بیان شش نطق میان دستور از برنامه​های همیشگی جلسات علنی مجلس است.

به گزارش خبرآنلاین، سعید زمانیان نماینده شهرکرد در نطق امروز خود اظهار داشت: اگر آن روز که خلاف اسلام عمل شد، خواص سکوت نمی​کردند و آنجا که باید حرف می​زدند، سکوت نمی کردند، هرگز و هرگز جنایت وحشتناک عاشورای 88 انجام نمی​شد.
وی با تقدیر از حمایت همه جانبه مردم از جایگاه ولایت، ادامه داد: حوادث پس از انتخابات 88 نشان داد که اگر جهل جامعه، نشانه خیانت خواص بود؛ اما جهل خواص منجر به خیانت جامعه نمی​شود.
زمانیان با تاکید بر اینکه «امروز نیازمند اجرای بدون چون و چرای دستورات رهبری هستیم»، خاطرنشان کرد: امروز مردم ما با بصیرت در همه ابعاد، نظاره​گر عملکرد مسئولان هستند و انتظار دارند که مسئولان با اتحاد گام بردارند.
حجت الاسلام ناصری نماینده بابل هم که در مهمانی دو شب پیش رئیس جمهور شرکت کرده بود، در نطق خود اظهار داشت: دولت و مجلس با وحدت، حل مشکلات مردم را در دستور کار خود قرار داده و از اشتغالزایی حمایت کنند.
وی در بخش دیگری از نطق خود، افزود: غل و غش و احتکار و اختلاس درخور این نظام نیست و برخورد بی امان قوه قضاییه را می طلبد.
محمدحسین میرمحمدی هم در نطق خود با انتقاد از اینکه دولت اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر را به فراموشی سپرده است، نامه علما و بزرگان گلپایگان در اعتراض به بی​توجهی به موازین دینی را از تریبون مجلس قرائت کرد.
وی همچنین پیشنهاداتی را به این شرح ارائه داد:  تشکیل سازمان مستقل برای احیای امر به معروف و نهی از منکر،  فعال نمودن صداوسیما در رابطه با ترویج و فرهنگ‌سازی در این‌باره،  جهت‌دهی صداوسیما برای کاهش برنامه‌های سرگرم‌کننده بی‌هدف،  اصلاح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت ساخت فیلم‌هایی با هدف ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و همچنین مکلف‌سازی دستگاه قضایی به پشتیبانی از عامران به معروف و ناهیان از منکر.
حسین نقوی حسینی نماینده ورامین هم در نطقش با اشاره به هفته بسیج از رشادت​های این نیروهای جان برکف یاد کرد و خواستار تدوین قانون جامع بسیج شد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    11 0
    دیگه چی؟؟؟؟ یک راهکار اقتصادی بده آقای محترم .رفتی مجلس که فقط این حرفهای تکراری را بزنی