با حضور مسئولان فدراسیون اسکی پیست توچال به عنوان نخستین پیست اسکی کشور در سال جاری افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین؛مرتضی ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی استان تهران در این مراسم گفت: پیست اسکی توچال یکی از پیست های استاندارد کشور بوده که همه ساله نخستین پیستی است که درکشوربه بهره برداری رسیده و آخرین پیستی است که پس از هفت ماه فعالیت در اواخر بهار یا اوایل تابستان به کارخود خاتمه می دهد.این شاخصه در کنار بین المللی بودن پیست اسکی توچال باعث شده تا این پیست به یکی از گزینه های مناسب برای میزبانی مسابقات داخلی وخارجی بدل شود.
ساوه شمشکی ادامه داد: نزدیکی به تهران، وجود مدرسه اسکی و مربیان فدراسیون برای آموزش، به همراه امکانات رفاهی مناسب آن موجب شده تا پیست توچال هرساله درفصل اسکی یکی ازشلوغ ترین پیستهای کشورباشد.
رییس فدراسیون اسکی استان تهران در پایان در خصوص وضعیت کنونی فنی این پیست گفت: خوشبختانه پیست توچال با وجود تاخیر در بارش برف، باز هم پیش از همه به بهره برداری رسیده و از لحاظ فنی نیز در شرایط مطلوبی قرار داشته که این شرایط با ادامه بارش ها بهترهم خواهدشد.
پیست اسکی توچال با وجود آنکه در نخستین روزکاری هفته افتتاح شده و به بهره برداری رسیده بود، با استقبال بیش از هزار نفر اسکی باز مشتاق این ورزش کار خود را آغازکرد.
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دلال مرکزی IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    7 1
    لطفا" نرخ استفاده از این مجموعه را هم بیان کنید! مثلا" تیتر بزرگ میزنند اولین بنز S65 تولید 2013 وارد ایران شد، ولی خب کی میتونه بخردش یا حتی باهاش عکس بندازه! وقتی گرانه و نمیشه استفاده کرد و فقط 0.5% جامعه میتونن استفاده کنند چه فایده ای دارد؟
  • بقيه ورزشهاي زمستاني IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    5 1
    لطفا اقاي ساوه شمشكي بفرمايند براي اسكي اسنوبرد ا سكي صحرانوردي اسكي نمايشي بياتلن و راه اندازي ساير رشته هاي زمستاني تا حالا يكبار به خود زحمت داديد طرح و برنامه دهيد؟ پاتيناژ اسكيت سرعت اسكي پرش هاكي رو يخ و ............. و همواره در ورزش هاي زمستاني دست خالي و دست از پا درازتر هستيم ؟ 20 سال مديريتتان چكار كرديد؟