۰ نفر
۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵

واحدمرکزی خبر:

شبکه تلویزیونی الاقصی لحظاتی پیش اعلام کرد ‌رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند فرودگاه بین المللی بن گورین در تل آویو بسته شده و هواپیماها به یک فرودگاه سری در شمال انتقال داده شده اند .
 

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خوب که چی؟ IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    15 5
    به همه این کارا میگن پیش بینی ، تا حالا هم فقط سه کشته دادن
    • بدون نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
      13 2
      اگه واقعا به قول شما 3كشته داده باشن-كه اگه راست گفته باشن-براي اونا كه اينقدر پيشرفته‌ان و از زمين و هوا و دريا مسلط به جماعتي هستن كه حتي موشكهاي در اختيارش هم دست سازه و سالهاست كه محاصره شده و آه در بساط نداره اونوقت قضيه فرق ميكنه گرچه اين جماعت اينقدر قدر نشناسه كه بايد حتما هر از چندگاهي يه ضربه شست از اسراييل ببينه تا بفهمه دوستش كيه و دشمنش كيه!!
    • علیا A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
      7 2
      مهم تعداد کشته ها نیست. از این مهم تر اسارت دو خلبان هواپیمای اف16 هست. از همه مهم تر هم ترسی هست که توی اراضی اشغالی به وجود اومده. فراموش نکنیم تمام مهاجرین یهودی به این اراضی با وعده ی زندی در آرامش بدون هیچگونه تهدید و خطر از این جور وعده وعید ها راهی این سرزمین ها شدند. اینجاست که رسیدن موشک از غزه به تل آویو که فقط 60 کیلومتر ناقابل فاصله دارند با هم اینقدر پر اهمیت جلوه میکنه.
  • محمد IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    2 10
    این که تا حالا 3 تا کشته داده شاهکار نیست. کسی که حمله کننده است قبل از هر چیز موضع دفاعیشو محکم می کنه.
  • حسین زاده US ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    9 0
    حمله به غزه می تواند مقدمه حمله به حزب الله باشد.در جنگ فعلی اسرائیل سیستم های ضد موشکی خود را تست کرده و روزنه ها و حفره های آن را می بندد و آنگاه حمله خود به حزب الله را آغاز می کند.آنچه که مسلم است مقاومت بشار اسد بیشتر از پیش بینی اسرائیل طول کشیده است و صبر آنان برای اجرای مراحل بعدی طرح خود تمام شده است و احتمالا" با تغییر برنامه تصمیم گرفته اند منتظر سقوط بشار اسد نباشند.بدیهی است در این شرایط حکومت اسد نمی تواند حمایت و پشتیبانی محکمی از حزب الله به عمل بیاورد و ... شواهد نشان می دهد که این طرح با هماهنگی اعراب و غرب تهیه شده و در حال اجرا می باشد.امیدوارم در این تحولات منافع ملی ایران بیشتر از این آسیب نبیند.
  • بدون نام IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    2 1
    سعي كنيد با قدرت تخريب بيشتر حمله كنيد.