گودرز افتخار جهرمی مهمان کافه خبر بود.

به گزارش خبرآنلاین، دکتر گودرز افتخار جهرمی حقوقدانی بود که همراه بهزاد نبوی در مذاکراتی که منتج به بیانیه الجزایر درباره آزادی گروگان‌های آمریکایی در سال 59 شرکت کرد. وی در گفت و گوی مشروح خود در کافه خبر به دفاع از این بیانیه پرداخت و بخش هایی از سخنان صادق طباطبایی در مصاحبه با خبرآنلاین  را تکذیب کرد.
افتخارجهرمی در این گفت و گو عنوان کرد که در جریان مذاکرات الجزایر هیچ گاه طرف‌های ایرانی و آمریکایی پشت یک میز نشستند و دلیل اینکه توافقات الجزایر عنوان بیانیه دارد و نه قرارداد به همین علت است که بهزاد نبوی در ایران نسخه‌ قرارداد را امضا کرد و کریستوفر هم در آمریکا این مواد را امضا کرد و پس از آن دولت الجزایر مشروح توافقات را در غالب بیانیه منتشر کرد.
وی همچنین در واکنش به سخنان علی شمس اردکانی در گفت و گو با خبرآنلاین، گفت که در جریان مذاکرات شهید رجایی با طرف آمریکایی در  سفر وی به نیویورک نبوده است. جهرمی در عین حال عنوان کرد که متنی که شمس اردکانی برای سخنرانی شهید رجایی در سازمان ملل تنظیم کرده بود با متنی که خود شهید رجایی تنظیم کرده بود تفاوت داشت.
مشروح گفت و گوی خبرآنلاین با دکتر گودرز افتخار جهرمی عضو حقوقدان مذاکره کننده بر سر آزادی گروگان‌‌های سفارت آمریکا را طی روز‌های آتی در خبرآنلاین بخوانید.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Meek IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 17
    بیانیه الجزایر مهم است و حق مردم است که بموقع از جزئیات آن مطلع شوند، اما مهم تر از آن این است که شاهدیم که در مملکت عزیز ما با هدایت رهبر حکیم و عزیز مان رسانه های عمومی، نوشتاری یا دیداری، آرام آرام بطرف ایفای نقش واقعی خود دراجتماع میروند، نقشی که سبب خواهد شد مردم به حقوق خود بطور شایسته آشنا شوند و مسئولین نیز بدانند که چشمهائی که خالصانه خواستار تعالی و ترقی کشور است آنها را تحت مراقبت دارد و بالاخره طولی نخواهد کشید که درک عمیق اجتماعی مردم خستگی سالیان تلاش و مجاهده را از تنمقام گرامی رهبری و مسئولینی که خالصانه با او در این راه همگامی کرده اند، بیرون آورد، انشاء الله.