رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان لرستان، از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عباس نظری" رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان لرستان در جمع خبرنگاران جراید وخبرگزاری ها در این باره گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ وکارهای اطلاعاتی از فعالیت یک باند در امر تهیه و توزیع موادمخدر مطلع شدندکه بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی موضوع را دنبال کردند.
رییس پلیس مبارزه باموادمخدر فرماندهی انتظامی استان لرستان افزود:ماموران پلیس موادمخدر استان پس ازیکسری کارهای اطلاعاتی و شبانه روزی مطلع شدند که این باند قصد دارد توسط رابطین خود محموله مواد مخدر را از استان های شرقی به استان ما وارد کند. وی تصریح کرد : با اعزام تعداد چهاراکیب ازماموران مجرب به محورهای مواصلاتی خرم آباد سرانجام روز گذشته یک دستگاه کامیون خاور توقیف ودر بازرسی از آن مقدار 50کیلو و750 گرم مواد مخدر ازنوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای جا سازی شده بود کشف وضبط شد. 

سرهنگ نظری اضافه کرد: دریک عملیات دیگر سرکرده باند نیز درحالی که منتظر دریافت محموله بود دستگیر شد. وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون دو نفر از اعضای این باند دستگیر شده است تعداد خودروهای توقیفی دراین رابطه رانیزیک دستگاه کامیون خاور اعلام کرد .
301282

کد خبر 254840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =