ایسنا نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه تریلر 30 هزار لیتری حامل موادشیمیایی با دیواری در غرب تهران خبر داد.
سید جلال ملکی در این باره گفت: خبر برخورد یک دستگاه تریلر 30 هزار لیتری حامل حلال تینر در ساعت 7:45 صبح روز جمعه به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه 45 و 46 را به همراه گروه نجات 8 به محل حادثه واقع در جاده قدیم کرج ورودی جاده مخصوص بعداز شهرقدس اعزام کرد.
وی ادامه‌داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه تریلر 30 هزار لیتری حامل حلال تینر به دلیل نامعلوم از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با جدول با دیواره نگهبانی یک شرکت برخورد کرده و متوقف شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه خوشبختانه مورد انفجاری در این حادثه رخ نداده است، خاطرنشان کرد: در جریان این حادثه تانکر 30 هزار لیتری آسیبی ندید.
وی با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل و جدا کردن تانکر از کشنده کردند، گفت:‌ در جریان این حادثه تنها راننده این کامیون مصدوم شد که در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.
ملکی با اشاره به اتمام این عملیات اظهار کرد: در حال حاضر آتش‌نشانان محل را ایمن‌سازی کردند و مشغول خارج‌کردن تریلر از مسیر هستند.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسف ترابی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    105 5
    این تصادفات مقصرش 100%پلیس است چرا که با رانندگان خاطی خودروهای سنگین براحتی کنار می ایند چرا که این رانندگان در مقابل پلیس ضعیف وظیفه شناس است.رانندگان سنگین هیچ واهمه ای از پلیس ندارند چرا؟بازرسان با وجدان پلیس بر رسی کنند
    • بدون نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
      0 1
      نزدیک به 25 میلیون تومان تینر هدر رفت!
  • بدون نام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    0 0
    متاسفانه قوانین راهنمایی رانندگی سالهاست که تو این کشور فراموش شده هم توسط رانندگان و هم پلیس
  • باقر IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    2 0
    این یعنی رحم و شفقت خدا بر مردمان شعاع بیش از 2 کیلومتر در محل . تینر از بنزین هم بدتر است زمین و زمان را به اتش میکشید حال سوال اینست 30 هزار لیتر حلال انهم تینر انجا چه میکرده است و چرا با اسکورت نمیرفته چرا پلیس خبر دار نبوده و در خاتمه چون تینر بمنظور استفاده بر خی معتادین در خارج بشدت قاچاق میشود بایستی پلیس تا ته قضیه را برود
  • شروین GB ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    0 0
    همانطور که در خبر آمده بعلت نامعلومی پس تا علت حادثه بررسی نشده نمیتوان به کسی حرفی زد.
  • بدون نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    1 0
    واااااااااای.....بخیر گذشت.
  • محمد - شین IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
    0 0
    بازم خدا رو شکر و دست راننده درد نکنه که لااقل موادش مثل اون راننده تانکر بنزین دیروزی روی زمین پخش نشده .
  • بدون نام US ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    1 0
    یوسف جان بخدا هزار بار پلاک راننده هایی که آهن و یا بار خطرناک داشتن رو به پلیس دادم حضوری یا تلفنی که جلوشونو بگیرن کو کسی که توجه کنه؟ این همه پلیس داریم برا جون مردم حاضر نیستن اسکورت کنن محموله خطرناک رو در کل باهات موافقم
  • حميد IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    0 1
    به نظر شما بين حوادث پيش آمده براي تریلرهاي حمل مواد قابل اشتعال در تهران در چند روز اخير با حوادث مشابه در رياض ارتباطي وجود ندارد؟ خواهشمندم اين موضوع را جدي بگيريد و درصورت امكان اطلاع رساني كنيد!
    • بدون نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
      1 0
      جون مادرتون توهم توطئه رو کنار بذارید.