روزنامه مردم سالاری نوشت:

 دولت محمود احمدي‌نژاد دولت ابتکاراتي است که هيچکس جز همين دولت نمي‌تواند از اين جور ابتکارات صادر کند. جديدترين ابتکار هم نشستي است که با عنوان همدلي طراحي شده بود و از نمايندگان مجلس دعوت به عمل آمده بود تا در آن شرکت کنند. البته هيچکس اصلا متوجه نمي‌شد که اين نشست چرا در آستانه حضور احمدي‌نژاد براي پاسخگويي به سوال طراحي شده است، چون هيچکس غير از دولتي‌هاي باهوش متوجه اين چيزها نمي‌شوند! با اين همه نزديک 200 نماينده در اين نشست شرکت نکردند ...ولي چرا؟!
روز گذشته يکي از نمايندگان در اين باره توضيح دادکه چرا اين نمايندگان در اين نشست شرکت نکردند . اين نماينده در پاسخ به اين سوال که چرا اعضاي هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي با وجود دعوت دولت از آنان براي حضور در جلسه کذايي همدلي نرفتند، گفت: علت اين بود که آقايان لاريجاني و باهنر هر کدام ميزبان مراسم سوگواري امام حسين‌(ع) در اين ماه هستند و طبيعتا نتوانستند در برنامه ديشب شرکت کنند. اين از آن دو نفر ؛ اما بقيه چرا نرفتند؟ وي ادامه داد: باقي اعضاي هيات رئيسه هم در نشست‌ها و مراسم‌هاي ديگر بودند. اين هم از معايب برگزاري نشست همدلي در ايام محرم است که همه يا در مراسم سوگواري هستند يا در نشست‌هاي ديگر يا در خانه، و به اين ترتيب نمي‌توانند در مهماني شبانه با اين منظور شرکت کنند‌؛ البته فکر نکنيد دولت حواسش به اين موضوع نبوده‌؛ نخير، بوده اما چون زحمات برادران در منتفي کردن طرح سوال از احمدي نژاد به ثمر ننشست و لازم است که وي تا 14 آذر در مجلس حضور پيدا کند، ناچارا بايد اين مهماني شبانه در ايام ماه محرم برگزار مي‌شد ولي اين موضوع را هيچکس متوجه نشده و نمي‌شود و ما هم که اين موضوع را اعلام کرديم فورا از ياد مي‌بريم تا خداي ناکرده، روي همه به در و ديوار کسي متوجه اين ابتکارات ويژه دولت نشده باشد و دولتمردان کيف کنند که چنان استراتژي دارند، چنان استراتژي سّر مخفي خوبي دارند که هيچکس متوجه آن نخواهد شد!
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    11 16
    طرح مناسک هم از ابتکارات خنده دار شماست
  • بدون نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    15 5
    جهت منتفی شدن طرح سوال از رئیس جمهور بایستی همه امضا کنندگان طرح , امضای خود را پس بگیرند و اگر حتی یک نفر این کار را انجام ندهد رئیس جمهور باید در مجلس حضور یابد , حال سوال من از روزنامه مردم سالاری این است که با چنین وضعیتی ایا این جلسه میتوانست در جهت این کار باشد به فرض اگر همه امضا کنندگان راضی شوند امضای خود را پس بگیرند ایا جناب مطهری راضی به این کار خواهد شد؟
  • بدون نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    7 5
    درود خدا بر کواکبیان عزیز
  • m IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    6 1
    در پاسخ به نویسنده مقاله که مدعی شدند به سر مخفی پی بردند و استراتژی دولت رو کشف کردند باید بگم که اتفاقا تمام تلاش آقای احمدی نژاد اینه که در مجلس حاضر بشن و این جور جلسات حکایت "گفتم که بعدا نگی نگفتیه!" چون احتمالا ایشون حرفهایی در مجلس خواهند زد که همین آقایان انگشت به دهان بمونن.