معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مراسم پایان دوره آموزشی سربازان مرکز آموزشی شهید کچویی کرج خبر داد: به سربازان کاشف مواد مخدر، پاداش معنوی و مالی اعطا می‌شود.<BR>

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازروابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ بهرام نوروزي در اين مراسم كه به‌منظور آموزش سربازان در سازمان زندان‌ها صورت گرفته بود، گفت: راه‌اندازي اين مركز آموزشي تاكنون توانسته به حفظ و حراست از زندان‌ها، كنترل زندانيان و متهمان كمك كند و بسيار اثرگذار باشد.
وي تعامل و ارتباط ميان سازمان زندان‌ها و نيروي انتظامي را خوب ارزيابي كرد و افزود: امروزه اين تعاملات را مي‌توان در اقدامات پيشگيرانه، ارائه آموزش‌هاي لازم، مشاركت سازمان‌هاي مختلف در جهت كنترل شديد ورود مواد مخدر و برخورد و مقابله با اين پديده شوم در كنترل و بازرسي ملاقات‌ها، وسايل و اقلام زندانيان مشاهده كرد و در طول اين مدت نيز كشفيات خوبي در سازمان زندان‌ها صورت گرفته است.
معاون مقابله با عرضه ستاد در ادامه، خطاب به سربازان اين مركز بيان كرد: اگر فردي از شما، در هنگام ورود زندانيان و كنترل و بازرسي وسايل و اقلام آنان، موفق به كشف مواد مخدر شود، در همان لحظه به وي پاداش معنوي و مالي اعطا مي‌شود؛ چرا كه اين اقدام سريع و به‌موقع در سطح كشور، انگيزه افراد را در خدمتگزاري بيشتر مي‌كند.
نوروزي افزود: بايد براي افرادي كه قصد آلوده كردن محيط زندان دارند، پرونده تشكيل و اشد مجازات براي آنان لحاظ شود و اگر خلاء‌ قانوني در اين خصوص باشد، ستاد مبارزه با مواد مخدر آمادگي لازم را براي همكاري و سير مراحل تصويب قوانين دارد.
وي با بيان اينكه نبايد زحمات مربيان و مشاوران آموزشي، پزشكان و هزينه‌هاي دارويي و درماني كه به‌منظور سالم‌سازي و بازگشت زندانيان و محكومان صورت مي‌گيرد، به هدر رود، گفت: ما مقابله جدي را در حوزه مبارزه با مواد مخدر با سازمان زندان‌ها در سراسر كشور اجرا مي‌كنيم و به دقت برخورد خواهيم كرد.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین EU ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    20 1
    من خودم سرباز سازمان زندان ها دوره 161 بودم مردم واقعا برای سربازان زندان ها دعا کنند حدمت در زندان خیلی سخت و طاقت فرساس یک زندانی فرار کنه پدر اون سرباز رو در میارن خیلی از سرباز های ما در زندان ها موقع بازرسی آلوده به اچ آی وی و هپاتیت میشند چون زندانی های آلوده وقتی از تیغ استفاده میکنند و بالای دیوار میگذارند سرباز ها که برای بازرسی میرن ناخواسته دستوشن به این اشیا برخورد کرده و سریع آلوده میشن من خواهش میکنم از رییس زندان ها که شرایط ویژه ای رو برای سربازان سازمان زندان ها مهیا کنند
    • بدون نام IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
      5 0
      بانردبان ودستکش بازرسی کنید وقتی کسی به فکرتان نیست
  • مریم IN ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    23 2
    به جای در نظر گرفتن پاداش و وعده و وعیدهایی که معمولا عملی نمیشود یک قلاده سگ مواد یاب را در ورودی هر زندان قرار دهید.اینقدر از آدمهای مختلف براتون مواد کشف میکنه که مغزتون سوت میکشه!شک دارید،امتحان کنید!!!
    • بدون نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
      0 6
      اینکار وحشت را به جان زندانی خطا کار و بی خطا می اندازد و با ن شدیدا مخالفم
  • بدون نام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    9 0
    مگر ورود و خروج افراد ملاقات کننده کنترل نمیشود ؟؟؟؟؟؟؟ و آیا بازرسی بدنی نمیشوند؟؟؟؟؟ اگر میشوند پس چگونه داخل میرود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جز اینکه به فرم سامان داده شده توزیع شود!!!!!!!!!!