فارس نوشت:

علی عبداللهی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور به جلسه مدیران امنیتی و انتظامی کل کشور اشاره کرد و اظهار داشت: همایش ما با مدیران کل امنیتی و انتظامی مروری بر وضعیت امنیتی و جمع‌بندی از روند عملکرد آنها در استان‌ها بود.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه مجموع بررسی و گزارشات حاکی از این است که شرایط امنیتی خوبی داریم، تصریح‌کرد: امنیت موضوعی است که مراقبت دائمی و شبانه‌روزی را می‌طلبد و فاصله امنیت و ناامنی به اندازه تار مو است.
وی با تأکید بر اینکه دشمنان در همسایگی ما تلاش می‌کنند گروه‌های تروریستی و معاند را حمایت و پشتیبانی کرده و تجهیزات و امکانات در اختیار آنها می‌گذارند، افزود: عمده مباحث ما موضوعاتی است که از بیرون مرزها در مورد مسائل امنیتی وارد می‌شود.
عبداللهی اضافه‌کرد: یکی از فرصت‌هایی که دشمن همیشه هدف قرار می‌دهد و می‌خواهد از آن برای ایجاد ناامنی استفاده کند، شرایط انتخابات است.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور به انتخابات مجلس و ریاست جمهوری که از حساسیت بیشتری برخوردار است، اشاره و اضافه کرد: انتخابات مجلس از بعد امنیتی و دیگر ابعاد خوب برگزار شد و تلاش می کنیم انتخابات ریاست جمهوری هم در همین امنیت و آرامش باشد.
وی در پایان از نشست‌ها، برنامه‌ها و تدابیر امنیتی لازم در آینده خبر داد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =