ایر شاتل متعلق به خطوط هوایی نروژ می گوید بدلیل هجوم مشتریان به وب سایت شرکت برای خرید بلیط های ارزان قیمت، موقتا سرور سایت را خاموش کرده است.

به گفته روزنامه های محلی ایر شاتل با غافلگیر کردن کاربران اینترنتی اعلام کرد بلیط هواپیما از استکهلم تا نیویورک را به قیمت 150 دلار عرضه کرده است.
این قیمت بسیار پایین نه تنها مردم را شوکه کرد بلکه باعث شد تا شمار زیادی به سایت ایر شاتل مراجعه کرده تا بلیط خود را آنلاین بخرند.
به گفته مسوولان سایت، بدلیل هجوم کاربران، سرور سایت نتوانست تعداد زیاد کاربران را جواب دهد و به همین دلیل هنگ کرده و آنها ناچار شدند سرور وب سایت مذکور را تا اطلاع ثانوی خاموش کنند.
سایت مذکور ضمن عذرخواهی از مردم اعلام کرد برای افزایش توان سایت برای دریافت مراجعات بالا در حال به روز رسانی سخت افزاری سایت هستند و تا آن موقع مشتریان باید انتظار بکشند.
پیشنهاد فروش ارزان قیمت بلیط به گفته مسوولان شرکت ایر شاتل بعد از راه اندازی مجدد سایت ادامه خواهد داشت. بلیط ها برای ماه می فروش خواهد رفت و قیمت بلیط ها تا نیویورک هم اندازه بلیط بانکوک خواهد بود.
منبع: آد نیوز یونایتد پرس
56602
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    2 1
    ویزا هم روش هست یا نه؟
  • بدون نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    5 0
    سایت فروش خودرو ایران هم بعداز فروش محدود زود میبنده
  • بدون نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    6 0
    بعد ایرلاین های ما که بنزین ارزون هم میگیرن با اون هواپیماهای قدیمیشون قیمتاشونا اینهمه افزایش دادن
  • اميد آباداني IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    7 0
    اين كار رو بيشتر شركت هاي هواپيمايي ايران هم انجام دادند. بيشتر پروازها رو بسته بودن تا كسي نتونه بليط بخره و همه پروازها داشتن بليط ليست انتظار ميفروختن.
  • سینا از شیراز IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
    4 0
    ناشی هستن یه توک پا باید بیان ایران آموزش ببینند. بعد از یه دوره فشرده آموزش ، میتونن یه شبه هم 65درصد قیمت رو بالا ببرن ، هم ناز کنن ، هم منت بذارن که همین حالا هم داریم ضرر می کنیم. ضمنا لزومی به حفظ احترام و امنیت مشتری نیست و تاخیر زیر شش هفت ساعت ، اصولا تاخیر حساب نمی شه.
  • حسین IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    1 0
    مگه قیمت بلیط بر اساس ساعت پرواز مشخص نمیشه - راستی فاصله نروژ تا نیویورک چقدره - در ایران بر چه اساسی قیمت بلیط رو تعیین می کنند