تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به ازبکستان باخت.

به گزارش خبرآنلاین؛ با باران شدیدی که عصر چهارشنبه در تهران بارید، انتظار نمی‌رفت ورزشگاه آزادی مثل بازی با کره پر از تماشاگر شود. حتی این انتظار هم وجود نداشت که یک سوم ورزشگاه هم پر شود. اما هواداران تیم ملی یک بار دیگر ثابت کردند اگر تیم ملی در شرایط حساس باشد، تحت هیچ شرایطی آن را تنها نمی‌گذارند. برای بازی ایران و ازبکستان بیش از 40 هزار هواداران در هوای بارانی تهران به ورزشگاه آزادی رفتند تا ازبک‌ها را در این مسابقه راحت نگذارند.
کارلوس کروش بازیکنان کلیدی بازی را کره را در ترکیب اصلی قرار داده بود. اشکان دژاگه و قوچان‌نژاد هم بودند. اما روند این مسابقه مثل بازی با کره نبود. مسابقه در نیمه اول بدون گل به پایان رسید. گرچه محمد نوری در دقیقه 12 دروازه ازبک ها را باز کرد، اما داور در تصمیمی عجیب، گل او را قبول نکرد. در نیمه دوم همه انتظار یک گل را می‌کشیدند اما حملات ایران بی‌نتیجه می‌ماند و حملات ازبک‌ها هم ثمری نداشت. سرانجام در دقیقه 71 توپ از خط یکی از دروازه‌ها عبور کرد. ازبک‌ها که ضربه‌ای کاشته را روانه محوطه 6 قدم ایران کردند، با ضربه تمام کننده باکایف به گل رسیدند تا آه از نهاد هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه بلند شود.
تیم کروش تنها 19 دقیقه وقت داشت تا نتیجه را عوض کند. حملات ایران شروع شد و فشار زیادی به دروازه ازبکستان آوردند. رضا قوچان نژاد هم در دقایق پایانی دروازه ازبکستان را باز کرد اما گل او هم مثل گل محمد نوری مورد قبول قرار نگرفت. داور گل قوچان نژاد را آفساید اعلام کرد. ایران نتوانست از موقعیت های بعدی خود استفاده کند و در نهایت مسابقه را با نتیجه یک بر صفر باخت.
بعد از مسابقه، مجید جلالی که مهمان تلویزیون بود گفت: «فوتبال واقعا عجیب است. روزی که حقت نیست برنده شوی، می بری و روزی که باید ببری، می بازی.» اشاره او به نتیجه بازی رفت ایران و ازبکستان بود که تیم ملی ایران توانسته بود بر خلاف روند بازی، با یک گل ازبکستان را شکست دهد.

 با شکست تیم ملی مقابل ازبکستان، ناکامی های فدراسیون فوتبال به عدد سه رسید. همین یکشنبه بود که تیم ملی فوتبال جوانان از رسیدن به جام جهانی ناکام ماند و تیم ملی فوتسال هم در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی حذف شد. 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سپهر IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    باید مدیری مثل داورزنی از جنس فوتبال برمسند فدراسیون مدیریت کند نه آقای کفاشیان که اتفاقی به فوتبال واردشد
    • رسول همدانی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
      کفاشیان از قهرمانان تیم ملی دومیدانیه عزیزم رکوردار رشته ۱۱۰ متر بامانع کشوری کشور ... هرچی باشه ورزشیه مثل بعضیا سیاسی نیست ک با سفارش کسی وارد فوتبال بشه
  • س. جلیل EU ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    کــفــاشــیــان بـــرو دیگه طاقت ما سر اومده اشک همه پیر و جوون با خنده هات در اومده
  • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    44 60
    تیم ملی که نمیشه گفت . بهتره بگیم منتخب استقلال و پیروزی. نمیدونم چرا با وجود بازیکنانی چون دهنوی امثال تیموریان که فقط پرخاشگری بلدند باید در زمین باشند. با این تیم به هیچ جا نمیشه رسید. فقط پول این مردمه که کفاشیان داره میده به باد.
  • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    27 43
    تیم ملی که نمیشه گفت . بهتره بگیم منتخب استقلال و پیروزی. نمیدونم چرا با وجود بازیکنانی چون دهنوی امثال تیموریان که فقط پرخاشگری بلدند باید در زمین باشند. با این تیم به هیچ جا نمیشه رسید. فقط پول این مردمه که کفاشیان داره میده به باد.
  • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    23 38
    تیم ملی که نمیشه گفت . بهتره بگیم منتخب استقلال و پیروزی. نمیدونم چرا با وجود بازیکنانی چون دهنوی امثال تیموریان که فقط پرخاشگری بلدند باید در زمین باشند. با این تیم به هیچ جا نمیشه رسید. فقط پول این مردمه که کفاشیان داره میده به باد.
  • محمد IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    78 2
    باید حداقل 5 سال فوتبال رو به کلی تعطیل کرد و منابع رو صرف زیرساخت ها کرد. اون وقت به مرور تیم ها رو از سطح پایه وارد مسابقات کرد تا آروم آروم اعتماد به نفس فوتبال ساخته بشه. با روند فعلی جز هدر دادن منابع مالی و لگدمال شدن بیش از پیش غرور ملی و اضافه شدن به پرونده قطور تحقیر اجتماعی، کار دیگه ای از پیش برده نمیشه. حالا از ما گفتن ...
  • بدون نام IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    44 26
    وقتی داور صوت پایان رو زد جگرم تا ته سوخت اخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟
  • ارش IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    68 7
    فوتبال ایران ارزش سرمایه گذاری نداره،چرا خودمونو گول بزنیم؛ اومدیم و به جام جهانی هم رفتیم که چی؟با این همه خرجی که تو فوتبال میشه آخرش بریم تو همون مرحله مقدماتی از همه تیم ها ببازیم و فقط آوراژ گل تیم های دیگه رو بالا ببریم.؟به نظرم باید به طور حساب شده رو ورزش های دیگری که میتوانند پرچم کشورمان را به احتزاز در آورند سرمایه گذاری کرد...
  • بدون نام EU ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    40 4
    بیل و کلنگ شهردار . . .
  • محمد IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    74 2
    بردهای قبلی ماهم برد نبود!!!!!!!!!!!!!
  • ایرانی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    54 3
    وقتی پوشیدن پیراهن تیم ملی و بازی کردن در آن برای جماعتی به خودی خود ارزشمند و موجب افتخار نباشد آنوقت باید با پاداشهای میلیونی آنها را تشویق کرد. نتیجه اینکار همین میشود که امشب شد یعنی باختن به ازبکستان.
  • ali IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    89 6
    ياد ناصر خان حجازي بخير.چي تو تاين مملكت سالمه كه فوتبالش سالم باشه
  • شادی IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    56 2
    خیلی خیلی خیلی ناراحتم.بازی که میشد راحت و البته حساب شده ببریم،به سادگی از دست دادیم. تعطیلی دو هفته ای لیگ برتر هم نتیجه ای نداشت.
  • بدون نام SE ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    32 59
    علت اصلی باخت رنگ زورکی پیرهن تیم ملی بود .
  • مهتا IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    20 52
    خیلی حیف شد.تیم ملی خوب بازی کرد و باخت حق ما نبود.در واقع ایران در بازی با کره جنوبی ضعیف بود،ولی پیروز شد.اما مقابل ازبک ها خوب بازی کرد،ولی شکست خورد.
  • بدون نام US ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    53 2
    مبارکه إن شاءالله. حالا بذار فدارسیون به برد اتفاقی از کره بنازه!
  • الهه IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    51 42
    خیلی جالبه که تک تک این افراد یه ماه پیش ایرانیه با غیرت بودن و الان در عرض نیم ساعت میشن بی غیرت ! خیلی جالبه که وقتی برای یه هفته شادمون کردن , بچه ها متشکریم و ولی با یه باخت یهو رقم به رقم پولایی که گرفتن رو میاریم جلوچششون البته اگر گرفته باشن ! و البته ناگفته نمامد که فوتبال هم کثیفه !!! بنازم به این همه فهم و شعور!!! اینطوری در عرض چند دقیقه له می کنیم , یه همچین ادمایی هستیم ما ! من از تک تکشون به خاطر این بازیه خیلی خیلی خوب ممنونم . دم همتون گرم
  • علی فوتبالی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    90 3
    تیمی که لبنان رو نتونه بزنه همون بهتر که نره جام جهانی
  • بدون نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    48 28
    آقای رحمتی تو را به این روزای عزیز و جون پسرت خودت برو شدی مشکل تیم ملی سوهان مردم همه دنیا فهمیدن ما الان با شما به نپال می بازیم چن تموم تیما میان جلو ما 89 دقیق 11 نفره دفاع می کنند یک دقیقه حمله یه خطا یه سانت گل تموم یه خروج درست حسابی بلد نیست اااا وایستاد توپ امد رفت تو دروازه اگه میامدی جلو یه قدم به بازیکنم برخورد می کرد داور خطا می گرفت اقای رحمتی مدیون این دلای شکسته ای نری
  • محسن IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    43 6
    وقتی امثال کفاشیان رویانیان وفتح اله زاده شدن مدیرای فوتبالی این نتایج واقعیت بحران رو نشون میده خوبی فوتبال اینه که همه چیزو با عدد و رقم نشون میده و دیگه جایی واسه سفسطه و سیاست نمیزاره آهاااااای ادعااااااااهای مدیریت با شماییم بس که جان دادیم
  • بدون نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    43 39
    اونایی که می گفتن پیروزی بر کره بخاطر رنگ پیراهن تیم ملی بوده که برای ما شانس آورده حتما حالا هم باید گفت نحسی رنگ قرمز دامن ما را گرفت.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    75 5
    خداحافظ جام جهانی
  • بدون نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    87 2
    تیمی که در 5 بازی 2 گل زده 7 امتیاز هم زیادشه
  • فرزاد IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    48 5
    دیدی جناب خبرآنلاین دیدی، نظرمو وقتی که لینک دادی که نظر بینندگان خبرآنلاین در مورد بازیو خواسته بودی و من گفتم به نظر سنجیتون رای نمیدم چون میترسم مثه تیم جوانان و فوتسال بشه. ما تا وقتی که مدیریتمون در سطح کلان این شکلی باشه نباید انتظاری داشته باشیم به قول آقای مهدوی کیا فوتبال ما دیمی هست و دمش گرم.
  • مهناز IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
    3 0
    هردم از این باغ بری میرسد چه میکنه این فدراسیون فوتبال
  • حسن A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    4 1
    تا علی کفاشیان روی میز فوتبال باشه مطمئن باشید تیم ملی به جام جهانی نخواهد رفت و در آسیا نزول خواهد کرد.