دولت از این پس تنها به مراکز مراکز مشاوره ازدواج مجوز می دهد و دیگر مجوزی تحت عنوان مراکز همسریابی وجود ندارد.

محمد حسین نجاتی: سایت های همسریابی به بن بست دولت خوردند. مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از جدید ترین آیین نامه دولت تحت عنوان اعتباربخشی و ساماندهی مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده خبر داد که بر اساس آن دولت از این پس تنها به مراکز مراکز مشاوره ازدواج مجوز می دهد و دیگر مجوزی تحت عنوان مراکز همسریبای وجود ندارد.

به طوریکه مسعود امینی به ایسنا گفت: قرار نیست در این فرآیند جدید به سایت‌های همسریابی مجوز داده شود و تنها قرار است به مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده مجوز ارائه شود و پس از بررسی، سایت‌هایی که از نظر قانونی مشکلی ندارند می‌توانند در سایه و تحت نظارت مراکز مشاوره ازدواج فعالیت داشته باشند و مسئولیت حقوقی این سایت‌ها با مسئولین مراکز مشاوره خواهد بود و از ین پس دیگرسایت مستقل همسریابی نخواهیم داشت.

اقبال سایت های مستقل همسریابی و کلیک خوردن بالای آنها در فضای مجازی به شکلی طی سال های اخیر افزایش داشته است که همزمان با افزایش میزان بازدید از این سایت ها، هشدار ها در رابطه با برخورد با این سایت ها نیز سیر صعودی به خود گرفت و پیش از این باقر پیشنمازی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: سایتهای همسریابی چون بدون اخذ پروانه اقدام به فعالیت کرده‌اند، سازمان مشخصی برای نظارت بر کار آنها وجود نداشته است و شکایت هایی که از آنها صورت گرفته، نشان دهنده کارکردهای متفاوت این سایتها و وارد بودن نقدهایی بر عملکرد آنهاست.

با این حال مسعود امینی، مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان درباره نحوه فعالیت مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده و سایت‌های همسریابی می گوید: تنها بخش کمی از فرآیند همسرگزینی توسط سایت‌ها انجام می‌گیرد و مراکزمشاوره به نام خود نسبت به راه‌اندازی سایت همسرگزینی اقدام خواهند کرد و دیگر مرکز همسریابی مستقلی وجود ندارد..

به گفته او باید هر چه سریعتر در قسمت‌های مختلف نهاد ریاست جمهوری به وضعیت آیین‌نامه ماده 43 قانون برنامه پنجم توسعه رسیدگی شود و مشکلات پیش آمده رفع شود: چرا که فرآیند تصویب این آیین‌نامه بسیار طولانی شده است و مراکز مشاوره برای فعالیت دچار مشکل هستند.
 

کلیک خور بالای سایت های همسریابی
وزارت ورزش و جوانان درحالی فعالیت سایت های همسریابی مستقل را متوقف کرده است که این سایت ها طی سال های اخیر با اقبال برخی مخاطبان فضای مجازی کشور همراه بوده است.

رتبه زیر 500 و سه رقمی بسیاری از این سایت ها در سایت الکسا که به رده بندی میزان بازدید و رتبه سایت ها به تفکیک کشور های جهان را می پردازد، نشان از کلیک خور بودن بالای این سایت ها در میان مخاطبان فضای مجازی کشور است.

به عنوان مثال سایت همسریابی مستقل طوبی، رتبه 195 را میان همه سایت های ایرانی دارد که در نوع خود رتبه بسیار بالایی است و بالاتر از بسیاری از سایت های خبری و دولتی کشور در حال فعالیت است.

 

در جدول زیر رتبه سایت های همسریابی در میان 5 هزار سایت پربازدید ایرانی را ببینید؛

نام سایت رتبه در سایت الکسا
طوبی 195
بهترین همسر 212
دو همدم 305
حافظون 414
هم سخن 659
پیوند 851
همسرها 1378
ازواج 2957
دلیار 3937
صیغه و ازدواج موقت تهران 3794

 47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 70
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    54 8
    کی قراره همچین تصمیم گیریهای عجولانه ای تموم بشه؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    70 11
    اگر فعاليت اين سايتها با نظارت دولت شكل مي گرفت براي ازدواج جوانها مشكل گشا بود. اگر به آمار ازدواجهاي صورت گرفته در چند سال اخير توجه شود مشخص مي شود كه ديگه روشهاي سنتي براي ازدواج جوابگو نيست و بيشتر طلاقهاي صورت گرفته مربوط به عدم شناخت اوليه زوجها در ازدواجهاي سنتي مي باشد.
  • علي IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
    46 13
    اگر فعاليت اين سايتها با مجوز و نظارت باشه فكر نميكنم ضرري داشته باشه ... بازم تصميم گيري با مسولان است ...
  • مقیم کویت KW ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    41 8
    کسی که مثل من مقیم خارج هستش ونمیتونه بیشتر از یک یا دو هفته سالانه مرخصی بگیره , چه کار کند ؟ مرکز مشاورت کجاست ؟
  • بدون نام IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    23 51
    به نظر من باید تمام این سایتها مسدود شه! من تقریبا همه این سایتها هارو دیدم و خودم توی دو سه تاش عضو بودم هیچ فردی توی این سایتها به دنبال ازدواج نیست همه به دنبال سرگرمی و روابط دوستی اند. اصلا شما دید یکی با کمک این سایتها ازدواج کرده باشه؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
      20 3
      یک دوست به نظر من این سایت تحت نظر مسولان عمل کند خیلی بهتر است و ثبت نام افراد سودجو و فرصت طلب گرفته شود خیلی قابل قبول است آنهایی که قصدشان دوستی و کارهای مسخره دیگر باشد باید جلو چنین افرادی گرفته شود تا آنهایی که قصدشان ازدواج دائم است به هدفشان نائل شوند و وقتشان گرفته نشود و افرادی که کاردیگری غیر ازمسخره بازی ندارند نتوانند وارد این سایت ها شوند با تشکر از مدیریت محترم.
    • بهاره A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      44 14
      من واقعا قصدم تو این سایتا فقط ازدواج بود اما هیچکس به فکر ازدواج نبود.
    • محسن IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
      19 3
      تو قسمت ازدواجها...میتونین نگا کنین و حرف مغرضانه بکار نبرین. من که شخصا تصمیم گرفتم از راه همین سایتها ازدواج کنم.
    • sara A1 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
      12 4
      آره واقعا، 50تا صفحه الکی ام درست کردن گذاشتن جزء ازدواجای ثبت شدشون
  • عضو سایت همسریابی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
    55 13
    سلام به نظر من این سایت ها خوب هستن واسه دخترایی که خواستگار ندارن یه محیط سالم واسه اشنایی با یکی واسه ازدواجه به شرطی که زیر نظر مسئولین باشه تا سوءاستفاده نشه یعنی فقط کاربرانی که واقعا قصد ازدواج دارن عضو این سایت بشن
  • علی IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    32 4
    اقا تکلیف کسانی که پول به حساب این سایت ها ریختن چیه؟
    • مونا IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      16 6
      به نظر من اگر سایتی باز می شد با مجوز خوب بود پس یعنی سایت طوبی یا دوهمدم همش الکی هست پس چرا اگر این سایت ها وجود نداره این سایت ها رو حذف نمیکنن
  • شیما IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    34 18
    تو فرهنگ ایران این چیزا جواب نمیده! پسرایی که تو این سایتان اکثرا دنبال سرگرمی و ساستفاده ان نه ازدواج!
  • saba IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
    83 10
    من تو ی چند تا ازین سایتها ثبت نام کردم با هدف واقعا ازدواج و دو سال چک کردم پروفایلم و... و همه ی قصد دوستی داشتن با اینکه من از نظر چهره، تیپ، خانواده، تحصیلات و شغل و اقتصاد در جایگاه کاملا مناسبی قرار دارم با هر کس آشنا شدم جذبم شد اما پشت چشای همه هدف پلیدی و دیدم به جای محبت و قصد ازدواج... تو جلسه ی اول همه هندونه ی تو سرخ و پر رنگ و لعابن اما زود خودشون و نشون میدن... ماهیت این سایتها خوبه شاید هم عالی اما تو ایران آدمهای احمقه زیادی هستن که با بی فرهنگی خودشون امکانات و به گند میکشن...
    • سعید A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
      21 4
      من هم با نظر شما کاملا موافقم....اگثر اونای که ثبت نام میکنن هدفشون چیزی دیگه است
    • سهیل IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
      9 6
      واقعا من باهات هم عقیده ام ولی خانمها خیلی درخواستهاشون بالاست
    • سامان A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
      20 1
      منظورت چیه سهیل،اینکه درخواست ازدواج و تشکیل خانواده از طرف خانمها بالا باشه قابل افتخاره.اما اینکه درخواست چیز دیگه بالا باشه خجالت آوره که اتفاقا بیشتر متوجه آقایونه
  • رضا IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
    19 8
    من خودم عضو این سایتها بودم به جز بعد اموزی چیزی دیگی نیست کافی یه دختر ساده یا پسر ساده عضو بشه اولین چیزی که میبینه توقع سطح داد خواست های دیگران مثال درخواست زنان از مردان درامد چند میلیونی مهریه هزارتایی ومرد ارتیستی خوشگل و پولدار مردهاهم که دنبال هیکل و قیافه بعد کجای این فرهنگ و سنت ازدواجه؟ به جای خوراندن فرهنگ وارشاد ازدواج بدتر توقع و سنگهای ازدواج بزرگتر میکنن یکی نیست بگه الان کدام جوانی که کار حلال داره درامد چند میلیونی داره واز چه راهی در میاره وماشین هم که باید داشته باشه خوب دیگه همه چیز حاضر اماده باشه تا عروس یه بله بگه به نظر من کار خیلی سختی کرده یا دل به طرف نداده دل به این تجملات داده وقتی یه روزی از بین رفت علاقه اونم در رفت اونی که با وجود خودت بله گفت درسته
    • ندا IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      23 4
      شما یعنی واقعا خودت قصدت ازدواج بود! من که تو این سایت متاسفانه پسر ساده ندیدم حتی از نوع مذهبیشم با اون همه اعتقادات قوی ومحکمش به قول خودش با خدابودنش فقط ظاهر براش مهم بود با کمال تاسف!
  • بدون نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    35 6
    من خودم یه فرد مذهبی ام وبایکی ازتوی همین سایتهاکه واقعا قصدازدواج داشت آشناشدم وایشون بااینکه ازشهردیگه هستن برای خاستگاری اومدن ونقش سایت فقط معرفی مابودبقیه کارهابه صورت آشنایی سنتی بودنه توی خیابون.وطرفم پسرخوبیست خداروشکر.فقطبایدروشی روبه کاربردکه موردرضای خداست.
  • زهرا IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    49 4
    کاش از کلیک خور بودن بالای این سایت ها نتیجه بهتری می گرفتین. مثلا اینکه متوجه می شدین مسئله ازدواج چقدر مشکل ساز شده و جوونای بیچاره به هر دری میزنن تا موقعیت ازدواج براشون پیش بیاد. بجای اینکه این یک راه رو هم براشون سد کنید سعی کنید نظارت رو بیشتر کنید. به امید اینکه همه جوونا نیمه گمشده شون رو پیدا کنن.
  • زهرا IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    47 5
    به جای اینکه روی این سایتها نظارت کنن کلاً تعطیلش میکنن. همیشه بهترین راه حل تو کشور ما پاک کردن صورت مساله است!!! تاسف آوره!
    • مینا جعفری IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
      29 4
      کاملا با این نطر موافقم شاید بعضی قصصدشون ازدواج نیست اما بقیه چه گناهی دارن به نطرتون پسری که حاضره ده ساعت راه بیاد تا یکیرو ببینه میتونه قصدش دوستی باشه!
    • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      10 7
      زهرا جون چطوری نظارت کنن طرف میاد و میگه قدم ازدواج و میخوام آشنا بشم وبعد یه ایراد الکی در میاره و میگه ما به درد هم نمیخوریم و به نظر شما مسئولین با این شخص چه برخوردی میتونن داشته باشن میگه با هم جور نیستیم خیلی آقایون سو جو هستند که برای همه چیز راه حل پیدا میکنن
    • سارا A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      4 3
      چه جوري پولمون روپس بگيريم؟!
    • سارا A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
      3 4
      پولمون رو ميشه پس بگيريد ازشون؟!؟!؟!
  • التاز IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    17 1
    زهرا تو واقعا منفي بافي....همه چي به فرهنگ و نوع استفاده خودمون بستگي داره...از هر چي از بدش استفاده ميكنيم....بابا دختري كه تا مگن سلام ميره به حساب پسره پول ميريزه يا خودمون اجازه ميديم ازمون سواستفاده كنن كه تقصير جامعه نيست...همه چيزارو همه ميدونن ولي نوبت خودمون ميشه ميگيم طرف سواستفاده كرد خوب يه ذره دركو فهمو هوشمونو بالا ببريم بخدا زيادن ادماي خوب فقط خودمون بلديم مشكل ايجاد كنيمو به همه اجازه بديم حقمونو بخورنو بگيم فلان روش بده همه روشا خوبن بستگي به خودمون داره
  • افتاب IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    18 5
    ای کاش روشهاب بهتر و معتبر تری برای ازدواج جوانان این روزگار ابداع میشد واقعا چقدر بده که توی این زمونه واقع شدیم خدا عاقبت همه امور را ختم بخیر کنه
  • بدون نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    18 2
    از هر نظر که بسنجی دنیای ارتباطات باید به روز پیش بره آدمایی که نیت سوء دارندهمه جا هستن تو کوچه و خیا بون حتی تو خواستگارای سنتی پس چه بهتر که این آدما رو تو سایت شناسایی کنیم با کمترین ضرر
  • محمد IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    24 2
    ببنید دوستان و مسئولان محترم. با مسدود کردن این سایت ها آیا مشکلی حل میشه. آیا با مسدود کردن فیس بوک مشکلی حل شد. مملکت ایران با جمعیت جوانی طرف هست که نیازهایی دارند. نمیشه که نیازها رو نادیده گرفت. ساز و کار مناسب رو باید ایجاد کرد تا به ساده ترین راه دو جوان با یکدیگر آشنا بشوند. نه اینکه منکر شد. با مواردی بسیار ساده میشه هویت و نیز هدف فرد رو از ورود به سایت های همسریابی مشخص کرد. این گونه فعالیت ها که خیلی راحت قابل رصد و کنترل هستند نباید با مسدود کردن باعث تبدیل شدن به یک فعالیت زیر زمینی و غیر قابل کنترل کرد. باید مسائل را با ساده ترین راه حل کرد نه جنگیدن که آخرین راه هست. دولت یک اشتباه تاریخی مرتکب شده باید بفهمد و برگردد. مشاوره ها خوبه ولی برای ازدواج و پیدا کردن زوج کارا نیستن
  • شیرین IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    29 1
    دوستان من یه نظری میدم موافقت و مخالفت خودتون رو اعلام کنید . یکی از این سایتها بود که مدارک شناسایی معتبر میخواست و کسی نمیتونست دست از پا خطا کنه ولی به قول معروف تر و خشک با هم میسوزه و این سایت هم بسته شد . و نکته دیگر اینکه مدیران سایت فعالیت بیشتری از خودشون نشون داده تا اعتماد بیشتری ایجاد بشه .
  • فاطمه A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    9 7
    به نظر من این سایت ها اعتباری بیش نیست اصلاسایت مزخرفی هست با هرکی که آشنا میشی میخواد دوست بشه و قصد سو استفاده داره و فصد ازدواج ندارد و این سایت ها وقت کشی و سرگرمی هست واسه جوانها اگر راست میگید استخدام دولتی بزنید تا جوانه بروند سر کار نه از صبح تا شب تو این سایتها باشند الافی سرگرمی ی قراری بزارند واسه عشق حال خودشون نه درسی نه کاری همینجور وقت گذرونی کنند دل خوشی از این سایتها ندارم
  • سیما A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    17 3
    سلام دوستان من 3 ماه پیش عضو شدم با آقایی از شهر خودمون آشنا شدم عکسش فرستاد آمارشو درآوردم متوجه شدم متاهل تازه خیلی عاشقانه ازدواج کرده بود باید خیلی مواظب باشید.
  • نیلوفر IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    4 9
    سلام حضور هموطنان عزیز.بنظر من نیز این سایتها روش مناسبی جهت همسریابی نیست و جز اینکه وقت و فکر جوانان عزیز رو تلف میکنه سودی نداره البته کمی چشم و گوش جوونای مثبت و ساده رو هم باز میکنه. اعتیاد آور و بیشتر جهت وقت گذرونی کارآیی داره و وااسفا بحال افراد ساده و بی شیله پیله که قربانی این سایتها شدند. آیا کسی پاسخگوی عوارض و ضربه های روحی وارده بر جوانان پاک و بی آلایش که با آرزوی تشکیل خانواده عضو شدند ولی به دام افراد سودجو و فرصت طلب افتادند هست؟من خود عضو بوده و شخصا دو ساله که تحت نظر متخصص دارو استفاده میکنم.بعضی ضربات روحی از صفحه مغز پاک شدنی نیست.البته سوتعبیر نشه تازه من فقط از نظر روحی آسیب خوردم وای بحال آنهایی که ضربه روحی,جسمی,مالی و اجتماعی خوردند.راههای بهتری هم هست....
    • فرشته ی آسمونی A1 ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
      10 4
      سلام برادرا و خواهرای گلم میخوام از داستان خودم تو یکی از این سایت های همسریابی بگم فرودین91 تصمیم گرفتم واسه اولین بار تو یکی از این سایت های همسریابی عضو شم با پسری آشنا شدم خیلی اتفاقی فهمیدم که یکی از آشناهامون هم هست 3ماه با هم دوست بودیم عاشقش شدم گفت هیچ وقت نمیره گفت هرگز دستامو رها نمیکنه....اومد خواستگاریم و با خانواده ی هم بیشتر آشنا شدیم و قرار عقد گذاشتیم که یهو بی دلیل گفت دیگه منو نمیخواد و غیبش زد!!!شدیدا بهش وابسته شده بودم کار به جایی رسید که با 40تاقرص خودکشی کردم و اون فهمید و هرگز سمت من برنگشت فقط خواهشم اینه تا طرفتونو نمیشناسین به هیچ وجه بهش وابسته نشین و کسایی که قصد فریب و بازیچه گرفتن احساسات دارین یادتون باشه تاوانشو تو همین دنیا پس میدین و به اون دنیا نمیرسه!
  • نغمه A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    16 4
    من یه سال عضو این سایتها هستم همشون دروغگوین اقایون این سابت فقط دنبال رابطه ی دوستی هستن
  • سلام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    13 5
    هیچ ازدواج موفقی نیست مگر اینکه همه روابط وآشنایی از طریق خانواده باشه.خانواده خانواده خانواده
  • همدان IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    10 4
    بااین موضوع موافقم که مسئولین ما،ودر کشور ما رسم بر این است که صورت مسئله رو پاک می کنن وبه این موضوع فکر نمی کنن که از نظر منطقی وفلسفی هر سوالی پاسخی باید بود!!!مگر جز این است فلسفه خلقت این است که انسان به کمال برسد؟!؟ولی کو؟مگه می ذارن کمال اتفاق بیفته؟واقعا تاسف آوره.مثلا خواستیم از طریق فضایمجازی شاید نیمه گمشده مونو پیدا کنیم ولی در رو به روی ما می بندن و میگن تموم شد!برو فردابیا!
  • سحر A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    16 0
    لطفا نظر بدین..سلام...به نظرمن باید یک یا دو سایت که زیرنظر مراکزمشاوره باشه ومدرک شناسایی هم بخاد دایربشه وکنترل مستقیم بشه تا حداقل طرفین همدیگر روپیدا کنن.امروزه مشکل بزرگ جوونای ما پیداکردن کسی هست که توی ذهنشونه ونمیدونن کجا دنبالش بگردن..و اینه که میرن سراغ دوستیابی وسایت های اجتماعی که واقعا معظلات بزرگتری هستن.مثل این میمونه که جلوی رودخونه رو گرفتن اما ازدریا غافل شدن اخه چرا چرا چرا مسئولین محترم؟؟؟؟به نظرم بستن این سایت ها که کنترلی نیست خوبه...اما نه همشون.البته یه مشکل بزرگی هم که این سایت ها دارن اینه که توقعات افراد بدلیل زیاد بودن کاربران بالا میره که اونم با زیر نظربودن مراکز مشاوره حل میشه. فقط خواهشمندیم آقای مسئول.......به جای راه حل صورت مسئله رو پاک نکنین. بدرود
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    12 2
    سلام به نظم سايت هايي كه زير نظر مركز مشاوره هستن مشكلي نداره كه فعاليت شون ادامه بدن
  • تهران A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
    7 3
    لطفا تصميماتون عجولانه نباشه عين زماني كه ي سري دانش اموز نخبه رو تشويق كرديد برن نظام جديد و الان اكثرشون شدن بيكارن
  • محمد IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    14 1
    باسلام مسئولين محترم، تاوقتي روش عضو شدن دراين سايت ها به اين راحتي باشه،مشكلات هم زياد هست،بنابراين ازتون تقاضادارم به فكر آماربازديدكننده نباشين ، يكي ازدلايلي كه باعث شده ازخيلي چيزا عقب بمانيم همين آمارها غلط هست،چرابايدهركسي به راحتي بتواند عضوبشه،سايتي طراحي كنيدكه فقط بااطلاعات درست بشه عضو شد،يه وقت اگه همچين سايتي بوجود اومدوقتي كه همه چيز قانوني هست و هدفمند، پس اطلاع رساني هم بشه خيلي خوبه،هرچيزي فرهنگ درست استفاده كردن مي خوادوتازماني كه جلوي رويمان قرارنگيره انتظارنداشته باشين اول فرهنگشوياد بگيريم خدا بايد ازتون راضي باشه نه انسان همه رنگ
  • زیبا A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    8 0
    سلام علیکم حضوردوستان عزیز، حقیرهم تجربه عضویت روداشته ام وبسیارهم راضی بوده وهستم،باآدمهای بسیارمتشخصی آشناشدم،الان هم خودم ویکی دیگه ازدوستانم که اصلاخواستگارنداشت باافرادی ازهمین سایتها نامزدکردیم ،ولی برای جلوگیری ازبروز مشکلات بهتره بنا به پیشنهادیکی ازدوستان موقع ثبت نام براساس مدارک وبصورت حضوری ودقیق دریک مرکز موردتاییدثبت نام بشه که جلوی ورود آدمهای سودجوگرفته بشه،چون متاسفانه ماهم با چندنفرکه صادق نبودند برخوردکردیم . موفق باشید. خوبه که مسئولین به فکررفع مشکل ازدواج درجامعه باشند.
  • نازنين EU ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    11 1
    سلام به نظر من سايت طوبي سايت كاملي هستش فقط يك نظارت قدرتمند از طرف مراكز مشاوره وانتظامي كم داره كه اگر از اون زاويه هم با اين سايت همكاري كنن ازدواجهاي خوب وخوش عاقبتي پيش خواهد امد.
  • مهین IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    4 4
    بنظر من خیلی سایت مسخره ای است قبولش ندارم کلاه برداری
  • saba A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    14 1
    من از طريق يكي از همين سايت ها دو سال پيش با همسرم آشنا شدم و الان هم خدارو شكر راضي هستم . البته ما بعد از يكي دو جلسه كه همديگرو ديديم و پسنديديم خانواده ها رو هم در جريان گذاشتيم و به قول معروف سنتها رو رعايت كرديم. به نظر من خانواده ي هر دو طرف حتما بايد در جريان باشند وگرنه ممكن كه يكي از دو طرف مورد سوء استفاده قرار بگيره.
  • بی نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    9 2
    دوستان من توجند تا از این سایتها عضو شدم واقعا با نیت خیر اومدم جلو وقصدم ازدواج بود . با چند نفر اشنا شدم وحضورا همدیگرو دیدیم ولی من احساس میکنم بچه ها تو این سایت بیشتر خودشونو گم می کنن ونمی تونن تصمیم بگیرن فکر می کنن بایکی دیگه اشنا بشن شاید بهتر باشه که این همون وقت گذرونی .
  • زهرا IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    12 1
    سلام من هم مثل خیلی از شماها عضو طوبی هستم .به امید یه ازدواج خوب و دل به خواه .خواستگار زیاد دارم ولی مناسب با معیار های من نیستن اول امیدم به خدا ست وبعد به سایت ازدواج لطفا تنها امیدمون رو ازمون نگیرید......کاش می شد مسئولین بانظارت دقیق و دلسوزانه خودشون شرایط ازدواج خوب رو برای ما فراهم می کردن.با آرزوی سعادتمندی برای همه شما
  • رضا FI ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
    10 1
    کسانی که سایت های مجازی در کشور را اسکن می کنند از کلیک خور بودن زیاد این سایت می بایست به این نتیجه برسن که مسئله ازدواج و حتی روابط بین دختر پسر بسیار پر اهمییت است و بایستی به این نیاز جامعه بصورت منطقی پاسخ داده بشه بنظر بنده هر دختر و پسری که کمی عاقلانه فکر کنه خیلی سریع می تونه به نیت طرف مقابل پی ببره واقعا هوش خیلی بالایی نمی خواد فقط تنها کمی فکر کنه و با کسی از نزدیکان خیر خواه مشورت کنن ولی من شخصا اعتقاد دارم این سایت ها بایستی توسط مراکزی مشاوره دولتی اداره بشن و از سایت ها بعنوان جستجو و شناخت اولیه استفاده بشه و هر گونه ارتباط و تماس و پیام با مراجعه حضوری و ارائه شناسنامه و احراز هویت به آن مراکز صورت بگیره این روش از سوء استفاده افراد سود جو و هوس ران جلوگیری میکنه
  • بهار IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    9 1
    منم عضو این سایت شدم هرکی به من رسید اقا دکتر یا متخصص بود منم واقعا شوکه شدم باهاشون تماس گرفتم اما بعد مدت فهمیدم هدفشون دوستی هست .ادم باید شانس داشته باشه دوشتم با 2 تا بچه و مطلقه بودن از طریق این سایت یه همسر خوب پیدا کرد الانم خدا را شکر خوشبخت هست خیلی هم از طندگیش راضی هست به نظرم بستگی به نوع ادم داره که مورد سواستفاده افراد سوجو قرار نگیره همین.هدفش اول معین کنه قصدش چی هست و بعد تصمیم بگیره ثبت نام کنه
  • مرجان IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    5 2
    سلام دوستان من 3ماهه تویکی ازسایت های همسریابی عضوشدم بایکی آشناشدم اولش انقدرحرف های عاشقانه بهم می زدودوستم داشت که حدواندازه نداشت ولی الان خیلی نسبت به من بی تفاوت شده می گفت باهمدیگه ازدواج می کنیم برای همیشه باهم خواهیم موندولی الان تاحرف ازازدواج وخواستگاری می زنم فوری حرف روعوض می کنه وبهونه واسه من میاره نمی دونم دیگه بایدچیکارکنم من دوستش دارم ومی خوام باهاش ازدواج کنم به نظرشمامن بایدچیکارکنم تااون واقعاازمن خوشش بیادومن روبرای زندگی انتخاب کنه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
  • فاطمه A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    5 1
    در سربرگ تمام این سایت ها نوشته شده زیر نظر و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس چی شد مدیران و مسئولان سایت ها؟؟؟؟؟؟؟؟ به جای اینکه فعالیت تمام این سایت ها رو متوقف کنید امنیت این سایت ها رو بیشتر کنید،حتی اگر هدف در این سایتها دوستی هم باشه باز به نظر من خیلی بهتر از دوستی های خیابانی است،مسئولان محترم تنها به خاطر سواستفاده این سایت ها رو متوقف نکید ببینید علت چیست؟ شاید بعضی افرار واقعا احتیاج دارن و نمی توانند به راحتی نیاز خود را مطرح کنند.به فکر راه حل باشید و مشکل را برطرف کنید نه آنکه تنها با متوقف کردن سایت خیال خودتون را راحت کنید. به جوانان و خواسته های آنان احترام بگذارید و درک کنید.
  • بی نام A1 ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    3 5
    همش دله بازیو دروغ
  • فاطمه A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    4 3
    تعجب میکنم یک سری افرا با شخصیت در این سایت حضور داشتند که کاملا غرق در ارتباطات خدا عالمه درست یا نادرست اما به نظر من چنین افراد فقط در ظاهر با شخصیتند در باطن خدا فقط میشاستشون
  • منا A1 ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    6 0
    با سلام .اگه این سایت ها با نظارت باشه خیلی خوبه و لی متاسفانه اینا از همون اول راه ادمو تنها میزارن البته که درسته خودمون هم عاقل و هم بالغیم ولی برای یکسری افراد سودجو نظارت لازمه در ضمن اینگونه سایتها رو عضو شدن که فقط به خاطر نداشتن خواستگار نیست بعضی مواقع هست که ادم خیلی هم خواستگار داره ولی فرد مورد علاقشو پیدا نمیکنه.در کل اگه افراد با صداقتی که ادعا میکنن هدفشون ازدواجه وارد شن خیلی هم موفقیت امیزه.
  • نسیم A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    9 0
    من اخیرآ عضو این سایت شده بودم ونظرم اینه که محیط این سایت انعکاسی از محیط جامعه ماست نه چیز دیگه ای.هم موارد خوب داره که بفکر ازدواجن اما بیشتر بدنبال دوستیابی وارد این سایت میشن.
  • رويا A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    12 0
    باسلام وخسته نباشيدتنهاچيزى كه ميتونم بگم اينه كه ازدواج وپيداكردن همسردلخواهت چه براى دخترچه پسرخيلى سخت وازهرراهى كه ازدواج كنى يك جورريسكه فقط خدابايدهواموناداشته باشه فقط بايد به خداتوكل كردبچه هابراى همتون آرزوى خوشبختى ميكنم.
  • محسن IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    10 1
    من هم عضو شدم چون توی دایره دوستان و آشنایان و فامیل کسی نیست که من بتونم باهش ازدواج کنم متوسل به دنیای مجازی شدم تا گزینه های بیشتری داشته باشم. و واقعا امیدوارم از این طریق بتونم ازدواج کنم. درسته که خیلی ها با قصد و نیت نادرست یا تفریح یا سواستفاده وارد این فضا میشن اما توجه داشته باشیم که این افراد از دنیای واقعی میان اونجا و بیرون هم توی همه نوع رابطه و آشنایی دیگه هم وجود دارن. تجربیات ناموفقی هم که خانمها مطرح کردن می تونه در آشنایی های غیرمجازی هم اتفاق بیفته پس نباید با این سایتها که امکانات خاص و خوبی برای کمک به آشنایی ما جوونها قرار میدن مخالفت کرد. پیشنهاد من اینه که بلافاصله بعد از آشنایی اولیه خونواده ها رو در جریان قرار بدیم و با مشورت و صلاحدید اونها پیش بریم.
    • بی نام A1 ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
      8 1
      متاسفانه اوضاع خوبی نیست چون بی اعتمادی فریاد میکنه!و الان دخترهای که تن ندادن به دوستی با پسر به خاطر حفظ ارزشهای که واسه خودشون مهمه تو جامعه خیلی زیادن و مجبور میشن رو بیارن به جامعه محازی که اونم معلوم نیست که راست باشه در کل فقط خدا صلاح کار مارو میدونه!مگه ما از زندگی چی میخوایم از نظر من ارامش بزرگترین چیزی که هر ادمی میتونه داشته باشه.
  • سلام A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    4 0
    باعرض سلام خدمت همه دوستان من نمیدونم چی بگم راجب سایت فقط میدونم باهرکی اشناشدم دروغ وحیله بودتااینکه چندمدت بایکی اشناشدم که بهم گفتم خیلی دوستم داره وعاشقم منم خیلی دوستش دارم وعاشقش شدم تااخرین دیدارکه همدیگه رودیدیم خیلی هم خوب بودیم حتی تافرداصبح ولی ازاون روزصبح تاالان جوابم نمیده نه زنگ نااس مبهم هیچی نمی گه نه میگه برونه میگه نروبایدچیکارکنم چرایه مردپیدانمز شه
  • زهرا A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    5 5
    سایت طوبی پولمو خورد....کجا باید شکایت کنم...تورو خدا بهم بگید...کلاهبردارایییییییییییییییییییییییی
  • سارینا A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    1 7
    سلام من کارم به خودکشی کشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باورتون میشه؟
    • بی نام A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
      8 2
      خود کشی مال ادم های ترسو و بی ایمان هست به خدا توکل داشته باش نه به یه سایت!
  • بی نام IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    7 0
    سارينا خانمون عمر آدم كوتاهتر از اونه كه ارزش خودكشي داشته باشه. باور كن اگر به آرزوت هم برسي زندگي مشكلات خاص خودشو داره و اونوقت به اين نتيجه ميرسي كه چيزي كه براش حسرت ميخوردي ارزش خودكشي نداشت
  • سمیه A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    8 6
    سلام کسی که تو شهر خودت و تو دنیای حقیقی بهت دروغ میگه و پشت پا میزنه به همه چیز چه برسه ب دنیای مجازی....................
  • شقایق A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    13 1
    سلام سایت ازدواج یابی بدنیست اما بعضیا استفاده از این سایتا رو بلد نیستن سایت باید کنترل شده باشه متعصفانه خیلیا هنوز هدفشون از ثبت نام تو این سایت رو مشخص نکردن
  • نازنین IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    11 2
    به نظر من همش سرکاریه من فک میکردم تو این سایت دامنه انتخابم بیشتره میتونم بهترین تصمیم رو بگیرم ولی ظاهرا وباید بگم متاسفانه 99درصد افراد شرکت کننده در این سایتها فقط دروغ گو هستن و مردم سرکار گذاشتن واقعا شرم آوره این سایتها بد نبودن ولی متاسفانه جوانها بلد نیستن استفاده مفید وسودمند کنند.
  • ستاره IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    6 2
    سلام چرا فعالیت سایت های همسریابی را متوقف کردید پس ما باید چکارکنیم توی این اوضاع که مواد مخدر خیلی از پسرا را به ورطه نابودی کشونده شاید توی این سایت ها کسی پیدا بشه از همه لحاظ انسان خوبی باشه و همه چیز جور بشه به نظر من شما صورت مسئله پاک کردید.خواهشن یه فکری به حال دختدای جوون بکنید،خیلی ها هستند که لیاقت یه زندگی مشترک خوبو دارند
  • علی A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    6 0
    من تازه عضو شده بودم کلی پول توی سایت خرج کردم حالا کی پوله منو میده
  • بی نام A1 ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    1 0
    واااا