۰ نفر
۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸

جمعه این هفته 3 آذر سریال«کلاه پهلوی» از شبکه یک سیما پخش نمی‌شود و مخاطبان، قسمت یازدهم این سریال را هفته آینده 10 آذرماه تماشا خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی سریال «کلاه پهلوی»، جمعه این هفته شب تاسوعای حسینی است و به دلیل حال و هوای معنوی چنین شب‌هایی، همه مردم ایران از قشر‌ها و گروه‌های مختلف با حضور در مساجد، حسینیه‌ها و دیگر اماکن مقدس و مذهبی به بزرگداشت یاد و خاطره شهدای کربلا و حماسه بزرگ آنان می‌پردازند. 
 
به همین دلیل شبکه یک سیما با توقف پخش این سریال در این شب، برنامه‌های ویژه تدارک دیده شده برای این ایام را پخش خواهد کرد. البته در طول هفته پیش رو مخاطبان شاهد پخش تکرار سریال از شبکه چهار سیما ـ که با چند قسمت تاخیر از قسمت اصلی پخش می‌شود ـ خواهند بود و قسمت یازدهم سریال نیز جمعه دهم آذرماه پخش خواهد شد. 
  
مجموعه «کلاه پهلوی» در 54 قسمت به کارگردانی سیدضیاءالدین دری و تهیه کنندگی محمد رضا تخت‌کشیان در شبکه یک سیما ساخته شده است. پخش این سریال از 24 شهریورماه آغاز شده و تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

57237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    8 7
    کلا هم پخش نشد، نشد :)
  • مریم IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    1 0
    چرا درتاریخ 20خردادکه مصادف بامبعث حضرت رسول (ص)مراسم تاسوعا رادرفیلم نشان دادیدبهتر بود مثل زمانی که روزعاشوراست ودرفیلمی که درحال بخش است اگرمراسم عروسی باشد بخاطر عاشورا فیلم بخش نمیشود دراین فیلم این نکته نیز رعایت میشد