عصر ایران در گفت و گویی با اسماعیل کوثری نماینده تهران نوشت:

·         درباره طرح سؤال از رئيس جمهور تعدادی از نماینده‌ها موافق هستند و گروهی هم معتقدند که حضور رییس جمهوری در صحن مجلس هیچ حاصلی نخواهد داشت که این روندی کاملا طبیعی است.
·          اگر سؤال بتواند مشکلی از مشکلات مردم را حل کند و به انتظارات آن‌ها پاسخ بدهد، انجام شود و اگر طراحان سؤال از رییس جمهوری با این هدف فعال هستند که بگوین که «ما هستیم» و خود را شجاع و هنرمند بشناسانند، هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.
·         سؤال از رییس جمهوری در حالی به هدف جدی برخی از نماینده‌ها تبدیل شده که تجربه اول نشان داد که به جز ضرر چیزی نداشت.  فکر می‌کنید با قانون جدید اتفاقی خواهد افتاد؟ رییس جمهوری حرف خواهد زد و طراحان هم نمی‌توانند معجزه‌ای انجام دهند.
·          اینکه با یک سؤال و پاسخ بخواهند مشکل را حل کنند، سرابی بیش نیست و حتما و بدون هیچ شک و بحثی حاصلی نخواهد داشت. همه دیدند که در سال گذشته چه اتفاقی افتاد و بر همه واجب است که از بروز اتفاق‌های آنچنانی جلوگیری کنیم.
·         واقعا نمی‌دانم چرا اصرار به مسایلی چون تابو یا این چیز‌ها دارید، مگر سؤال از رییس جمهوری اتفاقی عجیب و خارق العاده است که اینطور می‌گویید؟ دولت و مجلس و همه نهاد‌ها باید از جو سازی و جنجال دوری کنند تا بتوانند تاثیرگذاری مثبتی از خود بر جای بگذارند. متاسفانه برخی فقط دنبال این هستند تا مثلا بگویند که «خیلی شجاع هستم» و «توانستم از رییس جمهوری سؤال کنم». این در حالی است که سؤال از هر مسؤل و نهادی وظیفه‌ای ابتدایی برای مجلس است.
·         طرح سؤال از رئيس جمهور بیهوده است.
·         هر کدام از گروه هاي اصولگرا ادعا دارند که بهترین تحلیل را دارند و به همین دلیل اختلاف‌های زیادی مشاهده می‌شود. اما باید بگویم که اصولگرایان تحت هیچ شرایطی به مردم خیانت نمی‌کنند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
    16 2
    ان شاالله این دفعه دیگر طرح سوال از رئیس جمهور بیهوده نیست، قانون سوال هم تغییر کرده است و رئیس جمهور نمی تواند پاسخ های سری قبل را دهد.
  • بدون نام EU ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
    18 2
    بزرگترین خیانت راکسانی به مردم میکنند که نمی خواهند از رییس جمهورسوال شود همین کارها وملاحظات باعث شده رییس جمهور هر کار خواست انجام بدهد وبه احدی هم پاسخگو نباشد