وزیر نیرو از سمپاشی 300 سایت علیه دولت در حال حاضر خبر داد.

 به گزارش فرارو مجید نامجو که به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس‌ جمهور به شهرستان ملکان سفر کرده بود،  در جمع مردم این شهرستان از موج عظیم تبلیغات علیه دولت به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: از طرف رئیس‌ جمهور مامور هستم به شما بگویم در حال حاضر 300 سایت علیه دولت دهم سمپاشی می‌کنند.

وی همچنین به اجرای دور سوم سفرهای استانی اشاره کرد و بیان داشت: در این دور از سفرها، دولت با رویکرد فرهنگی در استان‌ها حضور می‌یابد و در عین حال نتایج حاصل از مصوبات دو دوره گذشته نیز پیگیری می‌شود.

وزیر نیرو اجرای طرح‌های عمرانی بزرگ را رونق اقتصادی دانست و تصریح کرد: باید مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ افزایش یابد.

نماینده رئیس جمهور در ادامه به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: برخی‌ در این قضایا از خط امام (ره) و رهبری منحرف شدند و زمینه سوء استفاده دشمنان نظام و انقلاب را فراهم کردند که جای بسی تاسف است.

یادآوری می شود پرویز فتاح وزیر نیرو در دولت نهم که حتی به گواه منتقدان دولت، موفق ترین وزیر کابینه بود وارد دعواهای سیاسی نشد و گفته می شود یکی از دلایل موفقیت وی نیز در همین امر بود.

فتاح در جلسه معارفه خود در سال84 در حضور بیطرف وزیر قبلی خود گفت: وزارت نیرو  را ویرانه تحویل نگرفتم. گذشتگان و از جمله آقای بیطرف  آن را آباد کردند و من هم سعی می کنم در آبادتر کردن آن بکوشم.

کد خبر 25560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۹
    0 0
    از ایشان خواهش می کنیم حداقل وارد مسائل فرهنگی نشوند که این موضوع نیز به مانند سایر امور مانند مسکن و شهریه دانشگاه آزاد و انتقالی بین دانشگاه ها و بیکاری و بنگاه های زودبازده و .... شود
  • بدون نام GB ۱۰:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۹
    0 0
    قبل از انتخابات 300 تا روزنامه بود حالا شده سايت؟
  • بدون نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۹
    0 0
    یارو 4 روزه وزیر شده فورا جوگیر شده! ما رو باش فکر می کردیم ایشان دیگه غیرسیاسی هستند و به فکر آب و برق کشور
  • بدون نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۹
    0 0
    بازی با اعداد!
  • خودم IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۹
    0 0
    چیی آقایون تا یه حرف راست میشنون بهشون برمیخوره مگه خودتون تو اینترنت نیستید!!!! حالا بخاطر این حرف بیاییدو بیانبه بدید ...