اين هم از نمونه ادعاهاي انان هست كه بعدا به نحوي ايران را تروريست معرفي كنن