ایرنا نوشت:

اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: حملات صهیونیست ها به نوار غزه، بار دیگر چهره‌ خونخوار گرگ های صهیونیست را از پشت پرده‌ تزویرِ سالهای اخیر بیرون آورد و خطر حضور این غده سرطانی را در قلب سرزمین های امت اسلام، به غافلان و مسامحه‌ کاران گوشزد کرد.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین المللی با صدور بيانيه​اي، با یادآوری دور جدید خشونت ها از جمله حملات موشکی و پرتاب صدها موشک علیه شهروندان غیر نظامی در غزه که به جنایت هولناک و قتل عام ده ها مرد و زن و کودک مظلوم انجامیده است، افزود: مصیبت این حادثه‌ هولناک برای هر مسلمان بلکه هر انسان با وِجدان و با شرف، درهر نقطه‌ جهان بسی گران و کوبنده است.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: دولت آمریکا در آغاز دوره چهار ساله جدید با همدستی در این جنایت بزرگ، خود را بیش از پیش رو سیاه کرد و پرونده جرائم خود را به عنوان جنایتکار جنگی قطور تر ساخت.
وی با انتقاد از سکوت دولت​های اروپایی در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: دولت های اروپایی با بی‌تفاوتی و شاید همراهی خود در این فاجعه‌، یکبار دیگر دروغ بودن ادعاهای طرفداری از حقوق بشر را ثابت کردند و شرکت خود در جبهه‌ ضدیت با اسلام و مسلمین را نشان دادند.
ولایتی تاکید کرد: برخورد های مزورانه غرب به رهبری آمریکا و اروپا و استفاده ابزاری در سیاست ها و روش ها و اتخاذ شیوه های دوگانه علیه مسلمانان از یک سو و حمایت از صهیونیسم بین الملل از سوی دیگر، شیوه ای شناخته شده است که مسلمانان را بر آن می دارد تا با درک صحیح و واقعی از آن به ویژه پس از تحولات بیداری اسلامی با وحدت و انسجام لازم در مقابل دشمن ددمنش و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به پا خیزند.
وی اضافه کرد: این برخوردهای مزورانه همچنین مسلمانان را بر آن می دارد تا با همدلی و همکاری، دشمن صهیونیستی را در رسیدن به اهداف پلید خویش ناکام گذارند و توانمندی های جهان اسلام را در بازدارندگی هر چه بیشتر دشمنان اسلام نشان دهند.
ولایتی تصریح کرد: دبیرخانه مجمع جهانی بیداری اسلامی با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه، حمایت همه جانبه خویش را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کند و از دولت ها، جریان ها و ملل اسلامی و عربی دعوت می کند با حمایت های سیاسی، معنوی و مادی، پشتیبان و حامی مردم مظلوم و ستمدیده غزه باشند.
در تازه ترین دور از حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از 500 نفر از شهروندان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و افراد غیر نظامی کشته و زخمی شده اند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =