طوفان سندی با نزدیک شدن به سواحل شرقی آمریکا، قدرت بیشتری گرفته است؛ 40 متر بر ثانیه. 140 کیلومتر در ساعت.

به گزارش خبرآنلاین؛ این طوفان شهرهای مهم آمریکا از نیویورک گرفته تا واشنگتن را تحت تاثیر قرار داده است. گفته شده تا 60 میلیون نفر تحت تاثیر این طوفان قرار می گیرند. تاکنون بیش از 450 هزار نفر مجبور به تخلیه خانه هایشان شده اند.

سی ان ان در گزارشی اعلام کرد اوباما به کاخ سفید برگشته است تا مدیریت بحران را از آنجا انجام دهد. پیش از این او و میت رامنی، به دلیل طوفان تبلیغات انتخاباتی خود را معلق کرده بودند.

سرعت بادهای طوفان سندی در نیمه شب افزایش یافته و به 140 کیلومتر در ساعت رسیده است. این طوفان در ساعت دوازده به وقت گرینویچ به دویست و شصت کیلومتری جنوب شرقی آتلانتیک سیتی در ایالت نیوجرسی رسید.

خبرگزاری فرانسه از نیویورک، گزارش داد کارشناسان هواشناسی هشدار دادند این طوفان سبب تشکیل امواجی به ارتفاع بیش از 3متر در آب های سواحل شرقی آمریکا می شود.

همچنین وزش توفان سندی باعث لغو پروازهای اروپایی به شرق آمریکا شد. شرکت های هواپیمایی اروپا اعلام کردند پروازهای خود به مقصد سواحل شرقی آمریکا از جمله نیویورک، بالتیمور، واشنگتن، بوستون و فیلادلفیا را لغو می کنند.
لغو پروازهای شرکت های اروپایی به شرق آمریکا باعث سرگردانی هزاران مسافر در فرودگاه های فرانکفورت،بروکسل، پاریس و لندن شد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    4 0
    من نمیدونم این آمریکاییها کی میخوان هواشناسی یاد بگیرن؟یه کم از ما یاد بگیرید. صبح هواشناسی میگه هوا آفتابیه 4 ساعت بعد سیل میاد نصف مازندران رو شخم میزنه.
  • بدون نام IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    5 0
    فکرش رو بکنید اگه ایران بود تا حالا 10 بار ورشکست شده بود! امریکا ژاپن المان فرانسه هیچ کدوم از اتفاق ها و بلایایی که سر این کشورها اومده سر ایران نیومده! ولی اونا هنوز اقتصاد برتر و ابر قدرت هستند
  • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    9 0
    عزیزم اون سرعته، نه قدرت ...!