تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتسال با حضور علی کفاشیان و علی تارقلی زاده عضو ایرانی و رئیس دپارتمان فوتسال کنفدراسیون فوتسال آسیا برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین؛علی کفاشیان در حاشیه این تمرین در خصوص حضورش در بانکوک گفت : برای شرکت در جلسه فوتسال فیفا به بانکوک آمده ام.این جلسه صبح امروز برگزار شد و طی آن مسئولان برگزاری مسابقات در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات توضیحات مبسوطی ارائه کردند.
وی با اشاره به این نکته که مسابقات در 44 کشور دنیا به صورت زنده پخش خواهد شد، افزود: تنها ایرادی که کمیته فوتسال فیفا از مسئولان برگزای مسابقات گرفت این بود که چرا سالن اصلی مسابقات آماده نیست؟ که البته تایلندی ها اعلام کردند این سالن تا هفته آینده آماده میزبانی تیم ها خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه آینده کمیته در 17 نوامبر در بانکوک خبر داد و گفت: در جلسه آتی موضوعی که ارائه و پیشنهاد خواهیم کرد، میزبانی ایران در مسابقات فوتسال جام باشگاه های جهان و میزبانی مسابقات جام جهانی 2016 فوتسال است.

وی با بیان این مطلب که ایران در همین دوره هم کاندیدای میزبانی جام جهانی 2012 نیز شده بود، اما بنا به دلالیلی این میزبانی به ما نرسید، افزود: ما از نظر امکان برگزاری این مسابقات مشکلی نداریم اما باید برخی از مسایل به تایید دولت رسیده و به فیفا ارائه شود که ما در این بخش مکاتبات و رایزنی های لازم را انجام خواهیم داد. با برخی از دوستان در کمیته فوتسال فیفا رایزنی داشته ایم تا پس از ارائه میزبانی از سوی ایران از ما حمایت لازم را داشته باشند.
وی همچنین شرایط تیم ملی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم با تمرینات خوبی که بازیکنان انجام داده اند، به خوبی خود را نشان دهند.البته تیم ما شایستگی راهیابی به جمع 4 تیم دنیا را دارد و اگر مشکلی پیش نیاید به این مهم دست پیدا خواهد کرد.
کفاشیان به جایگاه مردمی فوتسال و لیگ پویای این رشته در کشورمان اشاره کرد و افزود : فوتسال رشته ای است که بسیاری از کشورها در دنیا در آن سرمایه گزاری کرده اند و دیگر این طور نیست که فقط برخی تیم های مدعی باشند و قطعا شاهد درخشش و ظهور پدیده هایی در این مسابقات خواهیم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص پیشنهاد برگزاریی جام باشگاه های جهان گفت: برای اینکه باشگاه های مختلف در سطح جهان انگیزه بهتری پیدا کنند ، پیشنها برگزاری جام باشگاه های فوتسال جهان را داده ایم و حتی حاضریم میزبانی اولین دوره آن را بر عهده بگیریم ، جرا که در در دنیا تیم های باشگاهی خوبی وجود دارند که می توانند به این رشته پر طرفدار رونق ببخشند.
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 255189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
    3 0
    جناب کفاشیان فوتسال ما جز 4تا بود الان رسوندیش به هفتم