مهر نوشت:

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از حاضر نشدن سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این کمیته خبر داد و گفت: در حالی که مانوئل ژوزه را به خاطر مصاحبه علیه سرمربی تیم ملی به کمیته انضباطی فراخوانده بودیم اما وی حاضر نشد به کمیته بیاید.
در حالی که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصاحبه علی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به کمیته انضباطی احضار شده و قرار بود عصر امروز شنبه در این کمیته حاضر شود، از حضور در فدراسیون فوتبال خودداری کرد و به جای وی محمود سالار کیا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این کمیته حاضر شد.
اسماعیل حسن زاده ، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن تایید این خبر گفت: "ما طبق قانون مانوئل ژوزه را به کمیته انضباطی احضار کردیم اما به جای وی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در کمیته حاضر شد و لایحه دفاعی خود را ارائه کرد".
وی در همین خصوص افزود: " در شرایط فعلی با توجه به مستندات موجود و لایحه دفاعی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس دیگر نیاز به احضار مجدد مانوئل ژوزه نیست و ما در کمیته انضباطی حداکثر تا روز سه شنبه هفته جاری در خصوص این پرونده رای خواهیم داد".
پس از احضار مانوئل ژوزه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمد رویانیان طی مصاحبه ای اعلام کرده بود در صورتی که کارلوس کروش نیز به دلیل مصاحبه ای که پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان علیه سرمربی پرسپولیس انجام داده بود به کمیته انضباطی احضار نشود اجازه حضور مانوئل ژوزه را در کمیته انضباطی نخواهد داد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =